- Strona startowa
- Samochod
- Peugeot
- Peugeot 308
Peugeot 308 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 308, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Peugeot 308
-
Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120ch S&S EAT6 Style
€ 6 500,-- 200 855 km
- 02/2016
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-1651 lot -
Peugeot 308 III 2021 1.2 puretech t GT s&s 130cv eat8
€ 19 000,-- 38 503 km
- 02/2022
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
5,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
127,4 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-16165 Genova - Ge -
Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi Allure STT
€ 5 300,-- 189 265 km
- 03/2015
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
3,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
96 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9860 Oosterzele -
Peugeot 308 SW 1.6 HDi Active
€ 4 250,-- 203 835 km
- 04/2015
- 68 kW (92 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
3,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
99 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1910 Kampenhout -
Peugeot 308 308 1.2 puretech t Allure s
€ 18 900,-- 33 000 km
- 08/2023
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
119 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10030 Rondissone - Torino -
Peugeot 308 Cabrio 1.6 Benzine - Airco - Goede Staat!
€ 3 990,-- 204 247 km
- 07/2010
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
164 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9810 Eke -
Peugeot 308 PureTech Turbo 130 S&S EAT8 SW Allure
€ 22 500,-- 6 422 km
- 02/2024
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
108 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10071 Mappano Di Borgaro - Torino - To -
Peugeot 308 SW 1.6 hdi Business Unico Proprietario
€ 6 500,-- 169 300 km
- 01/2016
- 73 kW (99 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
3,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
94 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20010 Bernate Ticino MI -
Peugeot 308 SW GT PT 130 EAT, Schiebedach, ACC.
€ 23 490,-Możliwość odliczenia VAT-u - 37 242 km
- 03/2024
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- - (Rodzaj paliwa)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-47445 Moers
Czym dla Niemca Volkswagen Golf, tym dla Francuzów z końcem lat 60. stały się modele Peugeota z serii 300. Połączony w 1976 roku francuski koncert Peugeot- Citroën wraz z pojawieniem się Peugeota 304 w 1969 roku pokrył pojemny rynek samochodów kompaktowych modelami o różnych wersjach nadwozia: limuzynami, kombi i kabrioletami z klasycznym dachem materiałowym. Wraz z zaprezentowanym w 2003 roku Peugeotem 307 CC w wersji kabrio coupé Francuzi wprowadzili w segmencie samochodów kompaktowych zsuwane dachy stalowe, które okazały się na wielu rynkach europejskich hitem sprzedaży. Był to przepis na sukces, który sprawdził się także w nowej generacji, sprzedawanej już pod nazwą Peugeot 308 w 2007 roku.
Peugeot 308 – limuzyny i kombi o dynamicznym designie
Peugeot 308 o długości 4,27 m i szerokości 1,81 m charakteryzował się dużymi gabarytami i w porównaniu do swojego poprzednika był większy od 7 do 8 cm. Ponieważ konstruktorzy zmniejszyli jednocześnie wysokość samochodu z 1,51 m do 1,49 m, nowe modele skorzystały na dynamicznym wyglądzie, który został podkreślony ekstremalnie wyciągniętymi reflektorami z bezbarwnego szkła oraz potężną osłoną chłodnicy. Produkcję Peugeota 308 zapoczątkowały jesienią 2007 roku limuzyny w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. Z początkiem roku wszedł na rynek model kombi, tradycyjnie sprzedawany jako Station Wagon (SW), który poza szklanym dachem panoramicznym oferował dwa miejsca zapasowe w części bagażowej, tak że Peugeot 308 mógł zmieścić aż do siedmiu pasażerów.
Modele Peugeot 308 z silnikiem benzynowym
Wśród najczęściej sprzedawanych modeli pięciodrzwiowych Peugeot oferował model bazowy z silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 1,4 l i mocy 70 kW (95 KM), który umożliwiał osiągnięcie 182 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosiło według danych producenta około 6,4 l (przy emisji 155 g dwutlenku węgla na kilometr). Stworzony we współpracy z BMW silnik benzynowy o pojemności 1,6 l był oferowany – w zależności od rodzaju skrzyni biegów – w czterech zakresach mocy, od 88 kW (120 KM), przez 103 kW (140 KM), 110 kW (150 KM), aż do silnika z turbodoładowaniem o mocy 128 kW (175 KM), który pozwalał Peugeotowi 308 osiągnąć imponującą prędkość 225 km/h.
Peugeot 308 z silnikami Diesla
Także w przypadku jednostek napędowych z zapłonem samoczynnym stały do wybory cztery wersje, które występowały w kombinacji z pięciobiegową ręczną skrzynią biegów, mechanizmem automatycznego uruchamiania oraz elektrycznie sterowaną przekładnią. Zaprezentowany w 2009 roku topowy silnik Diesla o mocy 103 kW (140 KM) spełniał już normę Euro5 i zużywał przeciętnie 5,5 l paliwa (emitując CO2 na poziomie 144 g/km). Model podstawowy o pojemności skokowej 1,6 l dysponował mocą 66 kW (90 KM) i za sprawą swojego zużycia paliwa około 4,5 l na 100 km (i emisji CO2 120 g/km) stanowił najbardziej ekonomiczną wersję Peugeota 308.
Peugeot 308 w wersji kabrio coupé
Najmłodszy z serii Peugeot 308 CC został wprowadzony na rynek z początkiem sezonu letniego jako kabriolet z elektrohydraulicznie opuszczanym dachem stalowym. Lifestyle’owy kabriolet był produkowany z silnikiem benzynowym o pojemności 1,6 l, który potrafił wykrzesać z siebie moc 88 kW (120 KM) i rozpędzać kabriolet coupé do 195 km/h. Jednostka zużywała średnio 6,9 l na 100 kilometrów (159 g/km CO2). Peugeot 308 CC w wersji z silnikiem Diesla miał w programie silnik o pojemności 1,6 l i mocy 82 kW (112 KM) oraz silnik 2,0 l o mocy 103 kW (140 KM). Model topowy osiągał prędkość maksymalną 208 km/h i zużywał średnio 5,9 l na setkę, emitując do atmosfery 155 g dwutlenku węgla na każdy przejechany kilometr. Warto dodać, że wszystkie silniki montowane do Peugeota 308 w wersji kabrio coupé spełniały wymogi normy Euro5.