- Strona startowa
- Samochod
- Opel
- Opel Insignia
Opel Insignia Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Opel Insignia, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Opel Insignia
-
Opel Insignia Sports Tourer Elegance 2.0 Turbo
€ 30 490,-Możliwość odliczenia VAT-u - 28 944 km
- 05/2021
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Opel Insignia 2.0 CDTI Sports Tourer Elegance 6-Gang
€ 19 780,-- 63 857 km
- 10/2021
- 128 kW (174 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
124 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-86899 Landsberg am Lech -
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Diesel Business Elegance
€ 19 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 69 672 km
- 11/2021
- 128 kW (174 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-36456 Barchfeld-Immelborn -
Opel Insignia Insignia ST Elegance 2.0 Diesel Automatik
€ 21 980,-Możliwość odliczenia VAT-u - 50 421 km
- 03/2022
- 128 kW (174 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-63477 Maintal -
Opel Insignia Sports Tourer 1.5 Diesel Business Editi
€ 14 950,-Możliwość odliczenia VAT-u - 122 250 km
- 10/2021
- 90 kW (122 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-63755 Alzenau -
Opel Insignia Sports Tourer 1.5 Turbo Innovation
€ 17 990,-- 87 990 km
- 11/2018
- 121 kW (165 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-64823 Groß-Umstadt -
Opel Insignia Insignia 1.5 D Aut. Elegance+KAM+LED+KEYLESS+WR
€ 16 890,-- 43 200 km
- 10/2021
- 90 kW (122 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
5,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
130 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-87700 Memmingen -
Opel Insignia B Sports Tourer LED Navi Inspektion neu
€ 23 870,-- 31 952 km
- 02/2021
- 128 kW (174 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
5,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
149 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-41462 Neuss -
Opel Insignia 2.0 CDTI 170CV Sports Tourer au Cosmo Business
€ 9 700,-- 113 000 km
- 01/2016
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
149 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-50145 Firenze - Fi
Kiedy marka Opel, niemiecka córka General Motors, zaprezentowała w 2003 roku na międzynarodowej wystawie samochodów we Frankfurcie pojazd o nazwie Opel Insignia, debatowano w siedzibie firmy w Rüsselsheim, a także w koncernie matce w USA o projekcie V8, limuzynie wyższej klasy w typie coupé. Planów jednak zaniechano. W obliczu pojawiającego się kryzysu przemysłu samochodowego ważniejszym wydawało się móc zaoferować atrakcyjny model w klasie średniej. Potrzebny był następca serii produkcyjnych Opel Vectra i Opel Signum. W 2008 roku ruszyła w końcu produkcja seryjna nowego modelu klasy średniej. Pojazd koncepcyjny z 2003 nazwany Opel Insignia stał się natychmiastowo nadzieją dla producenta, nad którym wisiała kryzysowa wizja upadłości.
Opel Insignia produkowany jest w dwóch wersjach limuzyn i jako kombi
Opel Insignia o długości 4,90 metra i szerokości 1,86 metra został skonstruowany na bazie płyty podłogowej, która była użyta przez General Motors do różnych modeli ich marek Buick czy Chevrolet. Podobnie rzecz miała się z Oplem Insignia – został on również stworzony przekształconego pomysłu z powodzeniem stosowanego w propozycjach innych marek. W Europie Opel Insignia pojawił się na rynku w dwóch opcjach, jako limuzyna z nadwoziem typu hatchback i jako limuzyna sedan. Około pół roku od wprowadzenia go na rynek, na początku 2009, pojawiła się także wersja kombi Opla Insignia. Duża zmiana w nazewnictwie: wersje kombi, zazwyczaj nazywane w modelach Opla słowem Caravan, tu otrzymały nazwę Tourer.
Opel Insignia na benzynę, w sześciu poziomach wydajności
Opel Insignia był oferowany w sześciu poziomach wydajności z silnikiem o zapłonie iskrowym normy Euro 5. Producenci z Rüsselheim jako model podstawowy skonstruowali Opla Insignię z silnikiem 1,6-litrowym, który można było nabyć z turbodoładowaniem lub bez i który osiągał moc do 132 kW (180 KM). Producent podawał średnie zużycie na poziomie 7,7 litra, co odpowiadało produkcji CO2 i substancji szkodliwych na poziomie 188 g/km. Przy czterocylindrowcach przewidywano dwa silniki o pojemności skokowej 1,8- i 2,0-litry o mocy do 162 kW (220 KM). Wersja V6 z optymalnym silnikiem oferowała do 239 kW (325 KM) i przyspieszała samochód Opel Insignia do 250 km/h. Według danych producenta Opel Insignia z tym silnikiem zużywał podczas łącznego pomiaru 11,4 litra, co odpowiadało produkcji dwutlenku węgla na poziomie 268 g/km.
Silniki Diesel w modelu Opel Insignia
Producent Opla oferował w tej klasie pojazdów samozapłonowiec o pojemności skokowej na poziomie dwóch litrów. Obok dwóch ecosilników zbudowanych tak, by jak najmniej szkodzić środowisku, oferowane były także wśród Diesli standardowe mechanizmy napędowe. Model początkowy został przedstawiony z agregatem Common-Rail o mocy 81 kW (110 KM), który tak jak większe modele o mocach 96 kW (130 KM) i 118 kW (160 KM) przy średnim zużyciu około 5,8 litra wydzielał dobre 154 g/km CO2. Mechanizmy napędowe eco w Oplu Insignia w klasach o mocach 96 kW (130 KM) jak i 118 kW (160 KM) zużywały średnio 5,2 litra (136 g/km CO2).