- Strona startowa
- Samochod
- Nissan
- Nissan Pulsar
Nissan Pulsar Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Nissan Pulsar, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Nissan Pulsar
-
Nissan Pulsar 1.2 +KAMERA+NAVI+KLIMA+SITZH.
€ 7 500,-- 104 000 km
- 06/2017
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-99974 Mühlhausen -
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T Visia Klima Radio
€ 8 950,-- 41 163 km
- 03/2015
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-45549 Sprockhoevel -
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T N-Vision
€ 11 900,-- 30 800 km
- 06/2018
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
5,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
117 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20022 Castano Primo - Milano - MI -
Nissan Pulsar 1.5 dci Acenta 110cv EURO 6B UNICO PROPRIETARIO
€ 11 900,-- 60 000 km
- 06/2017
- 81 kW (110 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
3,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
94 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20900 Monza - Monza Brianza - Mb -
Nissan Pulsar dCi EU6 81 kW (110 CV) ACENTA
€ 8 490,-- 76 223 km
- 07/2017
- 81 kW (110 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
3,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-13005 Ciudad Real -
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T Acenta
€ 7 450,-- 150 000 km
- 06/2016
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
5,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-8030 BARCELONA -
Nissan Pulsar 1.5 dCi UniPropr. SOLO 55.000 km TEL USB Cruise
€ 12 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 50 000 km
- 07/2018
- 81 kW (110 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
3,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
94 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-25121 Rezzato - Brescia -
Nissan Pulsar 1.5 dci 110cv Acenta
€ 8 500,-- 138 676 km
- 03/2015
- 81 kW (110 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-57100 Livorno - Li -
Nissan Pulsar Pulsar 1.5 dci Acenta 110cv
€ 9 900,-- 65 000 km
- 03/2015
- 81 kW (110 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
3,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
94 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-50142 Firenze - Fi
W szerokim segmencie samochodów kompaktowych projektanci przez lata nie rozpieszczali klientów nowatorską stylistyką. Każda generacja tej najbardziej popularnej klasy pojazdów osobowych miała za zadanie trafić w gusta jak największej liczby klientów. Takie zachowawcze podejście do kompaktów okazało się na dłuższą metę niewystarczające. Limuzyny typu hatchback, różne wersje sedanów oraz kombi wyglądały dość podobnie. W stylistyce kompaktów wiało nudą, stąd coraz częściej zadaniem projektantów było wykazanie się większą kreatywnością. Zaczęto więc wprowadzać więcej elementów kojarzonych do tej pory z autami sportowymi. Pojawiły się kontury, garby, przetłoczenia na masce i bokach, wyraziste ustawienie reflektorów i inne tego typu nowości stylistyczne, które miały podkreślić bardziej dynamiczny charakter. Kompakty zyskiwały coraz bardziej sportową optykę. Trend ten wykorzystał japoński producent Nissan, który w roku 2014 dokonał przełomu w projektowaniu kompaktów i wprowadził na rynek model Pulsar. Mimo wielu innowacyjnych rozwiązań nie zrywa on z wieloletnią tradycją. Auta kompaktowe pod tą nazwą Japończycy produkowali już od roku 1974, jednak na europejskim rynku model pod nazwą Pulsar pojawia się dopiero w roku 2014.
Wcześniejsze modele Pulsar sprzedawane są w Europie jako Nissan Sunny
Pierwsza generacja Pulsara produkowana jest już od końca lat siedemdziesiątych w różnych wersjach nadwozia. Od roku 1978 pierwsze modele Nissana w Europie sprzedawano jako sedan, coupé i kombi. Japończycy eksportowali je pod nazwą wprowadzoną przez Datsuna. Modele Sunny zachowały swoją nazwę także w kolejnych generacjach Pulsara. W latach osiemdziesiątych na rynek europejski wchodzą pierwsze pięciodrzwiowe hatchbacki i trzydrzwiowe limuzyny. Ofertę dopełniają kombi i coupé, które można było kupić także w mocniejszej wersji GTi. W latach dziewięćdziesiątych Japończycy wprowadzają bardziej usportowione wersje klasycznych modeli kompaktowych z nadwoziem trzy- i pięciodrzwiowym.
Do roku 2006 część egzemplarzy Nissana Pulsar sprzedawano jako Nissan Almera
Od połowy lat dziewięćdziesiątych producent zmienia nazwę kompaktów wprowadzanych na rynek europejski na Almera. Na tym etapie z taśm produkcyjnych w Japonii zjeżdżają trzy- i pięciodrzwiowe limuzyny w wersji sedan oraz kombi. Hatchbacki oferowano w wersji sportowej GTi, z silnikiem o mocy do 143 KM (105 kW). Ta generacja Almery dostępna była w dwóch wersjach z mniejszymi jednostkami benzynowymi i jednej z silnikiem Diesla. W większości krajów europejskich wersje z silnikiem wysokoprężnym sprzedawały się na tyle dobrze, że Japończycy postawili głównie na ich produkcję. Modele Almera-Pulsar produkowane w ostatniej fazie, czyli w latach 2002-2006, to głównie wersje z silnikiem Diesla. Od roku 2002, po wprowadzeniu systemu bezpośredniego wtrysku paliwa common-rail, produkowane są dwa modele o mocy do 136 KM (100 kW).
Pulsar z roku 2014 to następca sportowych modeli Nissana z lat dziewięćdziesiątych
W latach 90. modelami Pulsar GTi i GTi-R japoński producent podjął próbę nadania nudnym do tej pory kompaktom nieco sportowego charakteru. Dotyczyło to nie tylko wersji topowych, ale też tych z nieco słabszymi silnikami, produkowanymi w wielkich seriach. W tym czasie w Pulsarze wprowadzanych jest wiele technologicznych innowacji, co sprawia, że Nissan zaznacza swoją obecność w profesjonalnych wyścigach samochodowych. Nazwa Pulsar staje się rozpoznawalna w Europie. Do tych sportowych tradycji Nissan chce nawiązać, kiedy w roku 2014 wprowadza na rynek klasyczną limuzynę hatchback w nowej odsłonie, zastępując obecny na rynku model Tiida. Sportowy Pulsar miał zdobyć utracone rynki europejskie i zapoczątkować nowy rozdział w historii dużych kompaktów Nissana.
Nissan Pulsar – generacja 2014 w sportowej odsłonie
Opływowe kształty, zaznaczone przetłoczeniami kontury, skośne reflektory przednie w technologii LED, sportowa kratka chłodnicy, aerodynamiczna linia z wyprofilowanymi nadkolami. Takim sportowym charakterem Pulsar roku 2014 znacznie różnił się od wcześniejszych generacji. Tył kompaktowego Pulsara także miał sportowe zacięcie. Tylny spojler wieńczący linię dachu, lampy w kształcie bumeranga czy zderzak z włókna węglowego stanowią o jego oryginalności. Wiele detali, takich jak światła przeciwmgielne , okna, obudowa lusterka, otrzymało chromowane wykończenie, podkreślające wyjątkowość tego modelu.
Prawie 1400 l pojemności bagażowej czyni model Nissan Pulsar wyjątkowo przestronnym
Konstruktorzy nie zapomnieli, że samochód musi być praktyczny: bagażnik, który można powiększyć do 1400 litrów czyni z Pulsara mistrza pakowności pośród wszystkich kompaktów. Przy rozłożonych siedzeniach daje się wprawdzie uzyskać 400 litrów miejsca na bagaż, co jednak nie sprawia, by odstawał on w tym względzie od innych marek tej klasy. Natomiast w wersji pięciodrzwiowej pasażerowie siedzący z tyłu mają nadzwyczaj dużo miejsca na nogi, bo aż 70 centymetrów.
Nowoczesne systemy wspomagające dają poczucie komfortu i bezpieczeństwa
W zależności od opcji producent wyposażył Pulsara w różnorodne systemy wspomagające uruchamiane poprzez ekran dotykowy, takie jak system ostrzegania o pojeździe w martwym polu, system ostrzegania o poruszających się obiektach, system automatycznego hamowania awaryjnego oraz układ stabilizacji toru jazdy . W wersji Tekna wszystkie systemy były na wyposażeniu w standardzie. W wersjach Acenta i Visio klienci mogli zamówić systemy wspomagające za dopłatą.
Kiedy Nissan Pulsar wchodzi na rynek, jest dostępny z dwoma różnymi jednostkami napędowymi
W wersji podstawowej pięciodrzwiowy Nissan Pulsar posiada silnik benzynowy o pojemności 1.2 l i mocy do 115 KM (85 kW). Poza tym w roku 2014 dostępna jest wersja z silnikiem Diesla o pojemności 1.5 l i mocy maksymalnej 110 KM (81 kW).