- Strona startowa
- Samochod
- Renault
- Renault Trafic
Renault Trafic Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Renault Trafic, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Renault Trafic
-
Renault Trafic Kasten 1.6 dCi 145 Energy L1H1 ENERGY 2.9t Komfort
€ 14 392,-Możliwość odliczenia VAT-u - 143 700 km
- 11/2018
- 107 kW (145 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-99974 Mühlhausen -
Renault Trafic Combi Behindertengerecht Rampe Export TÜV
€ 4 988,-- 246 000 km
- 06/2003
- 74 kW (101 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-53359 Rheinbach -
Renault Trafic 2.0 dCi 170 ENERGY L2H1+AHK+KLIMA+AHK+U.V.M.
€ 22 480,-Możliwość odliczenia VAT-u - 77 400 km
- 01/2020
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-63512 Hainburg -
Renault Trafic BluedCi 150CV PL-TN Zen
€ 26 400,-Możliwość odliczenia VAT-u - 89 000 km
- 05/2021
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
142 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-36040 Brendola - Vicenza - Vi -
Renault Trafic 2.0 dCi 29 L2H1 Grand Confort| Navi| LED| Automaat
€ 29 950,-Możliwość odliczenia VAT-u - 53 000 km
- 05/2021
- 107 kW (145 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
6,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
159 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-3900 Overpelt -
Renault Trafic 2.0 Dci Twin Turbo Intense Full OptionalL2 9p +iva
€ 23 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 99 990 km
- 05/2021
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
122 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-23881 Airuno - Lecco -
Renault Trafic Combi L2H1 3,0t Life NAVI LED PDC DAB+
€ 41 250,-Możliwość odliczenia VAT-u - 24 000 km
- 12/2022
- 110 kW (150 KM)
- Pokazowy
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
7,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
190 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-85354 Freising -
Renault Trafic DUBBEL-CABINE*GEEN-BIV*LAGE-RIJTAX*6-ZITPL*CAMERA*
€ 30 450,-- 40 422 km
- 11/2022
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
7,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
186 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9340 Lede -
Renault Trafic Combi L2H1 3,0t 9-Sitze Start dci 150
€ 38 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 150 km
- 06/2024
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
183 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-45721 Haltern am See
Renault Trafic jest z nami już od ponad trzydziestu lat. To auto zostało stworzone przez francuski koncern w 1980 roku i od początku swojego istnienia było dostępne w dwóch podstawowych wariantach. Produkowane w latach osiemdziesiątych Trafici można było nabyć w wersji dostawczej lub osobowej. Pierwsza posiadała trzy siedzenia dla pasażerów, troje drzwi oraz wyraźnie oddzieloną część bagażową. Model osobowy był wyposażony w pięć drzwi i mógł pomieścić aż do dziewięciu osób. Przez lata Trafic ewoluował nie tylko pod względem parametrów. Pierwotna wersja, którą w dalszym ciągu można zobaczyć na drogach wielu regionów Europy, to furgonetka starego typu, której forma odznacza się prostymi, geometrycznymi liniami. Wraz z kolejnymi metamorfozami modelu jego nadwozie stawało się coraz bardziej nowoczesne (i zarazem opływowe). Warto nadmienić, że nie każdy samochód, który wygląda jak Renault Trafic, musi nim być. Za sprawą współpracy z General Motors na rynek angielski i niemiecki wprowadzony został Opel Vauxhall. Posiada on identyczne nadwozie i parametry co Trafic pierwszej generacji. W wielu regionach Azji zobaczyć możemy model Winger produkowany przez Tata Motors. On również jest bliźniakiem popularnego Renault.
Ewolucja samochodu Renault Trafic
Trafic powstał jako swojego rodzaju następca samochodu Renault Master. Auta różniły się od siebie jedynie kosmetycznymi detalami nadwozia. Renault Trafic pierwszej generacji pierwotnie produkowany był we francuskiej fabryce Batilly. Później zaczęto montować go także w Chinach i Argentynie. Auto opuszczało linie produkcyjne w latach 1980-2000 i cieszyło się dużym zainteresowaniem wielu rozmaitych grup odbiorców. Kierowane było przede wszystkim do dostawców oraz na potrzeby dużych rodzin. Ponieważ produkowano je również jako campervan, zyskało uznanie wielu zapalonych turystów. W 2001 roku na rynkach europejskich pojawiła się druga generacja Renault Trafic. Najbardziej zauważalną zmianą było tutaj unowocześnienie nadwozia. Karoseria drugiej odsłony samochodu posiada opływowe kształty, a przednie reflektory wyraźnie przypominają oczy. Auto w dalszym ciągu kierowane było do tych samych grup docelowych. Dostawcy mogli zdecydować się na trzydrzwiową, niezwykle pakowną wersję. Z kolei na pokaźne rodziny czekało pięciodrzwiowe auto z dziewięcioma miejscami siedzącymi. Renault również w wypadku tego modelu nawiązał współpracę z innymi markami. Równolegle z Traficiem produkowany był Opel Vivaro oraz Nissan Primastar. Wszystkie trzy auta posiadały identyczne parametry. W roku 2014 pojawiła się trzecia generacja samochodu, która bardzo mocno różni się od swoich poprzedników. Projektanci zmienili rozstaw osi oraz zaproponowali kilka różnych wariantów nadwozia.
Jakie parametry posiada Renault Trafic?
Ranault Trafic pierwszej generacji to auto, które w swoim czasie święciło triumfy i cieszyło się znacznym zainteresowaniem kierowców. Pamiętać należy jednak, że tego typu pojazdy obecnie liczą sobie od kilkunastu do trzydziestu kilku lat. Dlatego właśnie samochód tego typu zwróci uwagę jedynie pasjonatów i kolekcjonerów. Serwisy z używanymi autami w dalszym ciągu oferują ten model z pięcioma różnymi rodzajami silników - trzema benzynowymi oraz dwoma Diesla. Moc najmniej wydajnego z nich wynosi 48 koni mechanicznych. Druga generacja dostępna była z jednym silnikiem benzynowym oraz aż pięcioma różnymi Dieslami. Ich moc wynosiła od 82 do 120 koni mechanicznych. W zależności od jednostki napędowej Trafic tej generacji może rozpędzić się od zera do setki w czasie od 14 do 21 sekund. Z kolei spalanie może wynosić od 8 do 10 litrów na sto kilometrów. Trzecia generacja tego samochodu dostępna jest z czterema różnymi rodzajami silników. Dwa z tych motorów to jednostki benzynowe, pozostałe zostały zbudowane według patentu Diesla. Renault Trafic tej generacji to prawdziwie nowoczesne auto. Francuski producent oferuje kilka różnych wersji wyposażeniowych. Country to pakiet, który posiada akcesoria ułatwiające przemieszczanie się w terenie. Uwagę zwraca tutaj montowany hak oraz wzmocniony próg tylnych drzwi. Security oferuje alarm oraz akcesoria do jego montażu. Z kolei pakiet Styling to opcja dla wszystkich, którzy stawiają na wygląd. Posiada on chromowane lusterka oraz progi.