- Strona startowa
- Samochod
- Porsche
- Porsche Carrera GT
Porsche Carrera GT Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Porsche Carrera GT, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Porsche Carrera GT
-
Porsche Carrera GT CARRERA GTS PDK
€ 115 900,-- 59 900 km
- 02/2015
- 321 kW (436 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
202 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-54280 Seichamps -
Porsche Carrera GT
€ 1 050 000,-- 18 000 km
- 09/2005
- 450 kW (612 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
17,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-03205 ELCHE -
Porsche Carrera GT
€ 2 099 990,-- 300 km
- 02/2010
- 450 kW (612 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-50171 Kerpen -
Porsche Carrera GT KIT CARRERA GT
€ 18 990,-- 42 500 km
- 03/1985
- - kW (- KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-17200 Royan -
Porsche Carrera GT GTS 991.2
€ 116 460,-- 35 860 km
- 01/2018
- 331 kW (450 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-28231 LAS ROZAS DE MADRID -
Porsche Carrera GT
€ 1 665 900,-- 15 500 km
- 02/2006
- 450 kW (612 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
17,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-28260 MADRID -
Porsche Carrera GT 991.2
€ 96 990,-- 30 000 km
- 01/2018
- 272 kW (370 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-28231 LAS ROZAS DE MADRID -
Porsche Carrera GT
€ 1 619 900,-- 27 000 km
- 03/2004
- 450 kW (612 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
17,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-28260 MADRID -
Porsche Carrera GT Basaltschwarzmetallic
€ 1 449 000,-- 21 428 km
- 04/2006
- 450 kW (612 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
17,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
437 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-6700 Arlon
Dla prawie wszystkich konstruktorów samochodów, którzy chcą być widoczni w segmencie wysokowydajnych pojazdów sportowych, zaangażowanie w profesjonalny sport wyścigowy należy do nieodzownego elementu polityki przedsiębiorstwa. Prestiż związany z sukcesami na torze wyścigowym wzmacnia wizerunek marki. Często sukcesy odnoszone na torze stanowią odpowiedź na międzynarodowy regulamin dotyczący homologacji modeli i późniejszego wykorzystania zastosowanych w nich technologii do uruchomienia seryjnej produkcji danego pojazdu. Niemiecka marka tworząca sportowe auta Porsche regularnie brała udział w wyścigach, w tym w legendarnym wyścigu 24 h Le Mans, gdzie modele takie jak Porsche 959 lub Porsche 911 GT1 osiągały doskonałe wyniki. W tradycję wpisał się także spotykany na drogach, choć wyprodukowany w niskonakładowej serii 1 300 egzemplarzy w 2003 roku model Porsche Carrera GT, który do 2006 roku pozostawał najmocniejszym pojazdem typu cabrio w programie modelowym producenta ze Stuttgartu - Zuffenhausen.
Stylistyka przypominająca rakietę modelu Porsche Carrera GT
Podczas gdy Porsche Carrera GT z przodu niewiele różnił się od modelu Porsche 911 z tego samego roku, tył pojazdu stanowił nie dającą się z niczym pomylić konstrukcję i ewidentnie kwalifikował pojazd ten do właściwej klasy aut: sportowych super samochodów. Tam, gdzie w innych podobnych pojazdach z silnikiem umieszczonym po środku można było rzucić okiem na ich mechanizm napędowy przez przezroczystą szybę, w modelu Porsche Carrera GT uformowano wybrzuszenia przypominające torpedy, włożone w długą klapę pod którą pracował silnik. Wysuwany spoiler, którego kontury płynnie łączyły się z poprowadzonymi nad tylnymi światłami wypustkami, jak również idealnie wyprofilowany tył, wizualnie przypominały rakietę.
Dzięki zastosowaniu włókna węglowego Porsche Carrera GT zyskał masę wyścigową
W konstrukcji długiego na 4,61 m i wysokiego tylko na 1,17 m wozu zastosowano wynalezione specjalnie dla wyścigowych maszyn ultralekkie materiały jak włókno węglowe, z którego wykonano siedzenia, podwozie, karoserię oraz chowany w przestrzeni ładunkowej pod maską dach typu targa. Przy rozłożonym dachu przestrzeń ta oferowała 76 litrów objętości ładunkowej. Bez ładunku model ten ważył 1380 kg. Producent zrezygnował jednak z montowania elektronicznego systemu ESP. Ceramiczne tarcze hamulcowe z ABS-em oraz zaimplementowany na tylnej osi mechanizm różnicowy sprawiały, że pojazd był łatwiejszy do opanowania.
Porsche Carrera GT rozpędzał się od 0 do 100 km w czasie 3,9 s
Jako jednostkę napędową producent zaproponował dla modelu Porsche Carrera GT wolnossący silnik widlasty o pojemności skokowej wynoszącej 5,7 litra. Motor w układzie V10 był sprzężony z sześciostopniową skrzynią biegów, która była obsługiwana manualnie. Dzięki mocy 612 KM (450 kW) silnik rozpędzał samochód ten do prędkości 350 km/h. Prędkość 200 km/h osiągał w imponującym czasie 9,9 s, zaś 3,9 s potrzebował, aby rozpędzić się do pierwszej setki.