- Strona startowa
- Samochod
- Morgan
Aktualne oferty dla Morgan
-
Morgan Aero 8 - Roadster- Einmaliges Fahrzeug u. Zustand-
€ 87 000,-- 36 000 km
- 01/2002
- 210 kW (286 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
12,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
295 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-53639 Königswinter -
Morgan Aero 8
€ 89 500,-- 37 900 km
- 10/2007
- 245 kW (333 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, FR-38210 TULLINS -
Morgan Aero 8 V8 - 4.800 Cc
€ 125 000,-- 6 205 km
- 09/2010
- 210 kW (286 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
12,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
295 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1640 sint genesius rode -
Morgan Aero 8 LEDER+XENON+KLIMAANLAGE
€ 119 980,-- 55 200 km
- 08/2012
- 270 kW (367 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-63512 Hainburg -
Morgan Aero 8 15 Jahre alter Neuwagen
€ 149 999,-- 150 km
- 10/2010
- 270 kW (367 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
11,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
269 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-22339 Hamburg -
Morgan Aero 8 V8 4.4 | FORGED RIMS | MANUAL GEARBOX | RADIO
€ 98 500,-- 49 800 km
- 12/2007
- 245 kW (333 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-20099 Sesto San Giovanni - Milano - Mi -
Morgan Aero 8 Morgan Aero 8 4,4l V8
€ 95 000,-- 21 440 km
- 09/2006
- 242 kW (329 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
12,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
295 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, AT-6794 Partenen -
Morgan Aero 8 Full options
€ 115 000,-- 36 000 km
- 06/2008
- 239 kW (325 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
12,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-41012 Carpi /Modena -
Morgan Plus 4 plus4 2.0 2p.ti
€ 69 900,-- 45 000 km
- 05/2007
- 106 kW (144 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-15076 Ovada
Jedno z najstarszych rodzinnych przedsiębiorstw brytyjskiej motoryzacji, jedna z najdłużej produkowanych linii samochodowych na świecie, najbardziej tradycyjny stworzony na drewnianej konstrukcji ramowej roadster na rynku. Te superlatywy, które opisują wizerunek marki tworzącej sportowe pojazdy, czyli Morgan Motors. Założone w 1909 roku brytyjskie przedsiębiorstwo na początku budowało auta z trzema kołami - trójkołowiec od Morgana służył zarówno jako samochód dostawczy oraz jako wóz wyścigowy. Brytyjczycy rozszerzali swoją paletę produktów, stąd też od połowy lat 30. tradycja purystycznych angielskich roadsterów była już ugruntowana. Także w kolejnej dekadzie marka Morgan pozostała specjalistą od roadsterów, jednak później jej inżynierowie stworzyli także sportowe coupé. W 2011 roku Morgan nawiązał do swoich początków i po raz pierwszy od lat 50. wypuścił swojego trójkołowca w postaci dopuszczonego do ruchu drogowego motocykla.
Morgan 4/4 to klasyk w serii roadsterów brytyjskiego producenta
Roadster Morgan 4/4 był klasycznym flagowcem w programie produkcyjnym brytyjskiego przedsiębiorstwa. W 1936 roku wprowadzono go na rynek, a z biegiem czasu przeprowadzano modyfikacje. Zasada konstruowania oraz ogólny wygląd zewnętrzny pozostały jednak bez zmian. Przyczyniło się do tego to, że konstruktor do utrzymania niskiej masy pojazdu stosował materiał, który zniknął już z rynku,a mianowicie twarde, ale dające się dobrze formować drewno jesionowe. Posłużyło ono także do stworzenia modelu o większym silniku – Morgan Plus 4, jak również do modelu Morgan 4/4 jako rama karoserii. Jednym z najlżejszych i równocześnie dzięki temu najszybszych wariantów w gamie Roadsterów 4/4 było pojazd Morgan 4/4 Sport, który pojawił się w sprzedaży w 2009 roku.
Roadster Morgan Plus 8 został wprowadzony w 1969 roku jako druga seria produkcyjna
Druga seria produkcyjna o większych rozmiarach i mocniejszych silnikach została zainaugurowana przez firmę Morgan na początku w 1969 roku, a flagowcem stał się model Roadster Plus 8. Istotą modelu był silnik V8, od którego nazwę wziął nowy pojazd. Jednostkę napędową dostarczył Rover – rozwijała ona moc 150 KM (110 kW). Z biegiem czasu przeznaczony dla dwóch osób Morgan Plus 8 – aż do zakończenia produkcji w 2004 roku był wyposażany w silniki V8 o różnych pojemnościach skokowych – moc maksymalna wynosiła 190 KM (140 kW).
Morgan Roadster – nowość z 2009 roku przeznaczona dla czterech osób
W roku 2006 Brytyjczycy zaprezentowali nieznacznie tylko zmienionego stylistycznie następcę Plus 8, który otrzymał nazwę Morgan Roadster. Został on skonstruowany z myślą o kierowcy i trzech pasażerach. Zmiany dotyczyły również jednostek napędowych - zamiast znanego już silnika V8 producent zdecydował się na zastosowanie motoru V6. Jednostkę dostarczył amerykański koncern Ford, który także wytworzył układ napędowy dla modelu Morgan 4/4.
Morgan Aero 8 – nowy model coupé w gamie pojazdów brytyjskiej marki
W 2002 roku marka Morgan zaproponowała luksusowo wyposażonego i zupełnie na nowo zaprojektowanego roadstera. Model otrzymał nazwę Morgan Aero 8 i wyposażono go w silnik V8 z BMW, który rozwijał moc do 373 KM (274 kW). Samochód ten był produkowany do 2009 roku. Już przy wersji coupé Morgan AeroMax okazało się, że producent mocno spogląda w przyszłość. Od 2011 roku nowa linia pojazdów typu coupé, takich jak Morgan Aero SuperSports i Morgan Eva GT uzupełniła bogatą gamę roadsterów Morgan.