- Strona startowa
- Samochod
- Peugeot
- Peugeot 308
Peugeot 308 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 308, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Peugeot 308
-
Peugeot 308 308 SW 2.0 bluehdi 16v Business 150cv eat6 (auto)
€ 9 900,-- 47 000 km
- 08/2015
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
4,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
109 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20835 Muggiò - Monza Brianza - MB -
Peugeot 308 1.6 Sport 120 VTi 1.6 16V VTi EU4
€ 3 510,-- 147 984 km
- 10/2009
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-38173 Sickte -
Peugeot 308 1.6 eHDi FAP 110 SW Active AHK 1Hd EXPORT
€ 3 990,-- 181 249 km
- 05/2012
- 82 kW (111 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-67098 Bad Dürkheim -
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDi Allure S
€ 9 300,-Możliwość odliczenia VAT-u - 124 539 km
- 10/2020
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
3,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
98 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9860 Oosterzele -
Peugeot 308 sw 1.2 puretech t allure pack s&s 130cv
€ 16 720,-- 48 730 km
- 11/2022
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
119 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-00128 Roma - Rm -
Peugeot 308 SW 2.0 HDI Aut Allure NAVI+SHZ+AHK+PDC+TEMP
€ 7 950,-- 166 000 km
- 03/2018
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
112 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-36179 Bebra -
Peugeot 308 308 5p 1.6 16v Tecno
€ 4 900,-- 123 000 km
- 03/2013
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
159 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-12051 Alba -
Peugeot 308 1.2 PureTech GT Line STT Pano dak
€ 10 400,-- 64 689 km
- 08/2016
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
110 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-8501 Heule -
Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi Active *JANTES+CLIM+NAVI+GARANTIE
€ 6 750,-- 140 000 km
- 02/2016
- 73 kW (99 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
3,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
94 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-4040 Herstal
Czym dla Niemca Volkswagen Golf, tym dla Francuzów z końcem lat 60. stały się modele Peugeota z serii 300. Połączony w 1976 roku francuski koncert Peugeot- Citroën wraz z pojawieniem się Peugeota 304 w 1969 roku pokrył pojemny rynek samochodów kompaktowych modelami o różnych wersjach nadwozia: limuzynami, kombi i kabrioletami z klasycznym dachem materiałowym. Wraz z zaprezentowanym w 2003 roku Peugeotem 307 CC w wersji kabrio coupé Francuzi wprowadzili w segmencie samochodów kompaktowych zsuwane dachy stalowe, które okazały się na wielu rynkach europejskich hitem sprzedaży. Był to przepis na sukces, który sprawdził się także w nowej generacji, sprzedawanej już pod nazwą Peugeot 308 w 2007 roku.
Peugeot 308 – limuzyny i kombi o dynamicznym designie
Peugeot 308 o długości 4,27 m i szerokości 1,81 m charakteryzował się dużymi gabarytami i w porównaniu do swojego poprzednika był większy od 7 do 8 cm. Ponieważ konstruktorzy zmniejszyli jednocześnie wysokość samochodu z 1,51 m do 1,49 m, nowe modele skorzystały na dynamicznym wyglądzie, który został podkreślony ekstremalnie wyciągniętymi reflektorami z bezbarwnego szkła oraz potężną osłoną chłodnicy. Produkcję Peugeota 308 zapoczątkowały jesienią 2007 roku limuzyny w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. Z początkiem roku wszedł na rynek model kombi, tradycyjnie sprzedawany jako Station Wagon (SW), który poza szklanym dachem panoramicznym oferował dwa miejsca zapasowe w części bagażowej, tak że Peugeot 308 mógł zmieścić aż do siedmiu pasażerów.
Modele Peugeot 308 z silnikiem benzynowym
Wśród najczęściej sprzedawanych modeli pięciodrzwiowych Peugeot oferował model bazowy z silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 1,4 l i mocy 70 kW (95 KM), który umożliwiał osiągnięcie 182 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosiło według danych producenta około 6,4 l (przy emisji 155 g dwutlenku węgla na kilometr). Stworzony we współpracy z BMW silnik benzynowy o pojemności 1,6 l był oferowany – w zależności od rodzaju skrzyni biegów – w czterech zakresach mocy, od 88 kW (120 KM), przez 103 kW (140 KM), 110 kW (150 KM), aż do silnika z turbodoładowaniem o mocy 128 kW (175 KM), który pozwalał Peugeotowi 308 osiągnąć imponującą prędkość 225 km/h.
Peugeot 308 z silnikami Diesla
Także w przypadku jednostek napędowych z zapłonem samoczynnym stały do wybory cztery wersje, które występowały w kombinacji z pięciobiegową ręczną skrzynią biegów, mechanizmem automatycznego uruchamiania oraz elektrycznie sterowaną przekładnią. Zaprezentowany w 2009 roku topowy silnik Diesla o mocy 103 kW (140 KM) spełniał już normę Euro5 i zużywał przeciętnie 5,5 l paliwa (emitując CO2 na poziomie 144 g/km). Model podstawowy o pojemności skokowej 1,6 l dysponował mocą 66 kW (90 KM) i za sprawą swojego zużycia paliwa około 4,5 l na 100 km (i emisji CO2 120 g/km) stanowił najbardziej ekonomiczną wersję Peugeota 308.
Peugeot 308 w wersji kabrio coupé
Najmłodszy z serii Peugeot 308 CC został wprowadzony na rynek z początkiem sezonu letniego jako kabriolet z elektrohydraulicznie opuszczanym dachem stalowym. Lifestyle’owy kabriolet był produkowany z silnikiem benzynowym o pojemności 1,6 l, który potrafił wykrzesać z siebie moc 88 kW (120 KM) i rozpędzać kabriolet coupé do 195 km/h. Jednostka zużywała średnio 6,9 l na 100 kilometrów (159 g/km CO2). Peugeot 308 CC w wersji z silnikiem Diesla miał w programie silnik o pojemności 1,6 l i mocy 82 kW (112 KM) oraz silnik 2,0 l o mocy 103 kW (140 KM). Model topowy osiągał prędkość maksymalną 208 km/h i zużywał średnio 5,9 l na setkę, emitując do atmosfery 155 g dwutlenku węgla na każdy przejechany kilometr. Warto dodać, że wszystkie silniki montowane do Peugeota 308 w wersji kabrio coupé spełniały wymogi normy Euro5.