- Strona startowa
- Samochod
- Nissan
- Nissan Titan
Nissan Titan Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Nissan Titan, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Nissan Titan
-
Nissan Titan NISSAN TITAN V8 5.6 LITER BTW-WAGEN MET LPG INSTAL
€ 49 950,-Możliwość odliczenia VAT-u - 56 519 km
- 10/2018
- 283 kW (385 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-3140 Keerbergen -
Nissan Titan 5.6 le 313ch bva
€ 16 000,-Możliwość odliczenia VAT-u - 131 609 km
- 07/2008
- 230 kW (313 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, FR-83190 OLLIOULES -
Nissan Titan 5.6L V8 SL CREW CAB PICKUP 4X4
€ 48 900,-- 54 000 km
- 10/2020
- 291 kW (396 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-25355 Barmstedt -
Nissan Titan SE TITANIUM - EXPORT OUT EU - EXPORT OUT EU
€ 31 500,-- - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 121 kW (165 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
10,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
150 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1180 Bruxelles -
Nissan Titan SE TITANIUM - EXPORT OUT EU - EXPORT OUT EU
€ 31 500,-- - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 121 kW (165 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
10,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
150 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-59000 Uccle (BELGIQUE) -
Nissan Titan 5.6L V8 4WD SL
€ 66 700,-- 61 000 km
- 03/2019
- 287 kW (390 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-22194 BANASTAS -
Nissan Titan 5.6L V8 4WD SV
€ 50 100,-- 63 000 km
- 01/2017
- 287 kW (390 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-22194 BANASTAS
Producent samochodów Nissan swoim modelem Nissan Titan wprowadził na rynek wytrzymałego, pełnego charakteru pick-upa i sprzedawał go wyłącznie na terytorium Ameryki Północnej. Auto trafiło do sprzedaży w 2004 roku. Pojazd ważył 2285 kg bez obciążenia. Do chwili obecnej Nissan nie planuje dla niego następcy. Pierwsza wersja Nissana Titan dysponowała silnikiem V8 o pojemności skokowej 5,6 l, który osiągał moc 309 KM. Reklamując się hasłem: „Nissan to nie tylko Japonia” producent zdołał opanować swoimi wielofunkcyjnymi modelami rynki całego świata. W 1933 roku doszło do fuzji firm Nikon Sangyo Co. oraz Tobata Imono Co., które rozpoczęły produkcję od puli 20 000 pojazdów. W 1934 roku Nikon Sangyo Co. stał się jedynym właścicielem przedsiębiorstwa i nadał zakładom nazwę Nissan Motor Cooperation. Po przegranej wojnie firmie udało się własnymi siłami od nowa rozpocząć produkcję samochodów osobowych Datsun i odnieść międzynarodowy sukces.
Nissan Titan: nowoczesne wnętrze, innowacyjna technologia i kabina typu king cab
Moment obrotowy silnika wynosił 514 niutonometrów. W 2007 roku moc samochodu zwiększono do 321 KM, a moment obrotowy do 532 niutonometrów. Przyszły właściciel pojazdu mógł wybrać napęd na wszystkie koła albo na tylną oś. Nissana Titan był seryjnie wyposażony w automatyczną pięciostopniową przekładnię. Przy zakupie można było ponadto dokonać wyboru pomiędzy dwoma rodzajami rozstawu osi, to jest: pomiędzy kabiną dwuosobową ze skrzynią ładunkową o długości 1,7 m a skrzynią dwumetrową z kabiną określaną jako king cab. Pojazd został skrytykowany przez niektóre fachowe czasopisma, ponieważ z początku nie wprowadził do swojej oferty kabiny w standardowym rozmiarze. Poza skórzaną tapicerką wnętrze urzekało elektrycznie przesuwanymi siedzeniami, regulowanymi pedałami oraz systemem Bluetooth. Opcjonalnie w wyposażeniu Titana znajdowała się wielofunkcyjna kierownica ze skóry oraz system ostrzegawczy chroniący przed kradzieżą. Wyglądowi zewnętrznemu efektowności dodawały aluminiowe felgi i błyszczący metaliczny lakier. Na długich trasach przydawał się tempomat. W miejskim ruchu Nissan Titan zapunktował swoją sportową dynamiką i zoptymalizowaną obsługą dzięki praktycznemu systemowi wspomagania parkowania. Masa ciągniona tego terenowego auta wynosiła 3,5 tony. Dopuszczalna ładowność to natomiast 721 kilogramów. Klimatyzacja i klimatyzacja automatyczna, a także komfortowo zaprojektowane sportowe siedzenia z wbudowanym ogrzewaniem jeszcze bardziej podnosiły standard wnętrza Nissana Titan.
Duża powierzchnia ładunkowa z praktycznymi, małymi schowkami
Producent auta nieprzypadkowo wybrał dla tego modelu nazwę Titan, ponieważ pick-up wygląda z zewnątrz wyjątkowo potężnie i wytrzymale. Do dziś jest jednym z największych pojazdów, produkowanych i dostępnych na azjatyckim rynku. Na pace znajdowała się ogromna powierzchnia ładunkowa z wygodną i solidną zabudową. System mocujący spełniał nawet najbardziej wyśrubowane wymagania. Poza tym w dużej skrzyni ładunkowej znajdowały się dodatkowo osobne mniejsze schowki. Nissan Titan dobrze sprawdzał się także pod względem bezpieczeństwa, oferując oprócz systemu ABS i BA także systemy VDC oraz IDC. W przypadku king cab, w tylnej części kabiny znajdowały się drzwi, które można było otwierać pod kątem 180⁰, ułatwiając w ten sposób załadunek i rozładunek. Z zewnątrz producentowi udało się nadać Titanowi sportowy wygląd. Samochód zawdzięczał go przede wszystkim stabilnym słupkom nadwozia z dodatkowym przedłużeniem. Już na pierwszy rzut oka staje się jasne, że mamy do czynienia z klasycznym pick-upem, który we wnętrzu uwodzi komfortem, przestrzenią i licznymi dodatkami.