- Strona startowa
- Samochod
- Nissan
- Nissan Skyline
Nissan Skyline Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Nissan Skyline, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Nissan Skyline
-
Nissan Skyline R34 GTR Series II / Nismo / BBS / Collector Car
€ 149 990,-- 148 000 km
- 12/2000
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, AT-3680 Persenbeug-Gottsdorf -
Nissan Skyline GT HR34
€ 23 900,-- 105 000 km
- 10/2000
- 114 kW (155 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-22036 Erba - Como -
Nissan Skyline R32 GTR / Oldtimer / TOP / Rustfree
€ 49 990,-- 149 000 km
- 10/1994
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, AT-3680 Persenbeug-Gottsdorf -
Nissan Skyline HC-R32 GTS-T RB20DET
€ 15 000,-- 145 000 km
- 03/1993
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-39040 Salorno - BZ -
Nissan Skyline 350 GT (Infiniti G35 Coupe)
€ 7 999,-- 199 999 km
- 08/2010
- 207 kW (281 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-50672 Köln -
Nissan Skyline 350GT Brembo Infiniti G35
€ 5 000,-- 222 400 km
- 07/2003
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-89331 Burgau -
Nissan Skyline GT-R R34 Coupé
€ 220 000,-- 16 500 km
- 01/1999
- 313 kW (426 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-3440 Ibi -
Nissan Skyline R34 RB26DETT
€ 72 000,-- 35 800 km
- 05/1999
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-20134 Milano -
Nissan Skyline R34 GT-T
€ 50 000,-- 136 000 km
- 01/2000
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-75217 Birkenfeld
Japoński konstruktor Datsun, tworząc serię Skyline, położył w latach 50. XX wieku kamień węgielny pod rozwój serii sportowych aut, którą japoński producent Nissan po przejęciu Datsun rozbudował jako swoją sportową najlepszą serię samochodów, która święciła triumfy w wyścigach. Została ona również odkryta przez tunerów z Ameryki Północnej i Europy, którzy dostrzegli w niej potencjał zaadaptowania sportowych maszyn do jazdy ulicznej. Większość generacji modelu nie była jednak eksportowana, były to bowiem pojazdy z kierownicą po prawej stronie. Pierwsze Nissany Skyline zaprezentowano w Japonii w 1969 roku jako sportowe limuzyny. W późniejszym okresie paletę Nissana Skyline uzupełniły modele coupé. Producent prezentował nowsze generacje pod własną marką, jak choćby Nissan GT-R lub pod szyldem swojej marki premium, czyli Infiniti, przy czym warto wspomnieć, że Infiniti G37 zajęło miejsce modeli coupé Nissana Skyline.
Nissan Skyline jako limuzyna i coupé
Odkąd odpowiedzialność za serię Skyline przejął Nissan, Japończycy starali się wprowadzać na rynek poszczególne generacje równocześnie jako sportowe limuzyny i modele coupé, przy czym dominującymi modelami były wersje coupé z doładowaniem BiTurbo, które doceniono także zagranicą. Powód? Dzięki wbudowanym systemom technicznym Nissan Skyline z łatwością dysponował osiągami rzędu 400 KM. Znakami rozpoznawczymi Nissana Skyline bez względu na typ karoserii był klinowaty kształt przedniej części oraz cztery okrągłe światła z tyłu. Topowym modelem był tradycyjnie Nissan Skyline GT-R, który wyposażony był w charakterystyczne tylne skrzydło.
Nissan Skyline staje się Infiniti
Na przełomie milenium z taśmy w japońskim zakładzie zjechały ostatnie klasyczne limuzyny i coupé. Po 2001 generacja była sprzedawana na niektórych rynkach wyłącznie pod szyldem marki Nissana – Infiniti, która odpowiadała za sportowe modele premium japońskiego producenta. W ten sposób w latach 2001-2006 na rynku zadebiutował Nissan Skyline coupé na bazie Nissana 350Z jako Infiniti G35. Producent postąpił podobnie w przypadku limuzyn nowej generacji Nissana Skyline z 2006, które na rynek wkroczyły jako Infiniti G37. Po kilku latach z palety wypadł topowy model Nissan Skyline GT-R, który Japończycy w 2008 roku zastąpili nowym modelem Nissana. On także w Europie sprzedawany był jako Nissan GT-R. Podobnie jak wcześniej w przypadku Nissana Skyline stanowił topowy model w ofercie coupé. Jako Nissan GT-R nowy Skyline osiągał moc 485 KM (357 kW).