- Strona startowa
- Samochod
- Peugeot
- Peugeot 206
Peugeot 206 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 206, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Peugeot 206
-
Peugeot 206 cc 1.6 Cabrio Platinum Klima*Leder*TÜV NEU
€ 3 990,-- 107 824 km
- 01/2005
- 80 kW (109 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-13127 Berlin -
Peugeot 206 206 Plus 3p 1.1 Trendy eco-Gpl
€ 3 500,-- 125 000 km
- 02/2010
- 44 kW (60 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Autogaz (LPG)
-
5,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
114 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-31040 Trevignano - Treviso - TV -
Peugeot 206 Cabriolet CC Roland Garros
€ 2 600,-- 89 900 km
- 10/2006
- 80 kW (109 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
166 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-45889 Gelsenkirchen -
Peugeot 206 SW 2.0HDI XS 90
€ 2 499,-- 197 452 km
- 08/2003
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-29006 MALAGA -
Peugeot 206 206 CC 1.6 16v
€ 3 500,-- 89 000 km
- 03/2002
- 80 kW (109 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-16164 Genova -
Peugeot 206 CC RADIO
€ 1 590,-- 131 045 km
- 04/2002
- 80 kW (109 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, AT-8143 Dobl bei Lieboch -
Peugeot 206 SW 1.4 XS 75
€ 3 495,-- 110 000 km
- 12/2003
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-46800 XATIVA -
Peugeot 206 1.4HDI X-Line
€ 2 450,-- 213 986 km
- 05/2004
- 51 kW (69 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-18569 MONTILLANA -
Peugeot 206 CC 1.6i 16V A
€ 2 950,-- 85 000 km
- 04/2004
- 80 kW (109 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
7,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
183 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-57600 Forbach
Peugeot 206 to z pewnością jeden z tych pojazdów, z których francuski koncern może być najbardziej dumny. To nieduże, popularne auto, którego debiut przypadł na rok 1998 pozwoliło Peugeotowi pewnym krokiem wejść w XXI wiek. Zadaniem, jakim przed dwieścieszóstką postawił producent, było zastąpienie zasłużonego modelu 205, produkowanego już od 1982 roku, który przeprowadził koncern przez kryzysowy dla branży motoryzacyjnej początek lat 80. i w ciągu kilkunastu lat swej historii sprzedał się w przeszło 5 milionach egzemplarzy. Pod koniec lat 90. stało się jednak jasne, że z kanciastą karoserią czas już się pożegnać. Model 206, którego debiut jesienią 1998 roku, stanowił dla Peugeota ogromny krok naprzód w dziedzinie wzornictwa i wyznaczył nowy standard stylistyki nie tylko dla własnej marki, a jego rysy do dziś dostrzec można wyraźnie w kolejnych propozycjach francuskiego producenta. Rzadko się zdarza, by popularne auto miejskie budziło swym wyglądem tyle zaciekawienia, tak szybko zjednywało sobie powszechną sympatię i zapadało w pamięć, jak właśnie Peugeot 206. Co ważne, dobre wzornictwo nie ograniczyło się w jego przypadku wyłącznie do wyglądu świateł czy linii karoserii, ale oznaczało również optymalne rozplanowanie wnętrza. Dwieścieszóstka uchodzi więc za auto wyjątkowo przestronne i wygodne dla pasażerów, oferuje też wiele opcji powiększenia przestrzeni bagażowej. Choć w plebiscycie na Europejski Samochód Roku osiągnął "jedynie" trzecią pozycję - za Fordem Focusem i Oplem Astrą G. Peugeot 206 nie zawiódł pokładanych w nim nadziei i prędko okazał się szlagierem: przebił w skali sprzedaży sukces swego poprzednika i stanowi do dziś najchętniej kupowany ze wszystkich francuskich modeli samochodów. Szybki sukces model 206 zawdzięcza z pewnością elegancji i doskonałemu dostosowaniu do wymagań stawianych niedużym autom miejskim.
Z kalendarium Peugeota 206
Model 206 pojawił się na rynku francuskim w 1998 roku jako trzy- i pięciodrzwiowy hatchback, w czterech wersjach z silnikiem benzynowym i jednej z silnikiem Diesla. Po przychylnym przyjęciu auta Peugeot w imponującym tempie rozszerza gamę dwieścieszóstki o kolejne odsłony. Jeszcze w 1999 roku debiutują sportowe S16/GTi i GT - limitowana do 4 tys. egzemplarzy - która posłużyła za podstawę do stworzenia wersji rajdowej oznaczonej WRC. Do opcji silnika dołącza w tym samym roku dwulitrowy Diesel HDi - jedna z odmian innowacyjnego niskoemisyjnego napędu, opracowanego przez Peugeota i Citroena (czyli koncern PSA), obecnych w wielu nowszych modelach aut obu marek. Ukłonem w stronę klientów przywiązanych do luksusowych detali stała się z kolei wersja Roland Garros, z dachem panoramicznym i skórzaną tapicerką. Kolejną nowością, która z miejsca zdobywa sobie ogromną popularność, było coupé-cabrio (CC) z pomysłowym sztywnym, hydraulicznie składanym dachem. Prezentowany wcześniej jako prototyp o nazwie Peugeot 20 Coeur wchodzi do sprzedaży w grudniu 2000 w niemal niezmienionej formie, a jego wytwórca, fabryka w Mulhouse, przez kilka miesięcy nie może nadążyć za ilością zamówień. Peugeot 206 w wariancie kombi (nazwanym przez producenta SW) dołącza do oferty w 2002 roku, a w kolejnym sezonie debiutuje RC - najmocniejsza, sportowa odmiana 206. Również w 2003 roku Peugeot decyduje się poddać model nieznacznemu faceliftingowi. Przez pierwsze lata słupki sprzedaży imponująco pną się w górę, by w 2005 roku sięgnąć rekordu dla pojedynczego modelu Peugeota - 5,4 milionów pojazdów. Oprócz europejskich fabryk Peugeot 206 produkowany jest również w Chile i Argentynie (od 1999), Iranie i Brazylii (od 2001), a od 2006 także w Chinach. W 2009 roku przechodzi jeszcze jedną, tym razem głębszą metamorfozę i sprzedawany jest odtąd pod nazwą Peugeot 206+. Upodabnia się zarazem do swojego następcy, modelu 207, który pojawił się na rynku już 3 lata wcześniej. Ostateczne rozstanie z dwieścieszóstką nastąpiło jednak w 2012 roku. Jedyną opcją dla nieprzejednanych fanów modelu 206 pozostaje zatem dzisiaj samochód używany.
Od kociaka do lwiątka
Do zalet Peugeot 206 z pewnością z pewnością zaliczyć można ogromny wybór opcji - nie tylko pod względem typów nadwozia, od kombi po fantazyjną wersję cabrio, ale również parametrów silnika - od najskromniejszego 1,1 l po bardzo zrywne modele sportowe. Wśród modeli benzynowych można zatem spotkać wersje o mocy od 60 do aż 177 KM, natomiast Diesle osiągają od 68 do 109 KM. Najwięcej emocji fanom szybkiej jazdy dostarczyć może Peugeot 206 w wersji RC, który został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności prawie 2 litrów, o mocy 177 KM, co pozwala mu przyspieszać do 100 km/h w niewiele ponad 7 sekund, a na torze wyścigowym osiągać prędkość do 225 km/h. Dynamiczna sylwetka i stabilna konstrukcja okazują się przy takich osiągach ważnym atutem. Auto wyjątkowo dobrze poddaje się kierowcy i zapewnia duże poczucie bezpieczeństwa i pewności jazdy. Jedną z nowości wprowadzonych do modelu 206 w 2001 roku była multipleksowa instalacja elektryczna (MUX). Bywa ona zarówno zaletą, jak i problemem dla posiadaczy dwieścieszóstek - ze względu na awarie, które mogą się przytrafiać przy tego rodzaju unowocześnieniach. Kupując samochód używany, warto zawsze zwrócić uwagę na miejsca szczególnie narażone na uszkodzenia i zużycie. Dla Peugeot 206, auta przeznaczonego przede wszystkim do jazdy w warunkach miejskich i po drogach szybkiego ruchu, polskie trasy bywają sporym wyzwaniem. Specjaliści zalecają więc, by uważnie przyjrzeć się dolnym partiom kupowanego pojazdu.