- Strona startowa
- Samochod
- Nissan
- Nissan Patrol
Nissan Patrol Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Nissan Patrol, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Nissan Patrol
-
Nissan Patrol 3.0l Di TURBO Elegance TOP mit VIDEO 9min
€ 11 392,-- 262 631 km
- 12/2004
- 116 kW (158 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
10,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-40764 Langenfeld (Rheinland) -
Nissan Patrol GR HT 2.8 td KR160
€ 11 500,-- 141 000 km
- 12/1986
- 81 kW (110 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
1 340 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-51017 Pescia - Pt -
Nissan Patrol MERCA 2.8D
€ 3 500,-- 149 901 km
- 10/1995
- 70 kW (95 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
8,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
85 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-59117 Verwicq-Sud -
Nissan Patrol EBRO 3.3 D
€ 5 500,-- 118 500 km
- 03/1989
- 69 kW (94 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
8,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
10 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-59117 Verwicq-Sud -
Nissan Patrol GR 2.8 TD SLX
€ 13 500,-- 200 000 km
- 09/1996
- 84 kW (114 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
12,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, FR-83120 Sainte Maxime -
Nissan Patrol GR DAKTEC - Edition 50.000 - 90.000 km
€ 39 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 60 000 km
- 10/2008
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
10,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
288 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-14712 Rathenow -
Nissan Patrol GR, gepanzert Level 7 bei TRASCO
€ 172 550,-Możliwość odliczenia VAT-u - - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 85 kW (116 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
8,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
178 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-28307 Bremen -
Nissan Patrol 3.0 Di Elegance
€ 14 500,-- 130 000 km
- 01/2006
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
10,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-2900 Schoten -
Nissan Patrol 3.0 dci XE
€ 7 980,-- 209 000 km
- 10/2008
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
10,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
288 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-66773 Schwalbach
Samochód Nissan Patrol to jeden z najbardziej znanych i niezawodnych pojazdów terenowych świata, który wyszedł z pracowni japońskich inżynierów. Jego pierwsza wersja pojawiła się w latach intensywnego rozwoju motoryzacji transportowej średniego rozmiaru, czyli w 1951 roku. Podnosząca się z powojennych gruzów Europa miała już Volkswagena Transportera, zaś Azja goniła Amerykę i Wielką Brytanię pod względem samochodów terenowych. Przez ponad trzydzieści lat produkcji Patrol funkcjonował pod nazwą Datsun, podobnie jak inne modele firmy z Japonii. Początek lat 80. przyniósł jednak zmiany, które zaowocowały przemianowaniem marki na Nissan. Lata 80. to również rozpoczęcie swojego rodzaju nowożytnej ery w segmencie samochodów terenowych. To na ten okres właśnie przypadł intensywny rozwój technologii 4x4 właściwie u wszystkich liczących się firm samochodowych. Warto więc zwrócić uwagę na modele Nissana Patrola tworzone od 1984 roku. Pojazd ten w przedostatniej dekadzie XX wieku wciąż miał sylwetkę kanciaka, którą miłośnicy marki doskonale znają z czasów Datsuna. Ale lata 80. przyniosły jednak pewne zmiany, zwłaszcza stylistyczne i wyposażeniowe, wzrósł także poziom komfortu jazdy, a wnętrze zyskało unowocześniony wygląd. Taki stan, oczywiście z nowymi udoskonaleniami i niezbędnymi zmianami, trwał do 1997 roku, kiedy na rynek wkroczył Nissan Patrol GU - Y61 piątej generacji, szybko okrzyknięty mianem kultowego, który także dziś - jako samochód używany - jest obiektem pożądania wielu miłośników jazdy terenowej. Szósta generacja Patrola, produkowana od 2010 roku, wyznaczyła zupełnie nowy poziom luksusu i zaskoczyła zupełnie innym konceptem stylistycznym.
Nissan Patrol w piątej odsłonie - niezniszczalny wóz
Mało jest samochodów, które cechuje tak wyjątkowe przywiązanie i szczera miłość użytkowników. Tak właśnie jest z modelem Nissana Patrola z 1997 roku, który debiutując na rynku szybko pozostawił konkurentów w tyle. W warstwie stylistycznej wóz otrzymał nieco bardziej zaokrągloną sylwetkę. Zintegrowane zderzaki oraz nadkola, a także wyoblone krawędzie upodobniły go do wygodnych i modnych rodzinnych SUV-ów. Zmiany dotyczyły także reflektorów - już nie kanciaste, będące znakiem swoich czasów, ale zaokrąglone na rogach i subtelnie okalające złagodzoną atrapę chłodnicy. Kształt pojazdu zyskał wizualną lekkość, zaś tył powędrował lekko w górę. Przestronne wnętrze zostało wypełnione komfortowymi siedzeniami, a kokpit kierowcy zyskał przyjazną użytkownikowi konsolę centralną. W wyposażeniu znalazł się system ABS, elektrycznie sterowane przednie i tylne szyby, automatyczna klimatyzacja, elektrycznie regulowane lusterka boczne, poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, wspomaganie kierownicy tak istotne podczas jazdy w terenie oraz ogrzewanie postojowe. To wszystko sprawia, że Nissan Patrol piątej edycji, jest propozycją, która nie traci na atrakcyjności.
Nissan Patrol piątej edycji - dane techniczne i spalanie
W piątej generacji Nissana Patrola inżynierowie zaproponowali dwa silniki benzynowe oraz cztery motory wysokoprężne. Warto przyjrzeć się nieco bliżej jednostce 4,5 l na benzynę. Miała ona moc 200 KM i bak o pojemności 90 litrów. Przy takich parametrach średnie spalanie na 100 km wynosiło około 16 litrów na setkę. Z kolei wśród silników Diesla egzemplarz o pojemności 2,8 l, który dawał moc 129 KM, na przejechanie 100 km w cyklu mieszanym potrzebował 13 l oleju napędowego, zaś 3-litrowy Diesel generował zużycie na poziomie około 11,5 l/100 km przy mocy 160 KM. W pojazdach tych montowano cztero- i pięciostopniową automatyczną skrzynię biegów, ale w ofercie były także cztero i pięciobiegowe przekładnie manualne. Nissan Patrol piątej generacji występował jako trzy- lub pięciodrzwiowy SUV oraz jako dwu- lub czterodrzwiowy pickup. Jeśli chodzi o napęd, to w większości modeli był on przekazywany tylko na tylną oś z opcją uruchomienia napędu na wszystkie koła. Do dziś Nissan Patrol piątej edycji, której produkcja została uruchomiona w 1997, jest uznawany na stabilną, mocną i trudną do kompletnego wyeksploatowania terenówkę z charakterem. To pojazd o niezwykłej charyzmie, prawie niezniszczalny i świetnie radzący sobie w trudnym terenie.