- Strona startowa
- Samochod
- Mitsubishi
- Mitsubishi Pajero
- Mitsubishi Pajero Sport
Mitsubishi Pajero Sport Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Mitsubishi Pajero Sport, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Mitsubishi Pajero Sport
-
Mitsubishi Pajero Sport Wagon 3.0 V6 24v GLS Target
€ 2 600,-- 280 000 km
- 02/2000
- 130 kW (177 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
12,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-22063 Cantù Asnago CO -
Mitsubishi Pajero Sport Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TDI GLS (73 KW) 99CV
€ 5 000,-- 313 000 km
- 11/2024
- 73 kW (99 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-33048 Udine -
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD GLS
€ 6 000,-- 220 000 km
- 11/2002
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
10,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, AT-1220 wien -
Mitsubishi Pajero Sport 3.0i V6 GLS Anniversary ( export afrique )
€ 3 850,-- 139 000 km
- 03/2000
- 130 kW (177 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
12,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-1830 Machelen -
Mitsubishi Pajero Sport Wagon 2.5 tdi Instyle 115cv
€ 8 200,-- 174 000 km
- 02/2006
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
10,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-60044 Fabriano -
Mitsubishi Pajero Sport Pajero Sport Wagon 2.5 tdi GLS Target 115cv
€ 5 800,-- 219 890 km
- 03/2004
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
10,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-20135 Milano - MI -
Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 GLS
€ 5 750,-- 242 000 km
- 04/2006
- 130 kW (177 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
13,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-1000 Bruxelles -
Mitsubishi Pajero Sport Pajero+Sport+Wagon+2.5+tdi+GLS
€ 4 999,-- 249 000 km
- 01/1999
- 73 kW (99 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
10,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-25124 brescia -
Mitsubishi Pajero Sport Pajero Sport 2.5 TDI GLS - Gancio Traino
€ 8 500,-- 202 000 km
- 11/1999
- 73 kW (99 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
11,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-37012 Bussolengo - Verona
Mitsubishi Pajero Sport to bez wątpienia interesujący samochód z wielu powodów. Model przedstawiany był jako SUV. Jeśli jednak przyjrzymy się jego parametrom, możemy stwierdzić, że jest to już pełnoprawna terenówka. Świadczą o tym zarówno wydajne silniki, jak i nadwozie. Projekt karoserii bardzo wyraźnie czerpie inspiracje ze świata aut miejskich oraz off-roadu. Linie są zaokrąglone, lecz wysokie zawieszenie jasno wskazuje, że pojazd poradzi sobie w każdych warunkach. Wzrok przykuwa także wydatny przedni zderzak. W nowszych generacjach zauważymy odważny design maski. Jest dosyć agresywny i nie brakuje w nim nut typowych dla marek japońskich. Reflektory są ostro zakończone i niejako wbijają w bok samochodu. W przedniej części pojazdu bardzo ciekawie zlewają się z kolei z atrapą chłodnicy. Naturalnie wygląd to nie wszystko, co łączy tego SUV-a z wozami terenowymi. Spokojnie wyjedziemy nim na drogi szutrowe czy też polne ścieżki. Auto bez problemów porusza się także po dziurawej nawierzchni. Miłośników dynamicznej jazdy na pewno ucieszy fakt, że Mitsubishi Pajero Sport nie odczuwa progów zwalniających. Niestety wszystko to odbywa się kosztem jazdy w tak zwanych normalnych warunkach. Wysokie nadwozie niejednokrotnie będzie utrudniało ocenienie dystansu podczas prowadzenia. Problemem może również okazać się długość samochodu. Trudnym zadaniem będzie bowiem znalezienie odpowiedniego miejsca do parkowania. Mitsubishi Pajero Sport zdecydowanie nie jest autem wyczynowym. Nie będziemy mogli sobie pozwolić zatem na dużą prędkość. Pojazd podczas szybszej jazdy niebezpiecznie pochyla się przy skręcaniu i wymaga większej koncentracji niż typowe osobówki.
Garść faktów o historii Mitsubishi Pajero Sport
Mitsubishi Pajero Sport można spotkać pod wieloma nazwami. Nie dziwmy się więc, jeśli na ulicy zobaczymy identyczny samochód używany z całkowicie innym oznaczeniem. W rodzimej Japonii sprzedawano go jako Challenger. W Ameryce Północnej możemy nabyć Montero, a w Ameryce Południowej napotkamy go już jako Nativę. Na Tajlandii auto było sprzedawane z kolei jako Strada G-Wagon. Do Europy wreszcie trafiło pod nazwą Pajero. Produkcja rozpoczęła się w 1996 roku. Nową terenówkę w dużej mierze oparto na pick-upie koncernu. I faktycznie - w wyglądzie wczesnych odsłon jest coś z ciężarówki. Maskę należy zakwalifikować jako prostą i niezbyt wysmakowaną. Spokojnie też można sobie wyobrazić, że z tyłu zamiast kabiny i bagażowego kufra znajduje się półotwarta paka. Pierwszy Mitsubishi Pajero Sport opuszczał linie produkcyjne aż przez 12 lat. Nic więc dziwnego, że w tym czasie projektanci zdecydowali się na znaczną ilość faceliftingów oraz usprawnień. Wygląd stopniowo ewoluował w kierunku bardziej nowoczesnego. W roku 2000 model otrzymał nowe, o wiele wydajniejsze amortyzatory. Osiem lat później przyszedł czas na wprowadzenie na rynek nowego Pajero. Pojazd również oparto na pick-upie. Tym razem był to Mitsubishi Triton. Co ciekawe, na miejsce debiutu koncern wybrał Moscow Auto Salon. To właśnie Rosja wraz z bliskim wschodem i centralną Azją była miejscem, w którym można było kupić model najwcześniej. Dosyć szybko pojedyncze egzemplarze zaczęły jednak trafiać do nas poprzez rynek wtórny. W 2015 marka przedstawiła trzecią generację Mitsubishi Pajero Sport, a rok później samochód trafił do sprzedaży. Mamy tutaj do czynienia z najbardziej nowoczesnym, a nawet lekko futurystycznym wyglądem. Warto też wspomnieć, że właśnie w tym momencie całkowicie w zapomnienie odeszła nazwa Challenger.
Wyposażenie i gama silników
Mitsubishi Pajero Sport świetnie sprawdza się jako wóz wielofunkcyjny. Samochód używany może być jako środek transportu do pracy, a jego terenowy charakter czyni go również odpowiednim autem na pozamiejskie wycieczki. Do wyboru mamy wersję z miejscem dla pięciu lub siedmiu osób. Niezależnie od tego, na którą z nich się zdecydujemy, zastaniemy pokaźną przestrzeń w bagażniku - z tyłu zmieścimy aż 714 litrów. Przy pakowaniu na pewno uwagę zwrócą tylne drzwi. Klapa otwiera się bardzo nietypowo, bo do góry. Zasiadając za kółkiem Pajero, możemy pojechać właściwie wszędzie. Pojazd świetnie radzi sobie także z jazdą górską. Przy zdobywaniu wzniesień mamy do dyspozycji kąt natarcia wynoszący 36 stopni. Na trudnym podłożu pomoże napęd AWD. Jego centralną częścią jest mechanizm różnicowy, który pozwala kierować moc na tylną lub na obie osie. Nad zmianą biegów może czuwać jedna z dwóch przekładni - producenci zaproponowali skrzynię automatyczną oraz manualną. Obydwie posiadają pięć stopni przełożenia. Wnętrze należy określić jako znośne. Jego design raczej nikogo nie olśni - w charakterze wykończeń zobaczymy tutaj głównie wysokiej jakości plastiki. Jednocześnie nie ma poważnych powodów do narzekania. Istotne elementy są ergonomiczne a wskaźniki czytelne. Na desce rozdzielczej zobaczymy prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik paliwa oraz oczywiście kontrolkę odpowiadającą za zmianę napędu. Jeśli chodzi o silniki, producent dał nabywcom do wyboru dwie jednostki. Mitsubishi Pajero Sport możemy więc kupić z benzynową V-szóstką o mocy 222 KM lub z Dieslem o pojemności 2,5 l i mocy 178 KM. Pamiętajmy, że siedzimy za kółkiem naprawdę pokaźnego samochodu. Rozpędzić go ciężko, a zużycie paliwa może nieprzyjemnie zaskakiwać. Model o napędzie wysokoprężnym może palić nawet 13 litrów na 100 km. Pojazd został wyposażony w klimatyzację. Jeśli ją wyłączymy, spalanie drastycznie spadnie. Auto należy pochwalić także za inne elementy wyposażenia. Najnowsze wersje posiadają centralny zamek, immobilizer oraz elektrycznie opuszczane szyby.