- Strona startowa
- Samochod
- Piaggio
- Piaggio Ape
Piaggio Ape Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Piaggio Ape, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Piaggio Ape
-
Piaggio Ape 50 Pritsche LED Grossauswahl SOFORT
€ 7 495,-Możliwość odliczenia VAT-u - 0 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 2 kW (3 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
68 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-53225 Bonn -
Piaggio Ape APE 703 CASSONE FISSO DIESEL
€ 7 600,-- 50 000 km
- 06/2010
- 9 kW (12 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-72018 S.Michele Salentino - Brindisi - Br -
Piaggio Ape APE 703 CASSONE FISSO DIESEL
€ 5 300,-- 82 000 km
- 10/2002
- 8 kW (11 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-72018 S.Michele Salentino - Brindisi - Br
Piaggio Ape to jeden z najdłużej produkowanych aut w historii motoryzacji. Na rynku pozostaje od 1948 roku i nadal zjeżdża z taśm produkcyjnych w sporych liczbach egzemplarzy. Oczywiście przez te wszystkie lata trójkołowiec przeszedł wiele modyfikacji, konstrukcja jednak pozostaje zasadniczo niezmieniona. Pojazd powstaje dziś w fabryce Piaggio w Pontedera na północy Włoch, ale jest składany także w mieście Pune w Indiach. Piaggio Ape jest uznawane za świetny pojazd dla małego biznesu, zwłaszcza jeśli ten musi radzić sobie z dostawą towarów w wielkich i zatłoczonych miastach. Piaggio w wielu krajach, a przede wszystkim we Włoszech, zyskało sobie status kultowego auta. Unikalny design oraz pasjonująca historia modelu sprawia, że model Piaggio Ape jest bardzo pożądany jako samochód używany. Zwłaszcza starsze modele są często poszukiwane przez kolekcjonerów i fanów włoskiej motoryzacji.
Niezwykły pomysł twórcy Vespy
Po II wojnie światowej Włochy przeżywały wielki kryzys gospodarczy. Dla większości drobnych przedsiębiorców własny samochód był rzeczą zupełnie niedostępną. Z pomocą przyszedł Corradino D'Ascanio, twórca słynnej Vespy. Wymyślił on niedrogi, trójkołowy pojazd, który miał się technicznie opierać w dużej mierze właśnie na skuterze Vespa. Do swojego pomysłu przekonał włoskiego przemysłowca Enrico Piaggio. I tak w 1948 roku rozpoczęto produkcję tego nietypowego pojazdu. Początkowo promowano nawet trójkołowiec jako VespaCar, jednak zdecydowano się ostatecznie na nazwę Ape. To po włosku "pszczoła", co miało nawiązywać do ciężkiej pracy, którą wykonują te owady. Od początku bowiem Piaggio Ape powstawał przede wszystkim z myślą o przedsiębiorcach i pracownikach niedużych firm. Pojazd miał początkowo kierownicę przejętą ze skuterów. Oryginalną wersję wyposażono w kabinę przeznaczoną jedynie dla kierowcy, choć z czasem wprowadzono też dwumiejscową odmianę. Pasażer nie ma w niej jednak zbyt wiele miejsca. Dużym ułatwieniem we wszystkich wersjach trójkołowca są zainstalowane z obu stron drzwi. Może to bardzo pomóc dostawcom czy też osobom poruszającym się po ciasnych, jednokierunkowych uliczkach. Pojazd Piaggio Ape jest najczęściej kupowany przez dostawców, ale może też służyć służbom porządkowym czy oczyszczania miasta. Trójkołowiec wykorzystują też ekipy remontowe czy po prostu firmy, które chcą na siebie zwrócić uwagę. Wykorzystanie Ape w końcu może być doskonałym sposobem na wypromowanie niewielkiej firmy.
Technika w Piaggio Ape
Początkowo ten trójkołowiec był oferowany z silnikami o pojemności 50, 125 oraz 150 cm sześciennych. Z czasem pojawiały się jednak coraz mocniejsze jednostki napędowe. W latach 70. do gamy wszedł motor o pojemności 175 cm sześciennych, a dekadę później zaczęto sprzedawać wersję z silnikiem 422 cm sześciennych z napędem wysokoprężnym. Ten wariant mógł się rozpędzić nawet do prędkości 63 km/h. W 1993 wprowadzono czterokołową wersję Ape Poker. Piaggio Ape stale dostosowuje się do zmieniających się czasów. W 2009 roku zaprezentowano na przykład elektryczny model Electric LV. Pojazd można dostać też w konfiguracji Cross Country 50 - ma on w wyposażeniu nieco sportowych detali, na przykład zmienione błotniki oraz specjalne ramy i wzmocnienia. Trójkołowiec od Piaggio ciągle można nabyć w wielu odmianach, na przykład z niewielkim kontenerem czy też z otwartą naczepą. Model jest też dostępny z kabinami w bardzo różnych rozmiarach. Piaggio Ape to bez wątpienia żywa legenda motoryzacji - nie tylko tej włoskiej. Co prawda pojazd został zaprojektowany z myślą o ciasnych, zabytkowych uliczkach miast Italii, jednak ta cecha może się sprawdzić również w polskich warunkach. Jako samochód używany Ape nad Wisłą być może nie jest tak bardzo popularny, ale też można go bez wątpienia ciekawie wykorzystać. Może bardzo pomóc w prowadzeniu biznesu - nie tylko łatwo się nim poruszać, ale też ciągle spala niewiele więcej paliwa, niż przeciętny skuter. To również pojazd, który jest w stanie przekonać do siebie po prostu miłośników motoryzacji pragnących mieć tak interesujący i nietypowy pojazd w swoim garażu.