- Strona startowa
- Samochod
- Mitsubishi
- Mitsubishi Pajero
Mitsubishi Pajero Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Mitsubishi Pajero, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Mitsubishi Pajero
-
Mitsubishi Pajero 3p 3.2 Tdi 16v di-d Intense AUT.
€ 7 900,-- 287 100 km
- 07/2005
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Półautomatyczna
- Diesel
-
10,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-41121 Modena - Mo -
Mitsubishi Pajero 3p 3.2 tdi 16v di-d Intense auto
€ 7 900,-- 287 100 km
- 10/2005
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Półautomatyczna
- Diesel
-
10,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-41123 Modena - Mo -
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 4x4 Instyle, 7-Sitzer, GSHD, AHK
€ 22 900,-- 125 000 km
- 06/2012
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
9,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
246 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-30938 Fuhrberg -
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 16V auto 3 porte
€ 23 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 151 000 km
- 05/2017
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-23100 Montagna In Valtellina - Sondrio - So -
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 16V aut. 5p. Intense DPF
€ 22 800,-Możliwość odliczenia VAT-u - 210 000 km
- 04/2016
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
8,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
224 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-06083 Ospedalicchio - Perugia - Pg -
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D*7.Sitze*Leder*AHK*Kamera*1.Hand*
€ 35 950,-- 92 838 km
- 04/2018
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
9,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
246 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-12357 Berlin -
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 16V aut. 5p. Intense DPF
€ 19 500,-Możliwość odliczenia VAT-u - 168 800 km
- 06/2016
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
8,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
224 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-00043 Ciampino - Roma – Rm -
Mitsubishi Pajero Evolution / Rare Limited 1 of 2693 / Collector
€ 44 990,-- 121 000 km
- 01/1998
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, AT-3680 Persenbeug-Gottsdorf -
Mitsubishi Pajero 3.2 16V DI-D 3p. GLX
€ 10 500,-- 105 824 km
- 08/2000
- 121 kW (165 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
9,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-18038 Sanremo - IM
Samochód Mitsubishi Pajero trafił do sprzedaży w 1982 roku i szybko stał się konkurencją dla innych terenówek. Od tamtej pory japońscy producenci dostarczyli miłośnikom pojazdów 4x4 aż cztery generacje tego solidnego auta. Pierwsza przetrwała na rynku prawie dziesięć lat, by w 1991 roku ustąpić miejsca modelowi Mitsubishi Pajero drugiej edycji. Między modelami tymi były wyraźne, ale nie ogromne różnice stylistyczne. Jedynka miała mocno zarysowane krawędzie i pudełkową budowę, natomiast wersja numer dwa, która pojawiła się na międzynarodowych rynkach, cechowała się większymi reflektorami, mocniej zadartą sylwetką i bardziej obłymi kształtami, dzięki czemu zyskała także na aerodynamice. Trzeci wariant tego pojazdu pojawił się w sprzedaży z końcem lat 90. Edycja z 1999 roku stylistycznie nawiązywała do coraz bardziej popularnych SUV-ów. Sylwetce dodano lekkości, zaimplementowano zintegrowany zderzak i poraz kolejny zaokrąglono krawędzie. Wyposażenie podstawowe zostało ulepszone, a klienci mogli wybrać spośród siedmiu jednostek napędowych i dwóch rodzajów nadwozia. Rok 2006 przyniósł szóstą i jak dotąd ostatnią generację japońskiego terenowego wozu spod szyldu Pajero. Mimo tego, że auto wciąż pozostawało w segmencie pojazdów terenowych, jego sylwetka bardziej przypominała SUV-a. Obecnie, Mitsubishi Pajero, dostępny głównie jako samochód używany, jest dobrym wyborem - bez względu na rok produkcji - autem zwiastującym nie tylko możliwość wielkiej przygody, ale także pojazdem do komfortowego jeżdżenia na co dzień. Warto wspomnieć, że nazwa Pajero nie funkcjonowała na wszystkich rynkach zbytu tego modelu. W Hiszpanii i obu Amerykach (z wyjątkiem Jamajki i Brazylii) samochód otrzymał nazwę Montero, co po polsku oznacza "łowcę", natomiast w Wielkiej Brytanii był dostępny jako Mitsubishi Shogun.
Mitsubishi Pajero drugiej generacji - tańczący z muldami i błotem
Pajero drugiej odsłony uchodzi na najbardziej znany, rozpoznawalny, a także przyjazny użytkownikowi pojazd terenowy na świecie. Miłośnicy i zagorzali fani nazywają go... "leśnymi miśkiem". Głównie dlatego, że doskonale razie sobie zarówno w terenie, jak i na zróżnicowanej nawierzchni asfaltowej oraz w trudno dostępnych miejscach. Poza tym pojazd ten nie razi typową dla terenówek wyposażeniową surowizną. Jest przemyślany pod każdym względem i dlatego daje tyle frajdy. Japończycy przyłożyli się do projektu wnętrza, uznając, że kierowcy dużego roboczego wozu, a także pasażerom, należy się komfort i możliwość spokojnego podróżowania. W tej generacji kierunkowskazy zostały zintegrowane z reflektorami przednimi, natomiast wewnątrz wmontowano na nowo zaprojektowaną deskę rozdzielczą, która zachwycała uniwersalnością, przejrzystością i elegancją. Nadwozie było dostępne w dwóch wersjach - dłuższe z pięcioma drzwiami przeznaczone dla 5-7 pasażerów oraz krótsze, trzydrzwiowe, które mogło przewozić 4-5 osób. Kabina pasażerska została lepiej wyciszona w porównaniu do poprzednika, a fotele wyprofilowane tak, aby jak najlepiej pasowały do budowy ludzkiego ciała. Mitsubishi Pajero drugiej edycji to świetny samochód na trudne drogi.
Mitsubishi Pajero drugiej generacji - dane techniczne i spalanie
W tej edycji klienci mieli do wyboru aż sześć silników wysokoprężnych. Producent zrezygnował jednak ze sporej benzynowej jednostki i zaproponował w tej gamie motory 6-cylindrowe. Wydajnym, a zarazem ergonomicznym silnikiem był zdecydowanie ten napędzany benzyną o pojemności skokowej wynoszącej 3 l i mocy 150 KM. W terenowym trybie jazdy zużycie paliwa przez ten motor oscylowało wokół 10-13 l na 100 km. Nieco lepiej było w cyklu mieszanym - poniżej 10 l na 100 km. To motor, który również łatwo można przerobić na gaz, co przy tak paliwożernym silniku jest dobrą i oszczędną opcją. Silniki montowane w Mitsubishi Pajero współpracowały z pięciostopniowymi manualnymi skrzyniami biegów lub z czterobiegowymi automatycznymi przekładniami. Mitsubishi Pajero otrzymał napęd na obie osie. Jeśli podczas jazdy na asfalcie lub na utwardzanej nawierzchni nie zachodziła konieczność korzystania z 4x4, napęd na przód dołączało się lub odłączało manualnie w zależności od ukształtowania terenu i trybu jazdy. Był to napęd zaawansowany technicznie, który posiadał skrzynię rozdzielczą z centralnym dyferencjałem. Wszystko cechowało się niezwykłą precyzją działania i trwałością.