- Strona startowa
- Samochod
- Renault
- Renault Espace
Renault Espace Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Renault Espace, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Renault Espace
-
Renault Espace Energy dCi 160 AUTOMATIQUE Euro 6 REEDS GEKEURD
€ 9 450,-- 178 000 km
- 11/2015
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
123 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9160 Lokeren -
Renault Espace V Initiale Paris RFK. Navi. Sitzh. BOSE.
€ 17 990,-- 91 900 km
- 05/2016
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
125 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-55128 Mainz -
Renault Espace 2.0 blue dci Initiale Paris 200cv edc 4CONTROL
€ 22 490,-Możliwość odliczenia VAT-u - 130 000 km
- 06/2021
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
5,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
139 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20063 Cernusco Sul Naviglio - Milano - MI -
Renault Espace V Intens Aut / 7 Sitze / Panorama / LED
€ 17 950,-- 113 920 km
- 09/2016
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-12107 Berlin -
Renault Espace V Intens 4CONTROL / TEMPOMAT / DAB
€ 19 490,-- 43 650 km
- 03/2016
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
123 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-49439 Steinfeld -
Renault Espace techno MY24 E-Tech full hybrid 200 7p
€ 34 900,-- 500 km
- 10/2024
- 146 kW (199 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
106 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-27029 Vigevano - Pavia - Pv -
Renault Espace dCi 160CV EDC Energy Executive 4Control FULL
€ 19 990,-- 66 695 km
- 11/2017
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
120 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-17100 Savona -
Renault Espace Espace 1.6 dci energy Intens 160cv edc
€ 9 600,-- 280 000 km
- 10/2015
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
123 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-72019 San Vito Dei Normanni - Brindisi - BR -
Renault Espace Blue dCi 200CV EDC Initiale Paris 4Control 7 Posti
€ 31 960,-- 38 807 km
- 05/2021
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
139 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-21047 Saronno - Varese - VA
W rosnącej przez lata gamie modeli, oferujących więcej przestrzeni niż ma to miejsce w standardowych autach osobowych, a także więcej światła i więcej wygody, między innymi dzięki osobnym fotelom dla każdego pasażera, Renault Espace jako samochód używany wyróżniać się będzie zawsze napędami o dużej mocy i francuską finezją. Historia modelu Renault Espace sięga, jeśli chodzi o fazę projektów, drugiej połowy lat 70., co czyni go jednym z najbardziej długowiecznych projektów w historii motoryzacji. Gdy w 1984 roku rozpoczęła się jego masowa produkcja, był on pierwszym na rynku europejskim minivanem, czyli autem o formie i rozmiarach niewiele odbiegających od zwykłego coupé, jednak zdolnym przewieźć w komfortowych warunkach co najmniej 5 osób. Prace nad tego rodzaju samochodem podjęła w latach 70. firma Matra, której projekty zainspirowały koncern Renault. W roku 1982 nawiązano zatem współpracę, której celem było rozwinięcie opracowanego już przez Matrę konceptu P23. I tak się stało – na pierwszą generację Espace złożyły się forma i wnętrze, a także podwozie przejęte od Matry oraz podzespoły Renault. Matra zajęła się również produkcją auta. Choć nietypowy kształt samochodu nie od razu zjednał sobie serca klientów, zarówno w Renault, jak i w Matrze wierzono, że rozwinięcie nowego rynku przestronnych samochodów dla wymagających to jedynie kwestia czasu.
Razem i osobno
Pierwszą nowością w ofercie Espace od czasu premiery była wersja Quadra z 1988 roku, z napędem na 2 osie. Kolejna generacja Renault Espace, tworzona wciąż we współpracy z Matrą, jednak bliższa stylistyką innym modelom ze stajni Renault, pojawiła się w 1991 roku. Obok zagłówków we wszystkich fotelach, pojawiły się tu nowe wersje silnika – benzynowy napęd V6 o pojemności 2,85 l i mocy aż 153 KM, a także silnik wysokoprężny oraz automatyczna skrzynia biegów. Renault Espace II doczekał się również... wersji wyścigowej, czyli F1 Espace, wyprodukowanego jedynie w 2 egzemplarzach. Trzecia generacja, wypuszczona na rynek w 1996 roku, zainaugurowała nową, opływową stylistykę. W 1997 pojawiła się po raz pierwszy wersja Grand – dla 7 osób, niewiele później nastąpiły dwie modernizacje modelu. To za czasów trzeciej generacji minivan Renault osiągnął najwyższą, jak dotąd, popularność – koncern wypuścił wówczas na rynek przeszło 365 tysięcy egzemplarzy. Renault Espace IV, sprzedawany od 2002 roku aż po rok 2014, to z kolei pierwsza edycja produkowana wyłącznie przez koncern Renault, na platformie pochodzącej z Laguny i Vel Satisa, z nowocześniejszych, ekologicznych materiałów zapewniających większe bezpieczeństwo (model zdobył 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP). Espace wzbogaca się w tym czasie sukcesywnie o nowe elektroniczne systemy wyposażenia. Po modernizacji w 2006 roku pojawił się system nawigacji Carminat z 7-calowym wyświetlaczem oraz nowe napędy Diesla o mocy 150 oraz 170 KM, zaś w roku 2012 między innymi kamera cofania, a także centrum rozrywki z ekranami zamontowanymi w zagłówkach. Mimo wielu nowości auta czwartej generacji uchodzą niestety za nieco mniej niezawodne od wersji numer trzy i zdarzało im się nieraz wracać do warsztatu. Samochód używany z tego okresu kupiony po niewygórowanej cenie może się jednak okazać bardzo satysfakcjonującym zakupem.
Inteligentny crossover
Renault Espace od początku było propozycją z dość wysokiej półki – wyposażoną w wyjątkowo komfortowe fotele i łatwo dającą się zaaranżować do konkretnych potrzeb. Już w pierwszej generacji poszczególne siedzenia można było obracać, składać i wyjmować, co więcej, materiały promocyjne przedstawiały przestronne i jasne wnętrze Espace przekształcone w funkcjonalne mobilne biuro. Nie oszczędzano również na parametrach technicznych – auto już w pierwszej edycji zostało wyposażone w solidne silniki o pojemności 2,0-2,2 litra i mocy od 88 do 108 KM. Każda kolejna odsłona niosła ze sobą mocniejsze napędy, a także coraz więcej opcji adaptacji wnętrza i praktycznych udogodnień. W 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu koncern Renault postanowił zaskoczyć publiczność całkiem nową propozycją. Renault Espace generacji piątej przeszło wyraźną zmianę stylistyki i reklamowane jest jako crossover – minivan skrzyżowany z SUV-em. Wyraźnym przeobrażeniom uległa także bryła pojazdu. Udogodnienia związane z jazdą terenową sprowadzają się w zasadzie do inteligentnych systemów kontroli parametrów jazdy, zwiększających przyczepność i moc wspomagania układu kierowniczego. Espace to przy tym auto o mocnym silniku (do wyboru Diesle 130 KM oraz 160 KM, a także benzynowy 200 KM) i najwyższym poziomie komfortu dla każdego pasażera – kierowca może skorzystać nawet z funkcji masażu pleców. W prowadzeniu pomagają między innymi systemy automatycznego parkowania, a także kontroli prędkości i odstępu od poprzedzających pojazdów, ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa, czy inteligentnego wspomagania nagłego hamowania. Podobnie też jak i w poprzednich wcieleniach, z Renault Espace można łatwo korzystać na wiele sposobów – i to za pomocą jednego przycisku.