- Strona startowa
- Samochod
- Renault
- Renault Latitude
Renault Latitude Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Renault Latitude, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Renault Latitude
-
Renault Latitude 2.0 Expression
€ 6 999,-- 175 800 km
- 02/2011
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-39011 SANTANDER -
Renault Latitude Initiale
€ 3 900,-- 206 000 km
- 08/2011
- 177 kW (241 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
191 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-67551 Worms -
Renault Latitude 3.0dCi V6 Initiale Aut.
€ 7 900,-- 187 000 km
- 03/2011
- 177 kW (241 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-29004 MÁLAGA -
Renault Latitude Latitude V6 dCi 240 FAP Aut.
€ 3 200,-- 181 000 km
- 11/2012
- 177 kW (241 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-70563 Stuttgart - Vaihingen -
Renault Latitude 2.0 dCi Initiale ( Automatique ) 391.587Km
€ 2 450,-- 391 587 km
- 04/2011
- 127 kW (173 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
6,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
170 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-6110 Montigny-le-Tilleul -
Renault Latitude dCi 175 FAP Aut.
€ 5 400,-- 191 358 km
- 11/2011
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-2450 meerhout -
Renault Latitude INITIALE*BI-XENON*LEDER*BOSE*KAMERA*NAV
€ 4 480,-- 300 000 km
- 06/2012
- 177 kW (241 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
191 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-72766 Reutlingen -
Renault Latitude 2,0 dCi 150 Initiale
€ 6 990,-- 142 000 km
- 03/2012
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
140 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-2130 Mistelbach
Nawet tak duży i cieszący się międzynarodowym uznaniem koncern samochodowy jak Renault doświadczył na własnej skórze ze swoją limuzyną Vel Satis, jak trudno jest odnieść komercyjny sukces designerskimi eksperymentami we wrażliwym na zachcianki klientów segmencie wyższej klasy średniej. Konstruktor pożegnał się z nietypowo zbudowanym modelem w 2009 roku i tym samym również, przynajmniej na jakiś czas, z wyższą klasą średnią. Aby tam powrócić mocno związany z Nissanem producent postawił na strategię współpracy azjatycko-europejskiej. Partnerami w tej kooperacji były Renault i Nissan oraz należący od 2000 roku do grupy Renault południowokoreański wspólnik Samsung. W 1998 Koreańczycy rozwinęli na bazie Nissana Maximy swoją linię modeli Samsung SM5, która z początku przewidziana była tylko na rynek południowokoreański, później jednak sprzedawano ją w kilku innych miejscach na świecie. Rozwiązania techniczne, komfort i design tego modelu, który w 2010 roku zaprezentował swoją trzecią generację, wydały się Renault tak atrakcyjne, że Francuzi zdecydowali się wprowadzić dzieło Nissana i Samsunga także i na cieszący się opinią trudnego rynek europejski. Limuzyna została tam wprowadzona w 2011 pod znakiem rombu jako Renault Latitude, stanowiąc tym samym powrót francuskiego producenta do wyższej klasy średniej.
Format limuzyny dla Renault Latitude
Formatem limuzyny o długości niemal 4,9 m i rozstawie osi wynoszącym około 2,76 m Renault Latitude rozszerzył ofertę producenta powyżej poziomu Renault Laguny. Renault Latitude bazował technicznie na zaprezentowanej w 2008 roku siódmej generacji Nissana Maximy, jednocześnie przejął jednak elementy techniczne, jakie zastosowane zostały w należącym do klasy średniej Renault Lagunie. Renault Latitude powstał wyłącznie w formie klasycznej, pięciodrzwiowej limuzyny o nadwoziu typu liftback. Znakiem szczególnym tyłu była uniesiona rufa, która zwiększała w ten sposób powierzchnię ładowną bagażnika do prawie 480 litrów.
We flagowym modelu Renault Latitude pracuje dieslowski silnik V6
Renault demonstrował co prawda dynamicznie ścięty przód z grillem o chromowanych poprzecznych żebrach i przypominającą coupé linię dachu, ale najwidoczniej Francuzi nie planowali uczynić z niego rasowej sportowej limuzyny. Na większości europejskich rynków producent ograniczył się do sprzedaży Renault Latitude z dwulitrowym silnikiem benzynowym, który osiągał maksymalną moc 140 KM (103 kW). Najlepszy silnik V6 należał do Diesla. Z tą wysokoprężną wersją o pojemności 3 litrów Renault Latitude mógł wykazać się mocą 241 KM (177 kW). Nieco później w programie Renault Latitude znalazła się limuzyna z mniejszym, dwulitrowym dieslowskim napędem, który dawał Renault Latitude do dyspozycji 173 KM (127 kW). Produkcja Renault Latitude trwała do 2015 roku, po czym zastąpił ją Renault Talisman.