- Strona startowa
- Samochod
- Peugeot
- Peugeot 2008
Peugeot 2008 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 2008, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Peugeot 2008
-
Peugeot 2008 e-2008 GT ELETTRICA,LED,CERCHI 18,TETTO,TELECAMERA
€ 18 900,-- 17 500 km
- 06/2022
- 57 kW (77 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-25030 Coccaglio - Brescia -
Peugeot 2008 BlueHDi 110 Allure Pack N1 AUTOCARRO 5 POSTI
€ 14 750,-Możliwość odliczenia VAT-u - 82 000 km
- 05/2021
- 81 kW (110 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
3,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
98 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-40131 Bologna - Bo -
Peugeot 2008 Active pack
€ 15 490,-- 41 589 km
- 04/2021
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
114 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1400 Nivelles -
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 Active Aut NAVI TEMPOMAT
€ 10 990,-- 39 353 km
- 07/2022
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
137 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-8143 Dobl bei Lieboch -
Peugeot 2008 GT
€ 22 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 18 435 km
- 09/2023
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9100 Sint-Niklaas -
Peugeot 2008 1.2i PureTech Style 82PK -GPS-RESERVEWIEL
€ 9 896,-- 39 012 km
- 06/2017
- 60 kW (82 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-2500 Lier -
Peugeot 2008 1.2 puretech Allure Pack s NEW MODEL!
€ 18 990,-- 20 000 km
- 02/2024
- 75 kW (102 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
105 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-00156 Roma -
Peugeot 2008 e-2008 Allure Pack 100kW - PROMO
€ 14 990,-- 45 436 km
- 12/2021
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-28100 Novara - NO -
Peugeot 2008 1.2 GT-LINE// 360° CAMERA // CARPLAY // KEY-LES
€ 24 999,-Możliwość odliczenia VAT-u - 14 500 km
- 07/2024
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
137 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9420 Erpe-Mere
Peugeot 2008 wszedł na rynek niemiecki miesiąc po jego prezentacji podczas Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 2013. Jest uznawany za następcę Peugeota 207 SW (kombi) lub specjalnego modelu Peugeota 207 Forever, choć pod względem technicznym bazuje na modelu Peugeot 208, który wlicza się do grupy małych samochodów, a nie do SUV-ów. To, co najpierw brzmiało jak pomyłka, zostało jednak szybko wyjaśnione: model 2008 to w gruncie rzeczy nic innego jak wyższa wersja kombi modelu 208. Jako że dla tego ostatniego nie jest planowana wersja kombi, stosuje się jednak nadwozie modelu 207. W ten sposób Tym samym Peugeot wpisał się w trendy samochodów crossover i zamiast „po prostu” wersji kombi, stanął do konkurencji z modelami takimi jak Nissan Juke i Opel Mokka. Po modelach Peugeot 104 od roku 1972, 205 od 1983, 206 od 1998 i 207 od 2006, Peugeot 2008 (208 SW) – dołącza do floty modelu Peugeot 208, może być uznawany za szóstą generację serii małych samochodów. Od czasu wejścia na rynek model dostępny jest wyłącznie jako pięciodrzwiowa wersja hatchback – czy i jakie formy nadwozia dołączą do oferty, do tej pory jeszcze nie wiadomo. Dla Peugeota 2008 dostępne są trzy różne typy silników: dwa benzynowe i jeden wysokoprężny o dwóch stopniach mocy. Podstawową wersję silnika stanowi 82 VTi. Jest to silnik trzycylindrowy o pojemności skokowej 1,2 l i maksymalnej mocy 82 KM (60 kW). Obecnie dla tego napędu istnieje koncepcja połączenia silnika z napędem pneumatycznym (Hybrid Air). Poprzez wtrysk przez rurę ssącą – tak jak silnik trzycylindrowy – pracuje również 120 VTi. Wersja silnika benzynowego 1,6 l o zredukowanej mocy przy czterech cylindrach osiąga 120 KM (88 kW), podczas gdy taki sam zespół napędowy w 155 THP przy pomocy turbosprężarki i wtrysku bezpośredniego dochodzi do 156 KM (115 kW). W przeciwieństwie do dwóch pierwszych wariantów silnika benzynowego 155 THP wyposażony jest w ręczną skrzynię sześciobiegową, która napędza samochód 2008 za pomocą przednich kół. Poza tym w modelu Peugeot 2008 wyjątkowo niskie są wartości zużycia paliwa: już silniki benzynowe konsumują maksymalnie 5,9 l na 100 km (120 VTi). Jeszcze niższe wartości osiągają silniki z wtryskiem bezpośrednim z układem start-stop w segmencie Diesli: liderem jest tutaj model e-HDi FAP 92 EGS6. Najbardziej oszczędna wersja silnika wysokoprężnego 1,6 l zużywa przy 92 KM (68 kW) tylko 3,8 l oleju napędowego na 100 km i emituje 98 g CO2 na kilometr. Znajduje to odzwierciedlenie także w dość słabym przyspieszeniu wynoszącym 13,3 s od zera do setki, przy czym maksymalna prędkość to wtedy około 180 km/h. Ponadto dostępne są dwa kolejne silniki wysokoprężne 1,6 l, z których jeden osiąga także 92 KM (68 kW), drugi z kolei przy 115 KM (84 kW) i 270 Nm (w stosunku do 230 Nm w przypadku poprzedniego) przewyższa mocą dwie pozostałe wersje.
Tak wygląda Peugeot 2008
Porównanie z wymienionym poprzednikiem – Peugeotem 207 SW – ze względu na zmianę klasy samochodu czy z wersją 208 jako podstawą nie ma większego sensu. Peugeot 2008 może być bez problemu traktowany jako niezależny model. Z zewnątrz niewielki – tak jak mały samochód, od którego się wywodzi, wewnątrz oferuje poczucie swobody podobne jak w modelu Volkswagen Tiguan z odpowiednio dużą ilością miejsca na nogi oraz różnymi wizualnymi luksusowymi elementami , takimi jak listwy diodowe w podsufitce lub pierścienie świetlne wokół wskaźników. Nie jest stworzony jedynie do prawdziwej jazdy terenowej – zgodnie z trendem swoich kolegów z udziwnionymi elementami spod znaku offroad. Cóż, przy prześwicie wynoszącym tylko 16 cm i braku napędu na cztery koła nie można jednak zbyt wiele oczekiwać. Niewielkim pocieszeniem jest kontrola trakcji, której tolerancję można zmieniać w zależności od podłoża, co ułatwia ruszanie na nieutwardzonym gruncie.