- Strona startowa
- Samochod
- Opel
- Opel Ampera
Opel Ampera Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Opel Ampera, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Opel Ampera
-
Opel Ampera E - NEUE BATTERIE & SERVICE
€ 17 490,-Możliwość odliczenia VAT-u - 65 900 km
- 09/2019
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-3282 St. Georgen an der Leys -
Opel Ampera Excellence
€ 14 400,-- 175 000 km
- 08/2016
- 111 kW (151 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
1,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-46019 VALENCIA -
Opel Ampera ePionier Edition Leder-Kamera-TÜV 11/2025
€ 6 490,-- 233 158 km
- 04/2012
- 111 kW (151 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-71034 Böblingen -
Opel Ampera
€ 15 000,-- 191 000 km
- 05/2012
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-01011 canino -
Opel Ampera E-REV entraînement des roues full électrique
€ 9 000,-- 126 000 km
- 01/2012
- 111 kW (151 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczne
-
1,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, BE-1785 Merchtem -
Opel Ampera PHEV 151PS Automatik LP € 47.300,-
€ 8 989,-- 101 176 km
- 05/2012
- 111 kW (151 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
1,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
27 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-4310 Mauthausen -
Opel Ampera ePionier Edition*KLIMA*NAVI*LEDER*SHZ*CAM
€ 15 900,-- 69 000 km
- 02/2012
- 111 kW (151 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-90763 Fürth -
Opel Ampera ePionier Edition Navi/Leder/Kamera/Tempom
€ 11 490,-- 149 167 km
- 06/2012
- 111 kW (151 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- - (Rodzaj paliwa)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-36179 Bebra -
Opel Ampera Ultimate AT/Bi-Xenon/PDC/DAB/Shz/Kamera/Klimaauto/
€ 17 440,-Możliwość odliczenia VAT-u - 2 077 km
- 12/2017
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-14480 Potsdam
Zadziwiająco niewiele lat prac projektowych minęło między mającą miejsce w roku 2007 prezentacją samochodu koncepcyjnego z napędem hybrydowym amerykańskiego koncernu samochodowego General Motors (GM) a wprowadzeniem na rynek od roku produkcji 2010 modelu seryjnego wyposażonego w silnik elektryczny i spalinowy. Ze względu na objawy kryzysu na międzynarodowych rynkach samochodowych Amerykanie spieszyli się z projektowaniem nowych zespołów napędowych, aby jak najszybciej zaistnieć na rynku samochodów elektrycznych z przydatnym do codziennego użytkowania modelem. Pod względem technicznym inżynierowie z GM postawili przy tym na wersję hybrydową Plug-in. Podczas gdy innowacyjny na rynkach Ameryki Północnej samochód wyjechał na ulice jako Chevrolet Volt, lekko zmieniona wizualnie wersja weszła na rynek w większości krajów europejskich w roku 2011 pod znakiem firmowym niemieckiej córki GM jako Opel Ampera.
Koncepcja techniczna modelu Opel Ampera jako samochodu z napędem elektrycznym
Niemiecko-amerykańskie siostrzane modele miały – z wyjątkiem kilku szczegółów oraz kształtu nadwozia – taką samą budowę. I tak zarówno w samochodzie Chevrolet Volt, jak i Opel Ampera występował napęd GM Voltec, który łączył silnik elektryczny z silnikiem spalinowym. Cecha szczególna samochodu elektrycznego Opel Ampera: limuzyna była napędzana w zasadzie tylko elektrycznie. Silnik z zapłonem iskrowym służył do zasilania energią dodatkowo zamontowanego alternatora, który w razie potrzeby zasilał osiągający moc 150 KM (111 kW) silnik elektryczny. W przypadku wyłącznie elektrycznego napędu zespół napędowy pobierał jednak energię z litowo-jonowego akumulatora modelu Opel Ampera, który mógł magazynować energię do 16 kWh. Znajdujące się w samochodzie ogniwa baterii można było ponownie naładować w ciągu około sześciu do jedenastu godzin za pomocą przewodu do ładowania w stosowanych w gospodarstwach domowych gniazdach wtykowych. Szybciej można było tego dokonać przy użyciu urządzeń do ładowania, które miały możliwość fachowego zainstalowania także w domu. Proces ładowania trwał wtedy tylko cztery godziny.
Napęd samochodu Opel Ampera wystarcza na przejechanie 80 do 500 kilometrów
Dzięki energii elektrycznej zgromadzonej w baterii Opel Ampera mógł pokonać – w zależności od warunków jazdy – odcinki do 80 kilometrów. Dopiero przy odpowiednim stanie wyładowania baterii podłączany był napędzany przez silnik spalinowy generator prądu, dzięki czemu Ampera był w stanie przejechać bez ładowania i tankowania odległość około 500 kilometrów. Na podstawie tych wartości producent obliczył zużycie paliwa w trybie łączonym wynoszące 1,2 litra na 100 kilometrów. Odpowiadało to emisji CO2 o wartości 27 g/km.
Osiągi modelu Opel Ampera
Maksymalna prędkość Opla Ampera została konstrukcyjnie ustawiona elektronicznie na niewiele ponad 160 km/h. Za to silnik elektryczny o mocy 150 KM zapewniał dobre wartości czasu na finiszu. Ze względu na to, że od razu dostępny był całkowity moment obrotowy silnika elektrycznego, ważący około 1,7 tony Opel Ampera pokonywał drogę od 0 do 100 km w czasie poniżej dziesięciu sekund.
Opel Ampera skonstruowany jest jako czteromiejscowa limuzyna
Z uwagi na alternatywną koncepcję napędu trzeba było w modelu Opel Ampera stworzyć miejsce do montażu zestawu baterii. Ze względu na lepsze rozłożenie ciężaru inżynierowie wybrali do tego używaną zazwyczaj do wiązki napędu konsolę środkową oraz miejsce pod tylnymi siedzeniami. Aby można było pomieścić tam prawie 300 ogniw baterii, Opel Ampera wyposażony był z tyłu w dwa pojedyncze siedzenia, więc limuzyna przystosowana była dla czterech pasażerów. Bagażnik posiadającego długość prawie 4,50 metra samochodu Opel Ampera miał pojemność ponad 300 litrów.