- Strona startowa
- Samochod
- Mazda
- Mazda CX-5
Mazda CX-5 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Mazda CX-5, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Mazda CX-5
-
Mazda CX-5 2.2D 4WD 2015 Euro6 Leder Automaat Navi Zetelverw.
€ 7 999,-- 215 000 km
- 01/2015
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
144 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-3940 Hechtel-Eksel -
Mazda CX-5 Sports-Line AWD AUTOMATIK, Navi, Leder
€ 23 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 70 153 km
- 09/2019
- 135 kW (184 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
7,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
189 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-25813 Husum -
Mazda CX-5 SKYACTIV-G 194 AWD Drive Edition 100
€ 26 490,-Możliwość odliczenia VAT-u - 47 150 km
- 11/2020
- 143 kW (194 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-56626 Andernach -
Mazda CX-5 CX-5 Evolve 4wd
€ 9 800,-- 176 000 km
- 07/2016
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
136 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-06134 Ponte Felcino - Perugia -
Mazda CX-5 Evolve 2.2 Skyactiv-D 150
€ 13 900,-- 68 900 km
- 10/2016
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-10024 Moncalieri -To -
Mazda CX-5 2.2 Exclusive Awd 150cv nuovo modello 2018
€ 9 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 148 000 km
- 04/2018
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
142 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20851 Lissone - Monza Brianza - MB -
Mazda CX-5 /CD150/AWD/ATTRACTION Allrad
€ 13 800,-- 106 400 km
- 07/2013
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, AT-8490 Bad Radkersburg -
Mazda CX-5 2.2 Exceed 4wd 175cv
€ 10 990,-- 160 000 km
- 04/2016
- 129 kW (175 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
144 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-31040 Nervesa della Battaglia -
Mazda CX-5 2.2 150PS Sports-Line AWD Leder Bose 1.Hand
€ 10 989,-- 111 774 km
- 04/2012
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
136 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-14513 Teltow
Praktycznie wszyscy japońscy producenci aut troszczyli się w okresie rozkwitu kraju od lat 50. XX wieku o to, by poprzez współpracę, umowy licencyjne i udział kapitału zyskać dostęp do nowych technologii i procesów produkcji. Nauka przebiegała wyjątkowo szybko i wkrótce potem japońskie przedsiębiorstwa służyły producentom z Ameryki i Europy za wzór pod względem innowacyjności produkcji i konstruowania. Mazda dłużej niż w przypadku konkurencji była związana z amerykańskim partnerem, od końca lat 70. aż do 2010 znajdowała się bowiem pod władzą Forda. Daleko idące zespolenie mogło mieć również wady, które uwypukliły się około 2008 roku. Mazdzie nie udało się odpowiednio wcześnie stworzyć modeli, które bardziej niż duże SUV-y serii CX-9 lub CX-7 byłyby dopasowane do rynku europejskiego. Konkretnie oznaczało to, że akurat w dynamicznie rozwijającym się segmencie kompaktowych SUV-ów Mazda nie miała żadnego modelu do zaoferowania. Japończycy zapełnili tę lukę w 2012 modelem CX-5, który w Europie stał się flagowym autem Mazdy w klasie SUV.
Gabaryty i design CX-5 dopasowują Mazdę do europejskich oczekiwań
Japońscy konstruktorzy nie zaprojektowali jednak CX-5 tylko dla europejskich klientów. Niemniej jednak gdy pierwsze nowe auta wyjechały na ulice w 2012 roku, było widać wyraźnie, że Mazda chce za sprawą CX-5 zająć inną pozycję na rynku SUV-ów. Podczas gdy poprzednik CX-7 pod względem wymiarów i designu karoserii nawiązywał kierunkiem do zbudowanego w pierwszej linii na rynek amerykański CX-9, model CX-5 miał wkroczyć w sposób niezależny i dynamiczny. To zaś oznaczało jednocześnie, że CX-5 był skierowany silniej ku europejskim kryteriom. Pod względem długości wynoszącej 4,55 m, był on o 15 cm krótszy niż model siódmej generacji. Według europejskich standardów można w związku z tym zaklasyfikować go jako kompaktowego SUV-a. To właśnie w tym segmencie Japończycy mieli nadzieję na najwyższe obroty, gdy określali statystyki dopuszczające pojazdy do sprzedaży. Jednocześnie designerzy mieli zadbać o dynamiczne wejście na rynek CX-5, z którym europejscy klienci łączyli sportowy profil marki.
W 2015 Mazda nadaje CX-5 offroadowy wygląd i mocniejszy benzynowy napęd
Nic więc dziwnego, że CX-5 przede wszystkim z przodu wykazuje cechy designu, na które Mazda postawiła już w przypadku limuzyn i kombi trzeciej i szóstej serii. Japończycy nazwali mianem Kodo koncepcję, która miała połączyć płynne linie z muskularnym charakterem. Duży otwór chłodnicy w kształcie trapezu, długie wąskie reflektory i zagięcia blachy na bokach, a także stromo opadająca linia dachu wizualnie spełniają sportowe oczekiwania. W dość konwencjonalnie zaprojektowanej tylnej części kompaktowego SUV-a Mazdy zwraca uwagę przede wszystkim szeroki spojler dachowy. Po liftingu w 2015 nowe auta CX-5 wzbogacono o zmodyfikowane kratki chłodnicy z chromowaną szyną i szeroki krzyżak, a także charakterystyczne offroadowe elementy takie jak nadkola pokryte syntetycznym materiałem. Do wyposażenia włączono w 2015 nowość w postaci mocniejszej jednostki napędowej o pojemności skokowej 2,5 l i mocy 141 kW (192 KM). CX-5 zarówno jako samochody nowe, jak i używane można nadal znaleźć z silnikiem benzynowym o pojemności 2,0 l oraz z silnikiem Diesla o pojemności 2,2 l.