- Strona startowa
- Samochod
- Mitsubishi
- Mitsubishi Pajero
- Mitsubishi Pajero Pinin
Mitsubishi Pajero Pinin Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Mitsubishi Pajero Pinin, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Mitsubishi Pajero Pinin
-
Mitsubishi Pajero Pinin MPI Motion 1800 4WD
€ 3 550,-- 181 423 km
- 10/2004
- 84 kW (114 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-96224 Burgkunstadt -
Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 mpi 16v 5p
€ 8 700,-- 179 796 km
- 12/2003
- 84 kW (114 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
9,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-06129 Perugia - Pg -
Mitsubishi Pajero Pinin GDI 2000 (5-trg.)
€ 1 590,-- 147 800 km
- 08/2001
- 95 kW (129 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
9,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
227 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-92263 Ebermannsdorf -
Mitsubishi Pajero Pinin *4x4*1 Hd*77 Tkm*AHK*Klima
€ 9 900,-- 77 000 km
- 08/2004
- 95 kW (129 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-67136 Fußgönheim -
Mitsubishi Pajero Pinin Comfort II *Klima *Leder *4x4
€ 8 490,-- 108 000 km
- 04/2001
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
9,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-22529 Hamburg -
Mitsubishi Pajero Pinin Pajero Pinin 3p 1.8 gdi 16v
€ 2 500,-- 135 000 km
- 11/1999
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
9,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-12084 Mondovì - Cuneo -
Mitsubishi Pajero Pinin 1.8i 16v GDi GLS
€ 2 450,-- 100 000 km
- 04/2000
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-4801 pepinster -
Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 16V GDI 5 porte Ego
€ 6 999,-- 91 211 km
- 11/2002
- 95 kW (129 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
9,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-43124 Parma - PR -
Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 Intense
€ 2 000,-- 120 000 km
- 11/2005
- 84 kW (114 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
9,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
225 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-90475 Nürnberg
Zanim japoński producent samochodów Mitsubishi podjął decyzję o wprowadzeniu do swojej oferty modeli wywodzących się od limuzyn oraz miejskich crossoverów, takich jak Outlander czy ASX, kładł nacisk głównie na praktyczne samochody terenowe z wytrzymałą konstrukcją z ramy podłużnicowej oraz z offroadowym napędem terenowym na cztery koła. Klasykiem stał się produkowany od początku lat osiemdziesiątych Mitsubishi Pajero. Został on wprowadzony na rynek w wersji trzydrzwiowej, a jego zwycięstwa w pustynnych rajdach przyczyniły się do ugruntowania wizerunku Mitsubishi na rynku. Producent wykorzystał popularność, aby z biegiem czasu stworzyć całą rodzinę Pajero. Należały do niej małe offroadery takie jak Mitsubishi Pajero Mini, który na rodzimym rynku japońskim wkroczył do klasy tak zwanych Kei-Cars, oraz bazujący na nich Mitsubishi Pajero Junior, dzięki któremu producent zaznaczył swoją obecność także na rynkach zagranicznych. W 1998 roku program Pajero poszerzono o kolejny model, który został wprowadzony na Starym Kontynencie w 2000 roku pod nazwą Mitsubishi Pajero Pinin jako Sport Utility Vehicle (SUV). Na szczególną uwagę w przypadku tego SUV-a zasługuje fakt, że Japończycy zlecili produkcję Mitsubishi Pajero Pinin na rynek europejski włoskiemu konstruktorowi karoserii Pininfarina. To tam mały SUV zjeżdżał z taśmy aż do 2004 roku.
Mitsubishi Pajero Pinin był produkowany w wersji trzy- i pięciodrzwiowej
Podobnie jak jego słynny imiennik z lat osiemdziesiątych, Pajero Pinin był produkowany w Pininfarinie w dwóch wersjach: trzy- i pięciodrzwiowej. Pajero Pinin o mniejszym rozstawie kół miał długość 3,67 metra. Wariant pięciodrzwiowy o rozstawie osi wynoszącym 2,45 metra mierzył natomiast cztery metry i pod względem gabarytów był wciąż dużo mniejszy od dużych samochodów terenowych tego producenta. Dla porównania: model Pajero Sport oparty na pick-upie Mitsubishi L200 miał długość 4,62 metra. Podobnie jak duże samochody terenowe Pajero Pinin był jednak wyposażony w dołączany napęd na cztery koła oraz w elementy offroadowe takie jak samoblokujący mechanizm różnicowy.
Mitsubishi Pajero Pinin był oferowany tylko w wersji z silnikiem benzynowym
Podczas gdy duże SUV-y z rodziny Pajero były oferowane w Europie z różnymi silnikami Diesla, w przypadku Mitsubishi Pajero Pinin producent zadowolił się jedynie silnikami benzynowymi. Klienci mieli więc do wyboru – w zależności od roku produkcji – dwa motory: jeden o pojemności 1,8 litra i mocy maksymalnej 120 KM (88 kW) oraz drugi o pojemności skokowej 2,0 litra, który zapewniał Pajero Pinin maksymalną moc 130 KM (96 kW).