- Strona startowa
- Samochod
- Porsche
- Porsche 928
Porsche 928 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Porsche 928, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Porsche 928
-
Porsche 928 928 S
€ 31 950,-- 129 738 km
- 03/1981
- 221 kW (300 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-86825 Bad Wörishofen -
Porsche 928 5.0 S4 A
€ 24 900,-- 204 500 km
- 02/1990
- 235 kW (320 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
10,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, FR-75013 PARIS -
Porsche 928 S2 4.7 V8 310ch 1985 boîte automatique
€ 26 990,-- 283 000 km
- 07/1985
- 229 kW (311 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-49130 GEMMES SUR LOIRE -
Porsche 928 GTS
€ 69 900,-- 127 820 km
- 09/1997
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-17290 Le Thou -
Porsche 928 5.4 GTS
€ 79 990,-- 50 208 km
- 05/1995
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-13100 Aix-en-Provence -
Porsche 928 5.0 S4
€ 34 900,-- 77 000 km
- 01/1990
- 235 kW (320 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-13100 Aix-en-Provence -
Porsche 928 GTS
€ 60 000,-- 130 500 km
- 07/1995
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-13100 Aix-en-Provence -
Porsche 928 S4
€ 32 900,-- 128 788 km
- 05/1987
- 235 kW (320 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-50354 Hürth -
Porsche 928 GTS 5 Gang Schaltgetriebe SERVICE NEU
€ 95 000,-- 92 300 km
- 04/1993
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
9,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-86551 Aichach
Przez wiele lat pochodzący ze Stuttgartu konstruktor samochodów sportowych Porsche był wierny swojemu klasykowi Porsche 911, który zaprezentowano w 1963 jako następcę pierwszego roadstera i coupé serii Porsche 356. Zgodnie z tradycją 911 można było określić mianem spartańskiego. Auto posiadało cechy, za które wielbiciele Porsche cenią do dziś. W latach 70. XX wieku zarząd Porsche chciał jednak wytyczyć nowy kierunek przedsiębiorstwa, w myśl którego przewidywano poszerzenie palety modeli. W 1976 roku do sprzedaży trafił nowy model początkowy Porsche 924; rok później, w 1977, jako Porsche 928 na rynek trafił całkiem nowy, zmodernizowany model.
Porsche 928 jako coupé i w tradycji Gran Turismo
Przed włączonym do programu w 2009 roku Porsche Panamera, Porsche 928 stanowił pierwsze Gran Turismo producenta. W modelu coupé zastosowano wypróbowaną w Porsche 924 technologię chłodzenia wodą silników zamontowanych z przodu, co w odniesieniu do dominujących dotychczas w projektach producenta – chłodzonych powietrzem jednostek umieszczanych z tyłu – stanowiło istny krok milowy. Komfortowi jazdy sprzyjała nowa konstrukcja napędu. Dwusiedzeniowe auto prowadziło się tak łatwo, że fani Porsche 911 uznali je za nudne. Zdaniem purystów Porsche miało w sobie za dużo luksusu i dysponowało zbyt niskimi osiągami.