- Strona startowa
- Samochod
- Peugeot
- Peugeot 106
Peugeot 106 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 106, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Peugeot 106
-
Peugeot 106 1,4i 93,000KM Boite Auto
€ 3 590,-- 93 000 km
- 06/2000
- 56 kW (76 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-59500 DOUAI -
Peugeot 106 1.6i 16V S16 GTI PHASE 2 / PARFAIT ETAT GENERAL /
€ 11 990,-- 176 350 km
- 02/1998
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, FR-06700 Saint Laurent du Var -
Peugeot 106 87.000KM TÜV 09/26
€ 1 800,-- 87 000 km
- 08/1997
- 44 kW (60 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-61350 Bad Homburg -
Peugeot 106
€ 2 499,-- 101 787 km
- 12/2001
- 44 kW (60 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-07548 Gera -
Peugeot 106
€ 1 999,-- 92 000 km
- 02/2003
- 44 kW (60 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-3010 Kessel-lo -
Peugeot 106 3p 1.4 sport
€ 1 500,-- 181 000 km
- 10/1997
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-20148 Milano -
Peugeot 106 106 II 1996 3p 1.6 16v Rallye c/airbag
€ 4 800,-- 180 000 km
- 11/1999
- 87 kW (118 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
8,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-16157 genova -
Peugeot 106 1.0i Sketch
€ 1 500,-- 95 000 km
- 07/1997
- 37 kW (50 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-5590 Ciney -
Peugeot 106 3p 1.1 Open
€ 1 000,-- 50 000 km
- 01/2000
- 44 kW (60 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-28100 Novara
Peugeot 106 to samochód osobowy zaliczany do segmentu A produkowany przez francuski koncern PSA od 1991 do 2003 roku. W chwili swojej premiery stanowił znakomitą alternatywę dla obecnego od kilkudziesięciu lat na rynku Peugeota 205, który nie tylko startował w rajdzie Paryż-Dakar, ale także zdobył wiele nagród i wyróżnień w międzynarodowych plebiscytach. Model 107 uważany był też za następcę Peugeota 104. Samochód był najmniejszym autem wśród propozycji marki. Zyskał jednak ogromną popularność i do dziś stanowi jeden z najbardziej spektakularnych jej sukcesów. Przez dwanaście lat z taśmy produkcyjnej zjechało ponad 2,8 milionów egzemplarzy, które podbiły nie tylko rodzimy rynek motoryzacyjny, ale zyskały także popularność w innych krajach Europy. Z tego względu nie jest dziś trudno znaleźć zadbany samochód używany w dobrym stanie technicznym i zaskakujący bogatym wyposażeniem. Nowoczesna stylistyka, zadowalające osiągi i trwałość podzespołów to jego największe atuty. Na uwagę zasługuje także zwrotność, tak niezbędna w przypadku modeli przeznaczonych do jazdy miejskiej, niskie spalanie i zadowalająca dynamika. Auto zostało zbudowane na płycie podłogowej Citroëna AX, przez co uważne jest za bliźniaczy model Citroëna Saxo, z którym dzieli wiele rozwiązań konstrukcyjnych. Wyposażone było w manualną lub automatyczną skrzynię biegów. Największymi rywalami Peugeota 106 są Toyota Aygo, Ford Ka i Volkswagen Lupo.
Mały, zwrotny, oszczędny
Peugeot 106 zadebiutował w 1991 roku. Początkowo dostępny był jedynie jako trzydrzwiowy hatchback, który w ogólnym rozrachunku stanowił 67% produkcji modelu na przestrzeni dwunastu lat. Rok później do oferty dołączyła wersja pięciodrzwiowa. W 1993 pojawiła się opcja z trzybiegową automatyczną przekładnią. Trzy lata później Peugeot 106 przeszedł gruntowną modernizację. Wielu specjalistów z branży motoryzacyjnej zalicza egzemplarze pojawiające się w salonach po 1996 za drugą generację modelu, chociaż oficjalnie producent mówił o faceliftingu. Wszystkie silniki benzynowe zostały wyposażone wówczas we wtrysk paliwa. Wprowadzono także szereg zmian konstrukcyjnych, które podniosły poziom bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów. Zmianom uległa również stylistyka pojazdu. Bagażnik zyskał nowy, wygodniejszy uchwyt, ujednolicono kolor tylnych reflektorów. Zmodyfikowano zderzaki oraz atrapę chłodnicy, która otrzymała bardziej wyraziste linie i większe logo. Przednie reflektory nabrały bardziej drapieżnych kształtów. We wnętrzu pojawiły się materiały wykończeniowe lepszej jakości oraz nowe koło kierownicy. W 2003 roku zakończono produkcję modelu. Jego następcą był Peugeot 107, który jednak do sprzedaży trafił dopiero w 2005 roku. Warto zaznaczyć, że od 1995 do 2003 roku Peugeota 106 produkowano również w wersji elektrycznej, która trafiła gównie do Francji, Niemiec, Belgii oraz Wielkiej Brytanii. Łącznie z taśmy produkcyjnej zjechało blisko 6,5 tysiąca egzemplarzy.
Peugeot 106 - samochód skutecznie opierający się upływowi lat
Peugeot 106 to samochód o prostej konstrukcji. Jego zdecydowaną zaletą jest fakt, że niezależnie od rocznika można liczyć na bezproblemową dostępność części zamiennych i niewielkie koszty ewentualnych napraw. Przednie zawieszenie zbudowane jest w oparciu o wahacz poprzeczny i amortyzator teleskopowy. W wariancie po liftingu znajdują się natomiast kolumny MacPhersona. Z tyłu zamontowano wahacz wzdłużny i drążek skrętny. Miękko zestrojone zawieszenie skutecznie tłumi wstrząsy i stawia opór nierównej nawierzchni, a przy tym wykazuje doskonałą przyczepność i zwrotność. Na uwagę zasługują także jednostki napędowe, które zaskarbiły sobie miano trwałych i bezawaryjnych. Wśród motorów benzynowych dużą popularnością cieszy się silnik 1.1 o mocy 60 KM, zużywający w ruchu miejskim około 7 litrów paliwa na 100 km i przyspieszający do "setki" w niespełna 14 sekund. Od jesieni 1994 roku pod maską Peugeota 106 można było znaleźć także 68-konny motor benzynowy o pojemności 1,3 litra. Na rynku wtórnym nietrudno znaleźć także samochód używany z 91-konnym silnikiem 1.6 XSI, wyróżniający się świetną kulturą jazdy, cichą pracą i doskonałą dynamiką. Miłośnicy jednostek wysokoprężnych powinni rozważyć wybór motorów o pojemności 1,4 lub 1,5 litra, osiągających odpowiednio moc 50 lub 58 KM i zużywających w cyklu mieszanym nie więcej niż 6 litrów oleju napędowego na 100 km.