- Strona startowa
- Samochod
- Peugeot
- Peugeot 308
Peugeot 308 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 308, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Peugeot 308
-
Peugeot 308 CC 1.6i Sport*CABRIO*CUIR*CLIM*
€ 5 290,-- 114 026 km
- 05/2010
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
159 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-6180 Courcelles -
Peugeot 308 1.2 PureTech Allure Pack
€ 15 699,-- 53 262 km
- 02/2023
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
127 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1000 Brussel -
Peugeot 308 LIM. 1.5D ACTIVE NAVI/LED/PDC/TEMP./SPORT
€ 7 420,-- 141 550 km
- 09/2018
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
3,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
95 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-38364 Schöningen -
Peugeot 308 BlueHDi 130 S&S EAT8 SW Business
€ 9 490,-Możliwość odliczenia VAT-u - 148 000 km
- 10/2018
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
3,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
99 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-46019 Viadana - Mantova - MN -
Peugeot 308 SW Active Pack NAVI/LED/PDC/TEMPOMAT/VITRUAL
€ 16 550,-Możliwość odliczenia VAT-u - 36 160 km
- 11/2022
- 81 kW (110 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-38364 Schöningen -
Peugeot 308 BlueHDi 130 S&S EAT8 Allure #Vari.Colori
€ 23 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 18 086 km
- 05/2023
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
96 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-30035 Mirano - Venezia - Ve -
Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120ch S&S EAT6 Style
€ 6 500,-- 200 855 km
- 02/2016
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-1651 lot -
Peugeot 308 ACTIVE 1.5 HDi 130CV AUTOMATICA IVA ESPOSTA
€ 8 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 169 975 km
- 08/2020
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
3,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
95 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-70125 Bari - Ba -
Peugeot 308 1.6 8V HDi 93CV SW Premium *NEOPATENTATI*
€ 2 900,-- 254 200 km
- 04/2011
- 68 kW (92 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
123 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20051 Cassina De' Pecchi
Czym dla Niemca Volkswagen Golf, tym dla Francuzów z końcem lat 60. stały się modele Peugeota z serii 300. Połączony w 1976 roku francuski koncert Peugeot- Citroën wraz z pojawieniem się Peugeota 304 w 1969 roku pokrył pojemny rynek samochodów kompaktowych modelami o różnych wersjach nadwozia: limuzynami, kombi i kabrioletami z klasycznym dachem materiałowym. Wraz z zaprezentowanym w 2003 roku Peugeotem 307 CC w wersji kabrio coupé Francuzi wprowadzili w segmencie samochodów kompaktowych zsuwane dachy stalowe, które okazały się na wielu rynkach europejskich hitem sprzedaży. Był to przepis na sukces, który sprawdził się także w nowej generacji, sprzedawanej już pod nazwą Peugeot 308 w 2007 roku.
Peugeot 308 – limuzyny i kombi o dynamicznym designie
Peugeot 308 o długości 4,27 m i szerokości 1,81 m charakteryzował się dużymi gabarytami i w porównaniu do swojego poprzednika był większy od 7 do 8 cm. Ponieważ konstruktorzy zmniejszyli jednocześnie wysokość samochodu z 1,51 m do 1,49 m, nowe modele skorzystały na dynamicznym wyglądzie, który został podkreślony ekstremalnie wyciągniętymi reflektorami z bezbarwnego szkła oraz potężną osłoną chłodnicy. Produkcję Peugeota 308 zapoczątkowały jesienią 2007 roku limuzyny w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. Z początkiem roku wszedł na rynek model kombi, tradycyjnie sprzedawany jako Station Wagon (SW), który poza szklanym dachem panoramicznym oferował dwa miejsca zapasowe w części bagażowej, tak że Peugeot 308 mógł zmieścić aż do siedmiu pasażerów.
Modele Peugeot 308 z silnikiem benzynowym
Wśród najczęściej sprzedawanych modeli pięciodrzwiowych Peugeot oferował model bazowy z silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 1,4 l i mocy 70 kW (95 KM), który umożliwiał osiągnięcie 182 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosiło według danych producenta około 6,4 l (przy emisji 155 g dwutlenku węgla na kilometr). Stworzony we współpracy z BMW silnik benzynowy o pojemności 1,6 l był oferowany – w zależności od rodzaju skrzyni biegów – w czterech zakresach mocy, od 88 kW (120 KM), przez 103 kW (140 KM), 110 kW (150 KM), aż do silnika z turbodoładowaniem o mocy 128 kW (175 KM), który pozwalał Peugeotowi 308 osiągnąć imponującą prędkość 225 km/h.
Peugeot 308 z silnikami Diesla
Także w przypadku jednostek napędowych z zapłonem samoczynnym stały do wybory cztery wersje, które występowały w kombinacji z pięciobiegową ręczną skrzynią biegów, mechanizmem automatycznego uruchamiania oraz elektrycznie sterowaną przekładnią. Zaprezentowany w 2009 roku topowy silnik Diesla o mocy 103 kW (140 KM) spełniał już normę Euro5 i zużywał przeciętnie 5,5 l paliwa (emitując CO2 na poziomie 144 g/km). Model podstawowy o pojemności skokowej 1,6 l dysponował mocą 66 kW (90 KM) i za sprawą swojego zużycia paliwa około 4,5 l na 100 km (i emisji CO2 120 g/km) stanowił najbardziej ekonomiczną wersję Peugeota 308.
Peugeot 308 w wersji kabrio coupé
Najmłodszy z serii Peugeot 308 CC został wprowadzony na rynek z początkiem sezonu letniego jako kabriolet z elektrohydraulicznie opuszczanym dachem stalowym. Lifestyle’owy kabriolet był produkowany z silnikiem benzynowym o pojemności 1,6 l, który potrafił wykrzesać z siebie moc 88 kW (120 KM) i rozpędzać kabriolet coupé do 195 km/h. Jednostka zużywała średnio 6,9 l na 100 kilometrów (159 g/km CO2). Peugeot 308 CC w wersji z silnikiem Diesla miał w programie silnik o pojemności 1,6 l i mocy 82 kW (112 KM) oraz silnik 2,0 l o mocy 103 kW (140 KM). Model topowy osiągał prędkość maksymalną 208 km/h i zużywał średnio 5,9 l na setkę, emitując do atmosfery 155 g dwutlenku węgla na każdy przejechany kilometr. Warto dodać, że wszystkie silniki montowane do Peugeota 308 w wersji kabrio coupé spełniały wymogi normy Euro5.