- Strona startowa
- Samochod
- Porsche
- Porsche 928
Porsche 928 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Porsche 928, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Porsche 928
-
Porsche 928 Automatik
€ 12 960,-- 143 937 km
- 07/1980
- 177 kW (241 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-12247 Berlin - Steglitz -
Porsche 928 928 S
€ 31 950,-- 129 738 km
- 03/1981
- 221 kW (300 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-86825 Bad Wörishofen -
Porsche 928 S
€ 39 000,-- 206 930 km
- 07/1984
- 228 kW (310 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
19,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-80053 Castellammare Di Stabia - Napoli - NA -
Porsche 928 928 CARBURATORI
€ 29 000,-- 149 530 km
- 06/1978
- 177 kW (241 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-36075 Montecchio Maggiore - Vicenza -
Porsche 928 Deportivo Manual de 3 Puertas
€ 33 000,-- 152 144 km
- 01/1987
- 243 kW (330 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-08207 SABADELL -
Porsche 928 GTS 5 Gang Schaltgetriebe SERVICE NEU
€ 95 000,-- 92 300 km
- 04/1993
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
9,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-86551 Aichach -
Porsche 928 S 4 5 Gang Schaltgetriebe TOPZUSTAND
€ 55 000,-- 115 500 km
- 05/1987
- 235 kW (320 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-86551 Aichach -
Porsche 928 S4 Autom. Serviceheft, 2 Hand, TÜV NEU
€ 18 950,-- 171 000 km
- 04/1988
- 235 kW (320 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-88339 Bad Waldsee -
Porsche 928 GTS, 61.317 Kilometer, Traumzustand
€ 69 950,-- 61 317 km
- 07/1994
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-60388 Frankfurt am Main
Przez wiele lat pochodzący ze Stuttgartu konstruktor samochodów sportowych Porsche był wierny swojemu klasykowi Porsche 911, który zaprezentowano w 1963 jako następcę pierwszego roadstera i coupé serii Porsche 356. Zgodnie z tradycją 911 można było określić mianem spartańskiego. Auto posiadało cechy, za które wielbiciele Porsche cenią do dziś. W latach 70. XX wieku zarząd Porsche chciał jednak wytyczyć nowy kierunek przedsiębiorstwa, w myśl którego przewidywano poszerzenie palety modeli. W 1976 roku do sprzedaży trafił nowy model początkowy Porsche 924; rok później, w 1977, jako Porsche 928 na rynek trafił całkiem nowy, zmodernizowany model.
Porsche 928 jako coupé i w tradycji Gran Turismo
Przed włączonym do programu w 2009 roku Porsche Panamera, Porsche 928 stanowił pierwsze Gran Turismo producenta. W modelu coupé zastosowano wypróbowaną w Porsche 924 technologię chłodzenia wodą silników zamontowanych z przodu, co w odniesieniu do dominujących dotychczas w projektach producenta – chłodzonych powietrzem jednostek umieszczanych z tyłu – stanowiło istny krok milowy. Komfortowi jazdy sprzyjała nowa konstrukcja napędu. Dwusiedzeniowe auto prowadziło się tak łatwo, że fani Porsche 911 uznali je za nudne. Zdaniem purystów Porsche miało w sobie za dużo luksusu i dysponowało zbyt niskimi osiągami.