- Strona startowa
- Samochod
- Mazda
- Mazda CX-5
Mazda CX-5 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Mazda CX-5, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Mazda CX-5
-
Mazda CX-5 CX-5 2.2 Exclusive awd 150cv
€ 11 900,-- 160 995 km
- 11/2018
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
142 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-00013 Mentana - Roma - RM -
Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D 2WD Privilege Edition (EU6d-T)
€ 16 900,-- 112 908 km
- 04/2019
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
5,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
143 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9860 Oosterzele -
Mazda CX-5 SKYACTIV-D 184 SPORTSLINE PLUS *Anhängerkupplung*
€ 23 790,-- 63 214 km
- 03/2019
- 135 kW (184 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-25421 Pinneberg -
Mazda CX-5 Sports-Line AWD Sport Line Navi/Bose/Xenon
€ 11 400,-- 140 990 km
- 03/2015
- 129 kW (175 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-22419 Hamburg -
Mazda CX-5 SKYACTIV-G 165 KANGEI
€ 21 990,-- 57 790 km
- 04/2020
- 121 kW (165 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-64823 Groß-Umstadt -
Mazda CX-5 Sports-Line AWD
€ 25 990,-- 25 100 km
- 02/2020
- 135 kW (184 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
138 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-25813 Husum -
Mazda CX-5 Kangei SKYACTIV-G Navi, Hagelschaden,
€ 19 990,-- 76 700 km
- 11/2019
- 143 kW (194 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
161 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-82256 Fürstenfeldbruck -
Mazda CX-5 2.2 Turbodiesel Attraction AWD
€ 9 990,-- 182 000 km
- 09/2013
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
138 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-7400 Oberwart -
Mazda CX-5 2.0 Skyaktiv Exclusive Line + EPH+LED+Navi!
€ 15 980,-- 101 075 km
- 06/2017
- 121 kW (165 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-24941 Flensburg
Praktycznie wszyscy japońscy producenci aut troszczyli się w okresie rozkwitu kraju od lat 50. XX wieku o to, by poprzez współpracę, umowy licencyjne i udział kapitału zyskać dostęp do nowych technologii i procesów produkcji. Nauka przebiegała wyjątkowo szybko i wkrótce potem japońskie przedsiębiorstwa służyły producentom z Ameryki i Europy za wzór pod względem innowacyjności produkcji i konstruowania. Mazda dłużej niż w przypadku konkurencji była związana z amerykańskim partnerem, od końca lat 70. aż do 2010 znajdowała się bowiem pod władzą Forda. Daleko idące zespolenie mogło mieć również wady, które uwypukliły się około 2008 roku. Mazdzie nie udało się odpowiednio wcześnie stworzyć modeli, które bardziej niż duże SUV-y serii CX-9 lub CX-7 byłyby dopasowane do rynku europejskiego. Konkretnie oznaczało to, że akurat w dynamicznie rozwijającym się segmencie kompaktowych SUV-ów Mazda nie miała żadnego modelu do zaoferowania. Japończycy zapełnili tę lukę w 2012 modelem CX-5, który w Europie stał się flagowym autem Mazdy w klasie SUV.
Gabaryty i design CX-5 dopasowują Mazdę do europejskich oczekiwań
Japońscy konstruktorzy nie zaprojektowali jednak CX-5 tylko dla europejskich klientów. Niemniej jednak gdy pierwsze nowe auta wyjechały na ulice w 2012 roku, było widać wyraźnie, że Mazda chce za sprawą CX-5 zająć inną pozycję na rynku SUV-ów. Podczas gdy poprzednik CX-7 pod względem wymiarów i designu karoserii nawiązywał kierunkiem do zbudowanego w pierwszej linii na rynek amerykański CX-9, model CX-5 miał wkroczyć w sposób niezależny i dynamiczny. To zaś oznaczało jednocześnie, że CX-5 był skierowany silniej ku europejskim kryteriom. Pod względem długości wynoszącej 4,55 m, był on o 15 cm krótszy niż model siódmej generacji. Według europejskich standardów można w związku z tym zaklasyfikować go jako kompaktowego SUV-a. To właśnie w tym segmencie Japończycy mieli nadzieję na najwyższe obroty, gdy określali statystyki dopuszczające pojazdy do sprzedaży. Jednocześnie designerzy mieli zadbać o dynamiczne wejście na rynek CX-5, z którym europejscy klienci łączyli sportowy profil marki.
W 2015 Mazda nadaje CX-5 offroadowy wygląd i mocniejszy benzynowy napęd
Nic więc dziwnego, że CX-5 przede wszystkim z przodu wykazuje cechy designu, na które Mazda postawiła już w przypadku limuzyn i kombi trzeciej i szóstej serii. Japończycy nazwali mianem Kodo koncepcję, która miała połączyć płynne linie z muskularnym charakterem. Duży otwór chłodnicy w kształcie trapezu, długie wąskie reflektory i zagięcia blachy na bokach, a także stromo opadająca linia dachu wizualnie spełniają sportowe oczekiwania. W dość konwencjonalnie zaprojektowanej tylnej części kompaktowego SUV-a Mazdy zwraca uwagę przede wszystkim szeroki spojler dachowy. Po liftingu w 2015 nowe auta CX-5 wzbogacono o zmodyfikowane kratki chłodnicy z chromowaną szyną i szeroki krzyżak, a także charakterystyczne offroadowe elementy takie jak nadkola pokryte syntetycznym materiałem. Do wyposażenia włączono w 2015 nowość w postaci mocniejszej jednostki napędowej o pojemności skokowej 2,5 l i mocy 141 kW (192 KM). CX-5 zarówno jako samochody nowe, jak i używane można nadal znaleźć z silnikiem benzynowym o pojemności 2,0 l oraz z silnikiem Diesla o pojemności 2,2 l.