- Strona startowa
- Samochod
- Porsche
- Porsche 911
- Porsche 911 Turbo S
Porsche null Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Porsche null, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Porsche 911 Turbo S
-
Porsche 992 Turbo S Coupé | Carbon | PDLS+ | PCCB
€ 219 980,-Możliwość odliczenia VAT-u - 16 100 km
- 07/2021
- 478 kW (650 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
271 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-80797 München -
Porsche 911 Turbo S | TOPCAR STINGER GTR | 1 OF 25 | NOW
€ 310 000,-- 14 133 km
- 02/2021
- 478 kW (650 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
254 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-80797 München -
Porsche 997 997.2 Turbo S l 3.8 PDK l Cabrio l Ceramic Brakes
€ 103 999,-- 107 722 km
- 10/2011
- 390 kW (530 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
270 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9620 Zottegem -
Porsche 992 911 Turbo S Sportabg Burmester Liftsystem-VA
€ 228 800,-- 5 120 km
- 10/2023
- 478 kW (650 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
12,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-61440 Oberursel -
Porsche 992 911 Turbo S Cabrio*SportDesign*LIFT*21Zoll*
€ 284 970,-Możliwość odliczenia VAT-u - 6 000 km
- 02/2024
- 478 kW (650 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
257 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-38350 Helmstedt -
Porsche 991 911 Turbo S Cabrio Lift Sitzbelüftung ACC PDLS+
€ 144 900,-- 38 354 km
- 07/2018
- 427 kW (581 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-68229 Mannheim -
Porsche 911 (992) Turbo S Topcar + Full Carbon body 1 of 7
€ 508 130,-Możliwość odliczenia VAT-u - 177 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 478 kW (650 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
270 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-85716 Unterschleissheim -
Porsche 992 911 Turbo S Cabrio Burmester LED-Matrix PASM
€ 237 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 31 500 km
- 04/2023
- 478 kW (650 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
12,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-60314 Frankfurt -
Porsche 911 Turbo MK1 9FF Cabrio / 9FF Carrera S Umbau
€ 69 999,-- 84 750 km
- 02/2007
- 515 kW (700 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
275 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-14469 Potsdam
Dla większości kierowców Porsche 911 to szczyt marzeń, jednak dla prawdziwych koneserów marki firma miała Turbo. Jednak byli i tacy, którym i ten wariant nie wystarczał - i to właśnie dla nich firma ze Stuttgartu przygotowała specjalną odmianę Turbo S. Pierwszy model wszedł na rynek w 1992 roku jako limitowana seria 86 aut. Dopiero od 2004 roku Turbo S stale zagościł w ofercie jako po prostu stała wersja kultowej 911, a z czasem stał się topową odmianą w całej gamie. Po modernizacji w 2015 roku Turbo S było najszybszą i najbardziej wyczynową wersją w całej serii 911, pozycjonowaną wyżej niż sportowe i pozbawione luksusów warianty GT3. Wraz z kolejnymi zmianami Turbo S był postrzegany jako samochód coraz mniej wyczynowy, a coraz bardziej luksusowy. Po 2010 roku ta wersja 911 była też dostępna jako kabriolet. Wielu ekspertów zwraca uwagę, że Turbo S przypominał o prawdziwie sportowym charakterze Porsche w czasach, gdy marka coraz bardziej skupiała się na rozwoju swoich SUV-ów.
Od limitowanej wyścigówki do auta dla koneserów
Prekursorem Porsche 911 Turbo S było Turbo S2. Firma stworzyła go głównie po to, by uzyskać homologację, niezbędną do uczestniczenia w rajdach w USA. W 1992 roku powstało zaledwie 20 sztuk auta. W tym samym roku firma zaprezentowała w Genewie drogową wersję Turbo S na bazie Porsche 911 z generacji 964. Ten wariant był o 180 kilogramów lżejszy od zwykłego Turbo. Zmodyfikowano też kilka detali, na przykład wałek rozrządu, ponadto zmodernizowano też kanały dolotowe silnika. Efektem były doskonałe jak na tamte lata osiągi - 381 KM, przyspieszenie do 100 km/h w 4,6 sekundy oraz prędkość maksymalna 290 km/h. Wyprodukowano tylko 86 sztuk auta, przy czym cena wynosiła niemal 300 tysięcy marek niemieckich. Ale popyt był spory, więc wyprodukowano jeszcze 76 sztuk zmodernizowanej wersji. Te modele Porsche 911 Turbo S niezwykle trudno dostać jako samochód używany, jeśli trafiają na sprzedaż, to głównie na specjalistyczne aukcje. W 1997 roku pojawiła się wersja Turbo S generacji 993. Auto zachwycało jeszcze bardziej swoimi osiągami. Moc wynosiła 450 KM, podczas gdy standardowe Turbo dysponowało ""jedynymi"" 408 końmi mechanicznymi. Ten wariant Porsche 911 Turbo S przyspieszał do 100 km/h w 4,1 sekundy, prędkość maksymalna wynosiła ponad 300 km/h. Powstawało 345 sztuk modelu. Przełom w historii auta nastąpił w 2004 roku - wtedy zadebiutowała wersja Turbo S generacji 996. To stosunkowo późno, bo model w podstawowej wersji wszedł na rynek w 1998 roku, a wersja Turbo - rok później. Podobnie jak poprzednik, ten typ miał moc 450 KM i podobne przyspieszenie. Nowa wersja była jednak nowocześniejsza i wygodniejsza. Można było ją kupić za 140 tys. euro, co magazyn AutoBild nazwał okazją, wskazując na moc i doskonałe parametry auta. To już nie była limitowana wersja dla ograniczonego grona, a po prostu jedna z topowych wersji modelu 911. Tak też już zresztą zostało - nowa wersja Porsche 911 Turbo S, bazująca na generacji 997, weszła na rynek już kilka miesięcy po debiucie zwykłego Turbo, w 2010 roku. Moc wynosiła 530 KM, samochód przyspieszał do 100 km/h w 3,3 sekundy. W 2013 roku wszedł nowy model Turbo S, bazujący na generacji 991. Na kolejne zmiany trzeba było poczekać do 2015 roku, gdy odświeżano całą gamę 911.
Techniczny majstersztyk z turbodoładowaniem
Model Porsche 911 Turbo S przechodził taką samą ewolucję, jak standardowe wersje 911. Do 1997 roku był chłodzony powietrzem, późniejsze wersje były chłodzone wodą. Pierwsze wersje auta były raczej rasowymi wyścigówkami, ubranymi w szaty cywilnego samochodu. Później Turbo S było po prostu częścią oferty Porsche - dla największych koneserów firmy lub po prostu dla osób, które chciały się jeszcze bardziej wyróżnić z tłumu i dysponowały odpowiednią gotówką. Od 2010 roku do modelu trafiały innowacje z tańszych wersji 911 - chociażby skrzynia biegów PDK. W przeciągu lat inżynierowie Porsche zwracali coraz większą uwagę na ekonomię. Każdy kolejny model był coraz lżejszy i spalał coraz mniej paliwa. Oferowane na polskim rynku Porsche 911 Turbo S w wersji z 2016 roku kosztowało ponad milion złotych, kabriolet był droższy o około 60 tysięcy. Porsche 911 Turbo S jest uznawane za kompromis pomiędzy sportowymi samochodami a superautami takimi jak Lamborghini Aventador. Porsche 911 Turbo S jako samochód używany jest dziś uznawane za rarytas. Dotyczy to zwłaszcza pierwszych wersji, których nie ma zbyt wiele na rynku. Starsze auta ciągle charakteryzują się doskonałymi osiągami i niezawodnością.