- Strona startowa
- Samochod
- Rover
- Rover 200
Rover 200 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Rover 200, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Rover 200
-
Rover 200 211i 5p c/2airbag
€ 1 400,-- 34 000 km
- 10/1998
- 44 kW (60 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-43045 Rubbiano (Parma) -
Rover 200 216 GTi COUPE 1.6 motore HONDA
€ 5 900,-- 151 000 km
- 11/1993
- 90 kW (122 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-00191 Roma – Rm -
Rover 200 Rover 214 Cabrio
€ 1 490,-- 139 500 km
- 06/1993
- 76 kW (103 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-3441 Einsiedl -
Rover 200 216 Cabriolet
€ 4 750,-- 242 000 km
- 03/1996
- 82 kW (111 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-28220 MAJADAHONDA
W połowie lat 90. angielski producent samochodów British Leyland przy pracy nad klasycznym sedanem, który miał dopełnić jego ofertę modeli klasy średniej, postawił na współpracę z japońskim konstruktorem Hondą, który oddał do dyspozycji platformę dla pierwszej generacji zaprezentowanego w roku 1984 Rovera 200. Klasyczny czterodrzwiowy sedan był oferowany aż do roku 1989 z silnikiem benzynowym o dwóch zakresach mocy. W modelu bazowym pracował motor o pojemności 1,3 litra i mocy 71 KM (52 kW), który miał do towarzystwa silnik o pojemności 1,6 litra i mocy 103 KM (76 kW). Druga generacja Rovera 200 zjeżdżała z taśmy produkcyjnej w latach 1989 do 1995 i w rożnych wersjach – jako hatchback i kombi, a w małych seriach także jako coupé oraz kabriolet. Od roku 1995 producent ograniczył się do dwóch wersji z nadwoziem typu hatchback: trzy- i pięciodrzwiowej. Później seria modeli Rover 200 w roku 2000 została przemianowana i kontynuowana przez kolejne pięć lat pod nazwą Rover 25.
Rover 200 jako kompaktowy hatchback w wersji trzy- i pięciodrzwiowej
Podczas gdy Brytyjczycy przy tworzeniu pierwszych dwóch generacji Rovera 200 sięgali do japońskiej techniki, to ich kompaktowy model Rovera 200 z lat 1995-1999 stanowił pod względem wyglądu, konstrukcji i techniki model własnego autorstwa. Kompaktowy Rover 200 był produkowany w dwóch wersjach: trzy- i pięciodrzwiowej, a swoim rozstawem kół wynoszącym dobre 2,5 metra oraz długością czterech metrów wpisywał się w kanon wymiarów modeli kompaktowych. W ofercie znalazł się Rover 200 z silnikiem benzynowym oraz Diesla o zakresach mocy od 60 KM (44 kW) do 145 KM (107 kW). Silniki były łączone albo z manualną pięciodrzwiową skrzynią biegów, albo w przypadku mocniejszych wersji silnika z czterobiegową przekładnią automatyczną.