- Strona startowa
- Samochod
- Mitsubishi
- Mitsubishi Pajero
Mitsubishi Pajero Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Mitsubishi Pajero, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Mitsubishi Pajero
-
Mitsubishi Pajero Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 5p. GLX 85KW ANNO 2004
€ 4 300,-- 302 000 km
- 10/2004
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
10,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
275 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10143 Torino - To -
Mitsubishi Pajero 3p 3.2 tdi 16v di-d GLS-2
€ 10 500,-- 220 000 km
- 05/2003
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
9,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-25048 Sonico - Brescia - BS -
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 16V auto 3 porte
€ 23 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 151 000 km
- 05/2017
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-23100 Montagna In Valtellina - Sondrio - So -
Mitsubishi Pajero Pajero 3.2 16V DI-D 3p. GLS2
€ 16 666,-- 84 000 km
- 01/2002
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
9,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
240 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-35010 Saletto Di Vigodarzere - Padova - Pd -
Mitsubishi Pajero 2.8 TDI Metal-top GLX
€ 7 900,-- 199 232 km
- 01/1998
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
11,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-12100 Cuneo - Cn -
Mitsubishi Pajero Metal Top 2.5 TDI GLS
€ 6 200,-- 323 980 km
- 06/1995
- 73 kW (99 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
10,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-05100 Terni -Tr -
Mitsubishi Pajero 2.8 TDI 125CV
€ 2 440,-- 297 431 km
- 01/1996
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
12,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-38050 Scurelle - Trento -
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 16V aut. 5p. Intense DPF
€ 22 800,-Możliwość odliczenia VAT-u - 210 000 km
- 04/2016
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
8,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
224 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-06083 Ospedalicchio - Perugia - Pg -
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D Dakar V60 im Kundenauftrag!
€ 9 990,-- 285 000 km
- 02/2006
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
10,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
278 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-08525 Plauen
Samochód Mitsubishi Pajero trafił do sprzedaży w 1982 roku i szybko stał się konkurencją dla innych terenówek. Od tamtej pory japońscy producenci dostarczyli miłośnikom pojazdów 4x4 aż cztery generacje tego solidnego auta. Pierwsza przetrwała na rynku prawie dziesięć lat, by w 1991 roku ustąpić miejsca modelowi Mitsubishi Pajero drugiej edycji. Między modelami tymi były wyraźne, ale nie ogromne różnice stylistyczne. Jedynka miała mocno zarysowane krawędzie i pudełkową budowę, natomiast wersja numer dwa, która pojawiła się na międzynarodowych rynkach, cechowała się większymi reflektorami, mocniej zadartą sylwetką i bardziej obłymi kształtami, dzięki czemu zyskała także na aerodynamice. Trzeci wariant tego pojazdu pojawił się w sprzedaży z końcem lat 90. Edycja z 1999 roku stylistycznie nawiązywała do coraz bardziej popularnych SUV-ów. Sylwetce dodano lekkości, zaimplementowano zintegrowany zderzak i poraz kolejny zaokrąglono krawędzie. Wyposażenie podstawowe zostało ulepszone, a klienci mogli wybrać spośród siedmiu jednostek napędowych i dwóch rodzajów nadwozia. Rok 2006 przyniósł szóstą i jak dotąd ostatnią generację japońskiego terenowego wozu spod szyldu Pajero. Mimo tego, że auto wciąż pozostawało w segmencie pojazdów terenowych, jego sylwetka bardziej przypominała SUV-a. Obecnie, Mitsubishi Pajero, dostępny głównie jako samochód używany, jest dobrym wyborem - bez względu na rok produkcji - autem zwiastującym nie tylko możliwość wielkiej przygody, ale także pojazdem do komfortowego jeżdżenia na co dzień. Warto wspomnieć, że nazwa Pajero nie funkcjonowała na wszystkich rynkach zbytu tego modelu. W Hiszpanii i obu Amerykach (z wyjątkiem Jamajki i Brazylii) samochód otrzymał nazwę Montero, co po polsku oznacza "łowcę", natomiast w Wielkiej Brytanii był dostępny jako Mitsubishi Shogun.
Mitsubishi Pajero drugiej generacji - tańczący z muldami i błotem
Pajero drugiej odsłony uchodzi na najbardziej znany, rozpoznawalny, a także przyjazny użytkownikowi pojazd terenowy na świecie. Miłośnicy i zagorzali fani nazywają go... "leśnymi miśkiem". Głównie dlatego, że doskonale razie sobie zarówno w terenie, jak i na zróżnicowanej nawierzchni asfaltowej oraz w trudno dostępnych miejscach. Poza tym pojazd ten nie razi typową dla terenówek wyposażeniową surowizną. Jest przemyślany pod każdym względem i dlatego daje tyle frajdy. Japończycy przyłożyli się do projektu wnętrza, uznając, że kierowcy dużego roboczego wozu, a także pasażerom, należy się komfort i możliwość spokojnego podróżowania. W tej generacji kierunkowskazy zostały zintegrowane z reflektorami przednimi, natomiast wewnątrz wmontowano na nowo zaprojektowaną deskę rozdzielczą, która zachwycała uniwersalnością, przejrzystością i elegancją. Nadwozie było dostępne w dwóch wersjach - dłuższe z pięcioma drzwiami przeznaczone dla 5-7 pasażerów oraz krótsze, trzydrzwiowe, które mogło przewozić 4-5 osób. Kabina pasażerska została lepiej wyciszona w porównaniu do poprzednika, a fotele wyprofilowane tak, aby jak najlepiej pasowały do budowy ludzkiego ciała. Mitsubishi Pajero drugiej edycji to świetny samochód na trudne drogi.
Mitsubishi Pajero drugiej generacji - dane techniczne i spalanie
W tej edycji klienci mieli do wyboru aż sześć silników wysokoprężnych. Producent zrezygnował jednak ze sporej benzynowej jednostki i zaproponował w tej gamie motory 6-cylindrowe. Wydajnym, a zarazem ergonomicznym silnikiem był zdecydowanie ten napędzany benzyną o pojemności skokowej wynoszącej 3 l i mocy 150 KM. W terenowym trybie jazdy zużycie paliwa przez ten motor oscylowało wokół 10-13 l na 100 km. Nieco lepiej było w cyklu mieszanym - poniżej 10 l na 100 km. To motor, który również łatwo można przerobić na gaz, co przy tak paliwożernym silniku jest dobrą i oszczędną opcją. Silniki montowane w Mitsubishi Pajero współpracowały z pięciostopniowymi manualnymi skrzyniami biegów lub z czterobiegowymi automatycznymi przekładniami. Mitsubishi Pajero otrzymał napęd na obie osie. Jeśli podczas jazdy na asfalcie lub na utwardzanej nawierzchni nie zachodziła konieczność korzystania z 4x4, napęd na przód dołączało się lub odłączało manualnie w zależności od ukształtowania terenu i trybu jazdy. Był to napęd zaawansowany technicznie, który posiadał skrzynię rozdzielczą z centralnym dyferencjałem. Wszystko cechowało się niezwykłą precyzją działania i trwałością.