- Strona startowa
- Samochod
- Porsche
- Porsche Cayenne
Porsche Cayenne Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Porsche Cayenne, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Porsche Cayenne
-
Porsche Cayenne 3.0 V6/MATRIX/PANO/BOSÉ/TOTW/WIFI/R21
€ 53 900,-- 33 390 km
- 03/2019
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-65549 Limburg an der Lahn -
Porsche Cayenne 3.0 Diesel
€ 12 000,-- 261 000 km
- 07/2009
- 176 kW (239 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
9,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
244 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-25050 Rodengo Saiano - Brescia - Bs -
Porsche Cayenne Diesel 3.0 TDI Tiptronic Auto.*PANO*LEDER*GARANTIE
€ 23 900,-- 157 223 km
- 10/2012
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, AT-1220 Wien -
Porsche Cayenne V6 Tiptronic S - luchtvering - pano - 360°
€ 59 995,-- 38 152 km
- 04/2018
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
9,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
205 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-2870 Puurs -
Porsche Cayenne
€ 13 995,-- 223 000 km
- 12/2007
- 213 kW (290 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-2850 Rumst -
Porsche Cayenne S Hybrid Panorama LEDER*Scheckheft
€ 27 900,-- 125 421 km
- 07/2011
- 279 kW (379 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
8,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-22880 Wedel -
Porsche Cayenne 3.0 D V6 Tiptronic S - NAVI / LED / PANO-OPENDAK
€ 19 950,-- 208 600 km
- 06/2013
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
189 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1850 Grimbergen -
Porsche Cayenne 4.8 S 385CV OTTIME CONDIZIONI ! TAGLIANDATA !
€ 14 990,-- 196 827 km
- 07/2007
- 283 kW (385 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
14,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
358 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-25082 Botticino - Bs -
Porsche Cayenne ✅ 3.0 D V6 Platinum Edition GARANTIE Pano 1.Eig
€ 26 490,-- 150 000 km
- 04/2014
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
189 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-3600 Genk
Porsche Cayenne to bezapelacyjnie auto niezwykłe pod każdym względem. Nie dość, że pojazd sygnowany jest przez jedną z najsłynniejszych i najbardziej cenionych firm motoryzacyjnych na świecie, to dodatkowo symbolizuje historyczną przemianę producenta, bo jest pierwszym autem tej kategorii proponowanym przez niemiecką markę. Porsche od zawsze uchodziło za synonim klasy i luksusowego standardu w świecie aut sportowo-użytkowych, dlatego wypuszczenie na rynek w 2002 roku pojazdu w formie SUV-a iście zrewolucjonizowało wizerunek marki, nadając jej jeszcze wyższą rangę. Początek XXI wieku był dla Porsche Cayenne bardzo pracowity, bo wraz z pojawieniem się pierwszej generacji auta na producentów spadł obowiązek pogodzenia ze sobą cech pojazdu luksusowego z praktycznym, miejskim lub terenowym SUV-em. Operacja zakończyła się sukcesem, a kooperacja Porsche, Audi i Volkswagena, z którym Cayenne jest spokrewnione, zaowocowała ciepłym przyjęciem pierwszej generacji pojazdu zarówno przez krytyków, jak i użytkowników. Model produkowany był nieprzerwanie do 2010 roku i szybko stał się najpopularniejszym autem w swojej klasie. Zachęceni powodzeniem producenci posunęli się o krok dalej i w 2010 wypuścili na rynek lekko zmodyfikowaną, drugą generację Porsche Cayenne II, która zachwyciła odbiorców swym subtelnym i eleganckim designem oraz bogato wyposażonym wnętrzem. Debiut został okrzyknięty prawdziwym objawieniem i na stałe uplasował Porsche Cayenne na szczycie listy najbardziej pożądanych aut świata.
Historia pełna zmian
Pierwsze wzmianki o pojawieniu się na rynku niespotykanego modelu legendarnej, niemieckiej marki wzbudziły zainteresowanie miłośników motoryzacji już jakiś czas przed premierą Porsche Cayenne I w 2002 roku na Paris Motor Show 2002. Słynne targi w Paryżu szybko potwierdziły przypuszczenia zainteresowanych i wprawiły ich w niemałe zdumienie, gdyż zaprezentowany model auta w niczym nie przypominał znanych dotąd, charakterystycznych dla marki projektów. Elegancki SUV, którego koncepcja śmiało opierała się na fuzji Volkswagena Touarega i Audi Q7, zaskoczył nie tylko swoim designem, ale także imponującymi wartościami pod maską, dostępnymi w dwóch wersjach silnika. Rok po premierze niemiecki koncern rozszerzył swoją ofertę i Porsche Cayenne można było nabyć także w trzeciej formie napędu, nieco mniejszej niż pierwotne modele, bo o pojemności 3.2 litra. Rok 2006 był swoistym ukoronowaniem dotychczasowej produkcji, bowiem na rynek została wypuszczona najbardziej popularna wersja Porsche Cayenne I – Turbo S o imponującej mocy, która po dziś dzień jest niezaprzeczalnym sztandarem w swojej klasie. Producentom pojazdu nie było jednak dość zmian, bo zaledwie rok po modyfikacji technicznej nadszedł czas na lekkie zmodernizowanie nadwozia. W 2007 roku auto przeszło drobny facelifting, lecz i to nie zaspokoiło apetytu odbiorców na wprowadzane metamorfozy. W 2008 marka dumnie zaprezentowała kolejny model Cayenne GTS, będący inspirującym połączeniem kilku poprzednich wersji. Dwa lata później Porsche Cayenne przeszło dokumentną metamorfozę, jednak tym razem koncern zrezygnował z wprowadzania innowacji w zakresie pierwszej generacji i postawił na zupełnie nowy wariant, zaprezentowany w Genewie w 2010 roku pod nazwą Porsche Cayenne II. Tym razem zaoszczędzono pojazdowi intensywnych modernizacji i jedyną zmianą, na jaką się decydowano był lekki lifting w 2014 roku i lekko zmodernizowany model w 2015.
Moc i siła
Porsche bezsprzecznie jest wyznacznikiem splendoru i dobrego smaku oraz szacunku do motoryzacji w najwyższym wydaniu. Wybór Cayenne na swój codzienny środek transportu niesie ze sobą nie tylko estetyczne korzyści, ale także znaczne profity w sferze technologicznej. Pierwsza generacja auta zaskoczyła odbiorców nie tylko odmiennym designem i imponującymi osiągami, ale także pierwszą w historii marki wersją z silnikiem wysokoprężnym, oferowaną od 2009 roku. W pierwszych latach produkcji – do 2006 roku – Cayenne występowało w wersjach silnikowych o pojemności 3 oraz 4.5 litra. Od 2007 roku na rynku pojawiła się także opcja 2.9, 3.5 oraz nieco podwyższona 4.8 w motorach zasilanych benzyną, które odznaczały się dość zadowalającymi osiągami na trasie. Niestety dość ciężkie nadwozie nie pozwalało na rozwijanie zawrotnej prędkości w szybkim tempie, dlatego kolejna generacja Porsche Cayenne została zmodernizowana pod tym kątem i do 100 km/h rozpędzić się można już w około 6 sekund. Samochód z charakterystyczną linią reflektorów i dyskretnym logo w centralnym punkcie przodu maski dodatkowo inspiruje niemal perfekcyjnie przemyślanym wyposażeniem wnętrza i wysokiej jakości elektroniką. W standardzie montowane są wyświetlacze ciekłokrystaliczne o szerokiej przekątnej oraz climatronic. Cayenne dostępne jest również w wersji z napędem manualnym i automatycznym, co pozwala na dobranie najbardziej odpowiedniego auta do warunków, w których głównie będzie użytkowane.