- Strona startowa
- Samochod
- Mazda
- Mazda MX-5
Mazda MX-5 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Mazda MX-5, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Mazda MX-5
-
Mazda MX-5 1.6i 16v NBFL | Verlaagd | Met keuring & garantie
€ 4 800,-- 185 517 km
- 08/2001
- 81 kW (110 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
196 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-2400 Mol -
Mazda MX-5 Sports-Line 2.0 SKYACTIV-G 184 NAVI+LEDER
€ 15 990,-- 136 643 km
- 06/2019
- 135 kW (184 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-53879 Euskirchen -
Mazda MX-5 2.0i Skyactiv-G Skycruise
€ 20 000,-- 25 000 km
- 09/2017
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
154 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-3020 Veltem-Beisem (Herent) -
Mazda MX-5 1.8 MZR Roadster Coupe Energy
€ 8 900,-- 84 000 km
- 09/2007
- 93 kW (126 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-26125 Oldenburg -
Mazda MX-5 RF 2.0 SKYACTIV-G 160 Sports-Line -MAYEN
€ 16 990,-- 116 000 km
- 07/2017
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-56626 Andernach -
Mazda MX-5 Exclusive-Line - MY2024
€ 27 900,-- 1 450 km
- 08/2024
- 97 kW (132 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
142 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-2960 Sint-Job in’t Goor -
Mazda MX-5 1.5 Exclusive-Line
€ 24 900,-- 6 400 km
- 03/2023
- 97 kW (132 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
142 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-01100 Viterbo - Vt -
Mazda MX-5 1.6i 16V
€ 9 500,-- 95 000 km
- 03/2002
- 81 kW (110 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
8,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-10042 Nichelino - Torino - To -
Mazda MX-5 MX-5 2.0 Sport 184cv RF RECARO - BOSE - ITALIANA
€ 31 990,-- 38 400 km
- 06/2021
- 135 kW (184 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
156 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20099 Sesto San Giovanni - Milano - Mi
Mazda MX-5 to sportowe auto produkowane od 1989 roku. Ponad 945 000 sprzedanych egzemplarzy w latach 1989-2014 czyni ten samochód najlepiej sprzedającym się roadsterem w historii. Producent zdecydował się na stworzenie MX-5, gdy wydawało się, że era tego typu pojazdów dobiega końca. Ten krok japońskich konstruktorów był strzałem w dziesiątkę. Mazda MX-5 podbiła serca krytyków i nabywców, co sprawia, że jest niezwykle atrakcyjna także jako samochód używany. Nie dziwi więc, że Jeremy Clarkson wyraził o nim następującą opinię: "Nic nie będzie w stanie dać więcej satysfakcji z jazdy na drodze. Nic nie da tyle radości". Konstruktorzy tworząc Mazdę MX-5, kierowali się japońskim mottem "jedność konia i jeźdźca". W praktyce oznaczało to trzymanie się kilku podstawowych założeń. Auto powinno być możliwie lekkie i kompaktowe, a przy tym maksymalnie bezpieczne, silnik miał być sztywno połączony z tylnym dyferencjałem, co pozwalało na lepszą czułość podczas dodawania gazu przez kierowcę. Myśl przewodnia zakładała także zachowanie klasycznego układu silnika z przodu przed kierowcą oraz tylnego napędu. Pojazd miał także posiadać wydajne opony, doskonale trzymać się drogi i być stabilnym.
Cztery generacje Mazdy MX-5
W 1989 roku zaprezentowano pierwszą generację auta. Samochód trafił do sprzedaży w USA, Kanadzie, Europie i Japonii, a jego sukces przerósł oczekiwania producenta. Stalowa karoseria MX-5 dysponowała lekką maską z aluminium. Producent postawił na niezależne dwuwahaczowe zawieszenie na wszystkich kołach oraz hamulce tarczowe. Mazda MX-5 dostępna była w wersji podstawowej ze stalowymi felgami, oraz opcjonalnie z aluminiowymi. W 1994 model nieco zmodernizowano, wzbogacając go o dwie poduszki powietrzne. Dodatkowo wzmocniono konstrukcję samochodu, co podniosło bezpieczeństwo pojazdu na wypadek uderzenia z boku. Produkcję pierwszej generacji koncern zakończył w 1997 roku. Rok później pojawiła się druga generacja, cechująca się zmianami estetycznymi zapożyczonymi z modelu RX-7. Dotychczas auto dostępne było z otwieranymi reflektorami, jednak ze względów bezpieczeństwa producent zdecydował się na wymianę świateł na stałe. Dodatkowo było ono nieco szersze oraz dysponowało lepszym systemem hamulcowym. Opcjonalnie Mazda MX-5 była dostępna z ABS. Na dziesięciolecie modelu producent zaprezentował limitowaną edycję, charakteryzującą się unikalnym szafirowym odcieniem oraz dwubarwnym wnętrzem, stanowiącym połączenie elementów z czarnej skóry i foteli w kolorze niebieskim. W 2001 roku samochód poddano faceliftingowi, który pociągnął za sobą zmiany w wyposażeniu. Auto zyskało nowy wygląd wskaźników na desce rozdzielczej oraz zmodernizowane fotele z wyższymi zagłówkami zapewniającymi boczne wsparcie. W 2005 roku na rynek trafiła trzecia generacja Mazdy MX-5. Auto cechowało się lepszymi właściwościami jezdnymi dzięki wprowadzeniu kontroli trakcji oraz ESP. Producent zdecydował się na zmodyfikowanie zawieszenia na przednie wahaczowe i tylne niezależne. Czwarta generacja dostępna od 2014 roku wyposażona jest w standardzie w elektryczne wspomaganie kierownicy, reflektory diodowe oraz komputer pokładowy.
Silniki Mazdy MX-5
Pierwsza generacja Mazdy MX-5 dysponowała silnikiem o elektronicznym wtrysku paliwa i pojemności 1,6 l, który pozwalał na osiągnięcie mocy 114 KM. Ten wyjątkowy motor został zaprojektowany specjalnie z myślą o Maździe MX-5 i posiadał odelżony wał korbowy oraz koło zamachowe. Auto dostępne było w wersji z pięciobiegową manualną skrzynią biegów. W Japonii i USA samochód sprzedawano także z opcjonalnym automatem. W 1994 roku odświeżono paletę silnikową, wprowadzając napęd o pojemności 1,8 l. Druga generacja modelu wyposażona była w jednostkę napędową o pojemności 1,8 l, co pozwalało na osiągnięcie mocy 144 KM oraz momentu obrotowego 157 Nm. Auto osiągało prędkość maksymalną 210 km/h i rozpędzało się do setki w 7,5 s. Edycja limitowana wprowadzona na dziesięciolecie modelu rozwijała nieco niższą prędkość rzędu 203 km/h. Mazda MX-5 trzeciej generacji w wersji europejskiej oferowana była z dwoma silnikami do wyboru. Pierwszy z nich cechował się pojemnością 2,0 l i mocą 158 KM, występował w parze z sześciobiegową manualną skrzynią biegów. Drugi natomiast pozwalał na osiągnięcie mocy 126 KM przy pojemności 1,8 l i pięciobiegowej manualnej przekładni. Czwarta generacja, podobnie jak trzecia, weszła na rynek z dwoma silnikami benzynowymi, ich moc wynosiła już 131 i 165 KM.