- Strona startowa
- Samochod
- Mazda
- Mazda MX-5
Mazda MX-5 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Mazda MX-5, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Mazda MX-5
-
Mazda MX-5 1.5 132PS Kazari BOSE® Matrix-LED Navi Rückfahrkam
€ 23 600,-Możliwość odliczenia VAT-u - 12 818 km
- 07/2023
- 97 kW (132 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
142 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-96224 Burgkunstadt -
Mazda MX-5 G130 *Top-Ausst.*Garantie*
€ 18 980,-- 65 000 km
- 06/2017
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
142 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-8322 Studenzen -
Mazda MX-5 🔺1.5i*pack aero*cuir*led*bose🔺
€ 20 999,-- 68 000 km
- 10/2018
- 97 kW (132 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
138 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-4910 Polleur -
Mazda MX-5 MX-5 2.0L Skyactiv-G Exclusive-Line
€ 31 990,-- 7 000 km
- 09/2023
- 135 kW (184 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
155 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-00030 San Cesareo - Roma - RM -
Mazda MX-5 2.0 Skyactiv-G Exclusive-Line*Navi*Kamera*
€ 26 980,-Możliwość odliczenia VAT-u - 1 658 km
- 03/2023
- 135 kW (184 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-01328 Dresden/Weißig -
Mazda MX-5 1.8i 16v NIEUWE STAAT
€ 7 850,-- 148 000 km
- 07/2006
- 93 kW (126 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
174 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9681 Nukerke -
Mazda MX-5 1.5 132PS Exlusive-Line DRAS-P BOSE® Matrix-LED Na
€ 23 800,-Możliwość odliczenia VAT-u - 16 460 km
- 06/2023
- 97 kW (132 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
142 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-96224 Burgkunstadt -
Mazda MX-5 1.5i Skyactiv-G Exclusive Line | Zircon Sand
€ 26 000,-Możliwość odliczenia VAT-u - 1 870 km
- 10/2023
- 97 kW (132 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
142 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-4621 Retinne -
Mazda MX-5 Roadster Homura+Driver-Ass-P.+Leder+NAVI
€ 28 999,-Możliwość odliczenia VAT-u - 9 716 km
- 05/2023
- 135 kW (184 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
155 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-83512 Wasserburg
Mazda MX-5 to sportowe auto produkowane od 1989 roku. Ponad 945 000 sprzedanych egzemplarzy w latach 1989-2014 czyni ten samochód najlepiej sprzedającym się roadsterem w historii. Producent zdecydował się na stworzenie MX-5, gdy wydawało się, że era tego typu pojazdów dobiega końca. Ten krok japońskich konstruktorów był strzałem w dziesiątkę. Mazda MX-5 podbiła serca krytyków i nabywców, co sprawia, że jest niezwykle atrakcyjna także jako samochód używany. Nie dziwi więc, że Jeremy Clarkson wyraził o nim następującą opinię: "Nic nie będzie w stanie dać więcej satysfakcji z jazdy na drodze. Nic nie da tyle radości". Konstruktorzy tworząc Mazdę MX-5, kierowali się japońskim mottem "jedność konia i jeźdźca". W praktyce oznaczało to trzymanie się kilku podstawowych założeń. Auto powinno być możliwie lekkie i kompaktowe, a przy tym maksymalnie bezpieczne, silnik miał być sztywno połączony z tylnym dyferencjałem, co pozwalało na lepszą czułość podczas dodawania gazu przez kierowcę. Myśl przewodnia zakładała także zachowanie klasycznego układu silnika z przodu przed kierowcą oraz tylnego napędu. Pojazd miał także posiadać wydajne opony, doskonale trzymać się drogi i być stabilnym.
Cztery generacje Mazdy MX-5
W 1989 roku zaprezentowano pierwszą generację auta. Samochód trafił do sprzedaży w USA, Kanadzie, Europie i Japonii, a jego sukces przerósł oczekiwania producenta. Stalowa karoseria MX-5 dysponowała lekką maską z aluminium. Producent postawił na niezależne dwuwahaczowe zawieszenie na wszystkich kołach oraz hamulce tarczowe. Mazda MX-5 dostępna była w wersji podstawowej ze stalowymi felgami, oraz opcjonalnie z aluminiowymi. W 1994 model nieco zmodernizowano, wzbogacając go o dwie poduszki powietrzne. Dodatkowo wzmocniono konstrukcję samochodu, co podniosło bezpieczeństwo pojazdu na wypadek uderzenia z boku. Produkcję pierwszej generacji koncern zakończył w 1997 roku. Rok później pojawiła się druga generacja, cechująca się zmianami estetycznymi zapożyczonymi z modelu RX-7. Dotychczas auto dostępne było z otwieranymi reflektorami, jednak ze względów bezpieczeństwa producent zdecydował się na wymianę świateł na stałe. Dodatkowo było ono nieco szersze oraz dysponowało lepszym systemem hamulcowym. Opcjonalnie Mazda MX-5 była dostępna z ABS. Na dziesięciolecie modelu producent zaprezentował limitowaną edycję, charakteryzującą się unikalnym szafirowym odcieniem oraz dwubarwnym wnętrzem, stanowiącym połączenie elementów z czarnej skóry i foteli w kolorze niebieskim. W 2001 roku samochód poddano faceliftingowi, który pociągnął za sobą zmiany w wyposażeniu. Auto zyskało nowy wygląd wskaźników na desce rozdzielczej oraz zmodernizowane fotele z wyższymi zagłówkami zapewniającymi boczne wsparcie. W 2005 roku na rynek trafiła trzecia generacja Mazdy MX-5. Auto cechowało się lepszymi właściwościami jezdnymi dzięki wprowadzeniu kontroli trakcji oraz ESP. Producent zdecydował się na zmodyfikowanie zawieszenia na przednie wahaczowe i tylne niezależne. Czwarta generacja dostępna od 2014 roku wyposażona jest w standardzie w elektryczne wspomaganie kierownicy, reflektory diodowe oraz komputer pokładowy.
Silniki Mazdy MX-5
Pierwsza generacja Mazdy MX-5 dysponowała silnikiem o elektronicznym wtrysku paliwa i pojemności 1,6 l, który pozwalał na osiągnięcie mocy 114 KM. Ten wyjątkowy motor został zaprojektowany specjalnie z myślą o Maździe MX-5 i posiadał odelżony wał korbowy oraz koło zamachowe. Auto dostępne było w wersji z pięciobiegową manualną skrzynią biegów. W Japonii i USA samochód sprzedawano także z opcjonalnym automatem. W 1994 roku odświeżono paletę silnikową, wprowadzając napęd o pojemności 1,8 l. Druga generacja modelu wyposażona była w jednostkę napędową o pojemności 1,8 l, co pozwalało na osiągnięcie mocy 144 KM oraz momentu obrotowego 157 Nm. Auto osiągało prędkość maksymalną 210 km/h i rozpędzało się do setki w 7,5 s. Edycja limitowana wprowadzona na dziesięciolecie modelu rozwijała nieco niższą prędkość rzędu 203 km/h. Mazda MX-5 trzeciej generacji w wersji europejskiej oferowana była z dwoma silnikami do wyboru. Pierwszy z nich cechował się pojemnością 2,0 l i mocą 158 KM, występował w parze z sześciobiegową manualną skrzynią biegów. Drugi natomiast pozwalał na osiągnięcie mocy 126 KM przy pojemności 1,8 l i pięciobiegowej manualnej przekładni. Czwarta generacja, podobnie jak trzecia, weszła na rynek z dwoma silnikami benzynowymi, ich moc wynosiła już 131 i 165 KM.