- Strona startowa
- Samochod
- Peugeot
- Peugeot 607
Peugeot 607 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 607, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Peugeot 607
-
Peugeot 607 Premium /Komfort-Paket/Metallic-Lackierung
€ 1 700,-- 133 698 km
- 09/2005
- 116 kW (158 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
9,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
219 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-15926 Luckau -
Peugeot 607 Platinium
€ 6 999,-- 89 675 km
- 04/2005
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-57270 UCKANGE -
Peugeot 607 Sport 2,2HDi FAP Klima SHZ Leder Navi LMF17"
€ 2 000,-- 224 071 km
- 12/2006
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
6,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
170 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-21031 Hamburg -
Peugeot 607 Platinum Navi , Standheizung
€ 3 990,-- 235 000 km
- 12/2008
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
6,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
170 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-88437 Maselheim -
Peugeot 607 2.7 hdi Titanio auto fap
€ 1 750,-- 240 000 km
- 12/2007
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Półautomatyczna
- Diesel
-
8,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-21100 Varese - VA -
Peugeot 607 Platinum
€ 3 499,-- 154 900 km
- 08/2009
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
8,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
223 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-78549 Spaichingen -
Peugeot 607 607 2.2 Avorio auto FL
€ 2 490,-- 121 000 km
- 06/2005
- 116 kW (158 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
9,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
10 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-00159 Roma - RM -
Peugeot 607
€ 1 000,-Możliwość odliczenia VAT-u - 299 500 km
- 03/2000
- 116 kW (158 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-67063 Ludwigshafen -
Peugeot 607 2.7 hdi Titanio c/pelle auto fap
€ 1 800,-- 300 000 km
- 06/2008
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Półautomatyczna
- Diesel
-
8,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
223 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-31040 Pederobba – Treviso - Tv
Niech nikogo nie zmyli luksusowy, dystyngowany wygląd Peugeota 607, zaliczanego do klasy wyższej-średniej. To szykowne auto nie jest tak "grzeczne", jak mogłoby się wydawać, ale jeśli chodzi o komfort i bezpieczeństwo jazdy, to dorównuje innym, bardziej ekskluzywnym i droższym samochodom. Uwagę przykuwa przede wszystkim bardzo długi, smukły przód oraz elegancka linia. Choć ten model ma już swoje lata, to nie przestaje się podobać, a co cieszy jeszcze bardziej, to fakt, że jako samochód używany dostępny jest w bardzo atrakcyjnej cenie. Peugeot 607 był produkowany od 1999 do 2010 roku w fabrykach Peugeot we Francji. Jego poprzednikiem była wersja 605, zaś za następcę uznawany jest Peugeot 608. Wnętrze auta zachwyca nieskazitelnym wykończeniem oraz ozdobnymi detalami w postaci jasnych, bardzo wyraźnych i czytelnych zegarów oraz dodatkowymi elementami wyposażenia służącymi zapewnieniu komfortu nawet podczas długich podróży.
Peugeot 607 - luksus i bezpieczeństwo w standardzie
Choć historia modelu 607 marki Peugeot nie jest zbyt długa, to przez 11 lat jego obecności na rynku zdążył zrobić niemałe zamieszanie. O ile w segmencie aut klasy średniej-wyższej pewne udogodnienia wprowadzone dla kierowcy i pasażerów są sprawą oczywistą, to jednak rzadko kiedy zdarzało się, by w podstawowym wyposażeniu znajdowały się dwustrefowa klimatyzacja, dobrej jakości odtwarzacz CD, elektrycznie otwierane szyby, poduszki powietrzne, podgrzewane fotele, skórzana tapicerka, centralny zamek i ABS. Peugeot 607 to wszystko ma. Tym wyjątkowym samochodem mogą komfortowo podróżować cztery osoby, ponieważ ukształtowanie tylnych foteli nie zachęca do usadzenia na nie piątego pasażera. Nie bez znaczenia jest także to, że karoseria w tej linii aut jest bardzo odporna na korozję, więc przy odpowiedniej pielęgnacji na długo zachowa ona swój wyjątkowo atrakcyjny i szlachetny wygląd. Po stronie pozytywów należy zapisać także solidne zawieszenie oraz oszczędne, a zarazem dynamiczne silniki, charakteryzujące się wysoką kulturą pracy. O tym, że jest to model tyleż komfortowy i elegancki, co bezpieczny i solidny świadczy to, że w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobył mocne cztery gwiazdki.
Szykowna limuzyna w przystępnej cenie
Peugeot 607 jest dostępny w wersjach z silnikami benzynowymi 2.0, 2.2 16V, 2.2 16V oraz 3.0 V6 24V, których moce zawierają się w przedziale od 138 KM do 211 KM. Ofertę uzupełniają dynamiczne i ekonomiczne silniki Diesla o pojemnościach od 2 do 2,7 litra, kryjące moc od 109 KM do 205 KM. W zależności od jednostki, do 100 km/h przyspiesza on w czasie od 8,1 do 14,9 s. Dostępny wyłącznie jako czterodrzwiowy sedan, Peugeot 607 produkowany był w wersji z pięcio- i sześciobiegową manualną oraz cztero-, pięcio- i sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów. Przedni napęd zapewnia niższe zużycie paliwa, które jak na to sporych rozmiarów auto i tak jest niewielkie, bo sięga średnio 7 l na 100 km. Po stronie plusów modelu 607 należy zapisać także fakt, że jako jeden z pierwszych był seryjnie wyposażony w filtr cząstek stałych, co pozwala nie tylko uchronić silnik przed szkodliwym wpływem zanieczyszczeń, lecz także gwarantuje bardziej ekologiczną eksploatację. Samochód używany Peugeot 607 doskonale sprawdzi się przede wszystkim podczas jazdy w mieście, choć i na dłuższych trasach spisuje się nadspodziewanie dobrze. Uwagi można mieć jedynie odnośnie przyczepności podczas dynamicznego wchodzenia w zakręty. Podwozie auta jest miękko zestrojone, co może powodować dyskomfort przy tego rodzaju manewrach. Niestety auto nie jest też najtańsze w utrzymaniu. Chociaż codzienna eksploatacja generuje koszty na racjonalnym poziomie, to dużo pieniędzy mogą pochłonąć ewentualne naprawy oraz wymiana wspominanego już filtra cząstek stałych. Znalezienie używanego Peugeota 607 nie powinno przysporzyć problemu, szczególnie jeśli mowa o wersji po faceliftingu. Wszystkim, którym zależy przede wszystkim na przestronnym, eleganckim i dobrze wyposażonym aucie w przystępnej cenie, ten samochód na pewno się spodoba.