- Strona startowa
- Samochod
- Rover
- Rover 25
Rover 25 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Rover 25, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Rover 25
-
Rover 25 📌▶️1.4 ESSENCE 103CV◀️ AIRCO
€ 2 790,-- 92 380 km
- 01/2005
- 76 kW (103 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-6150 Anderlues -
Rover 25 1.4 Classic mit erst 98000KM aus 2.Hand….
€ 1 990,-- 98 000 km
- 01/2002
- 62 kW (84 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
162 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-16866 Kyritz -
Rover 25 1.4i 16v Classic
€ 3 500,-- 129 000 km
- 05/2002
- 62 kW (84 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
164 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9120 Beveren-Waas -
Rover 25 1.4 Basic
€ 1 850,-- 162 000 km
- 08/2000
- 62 kW (84 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-2300 Turnhout -
Rover 25 200 III 1996 214i 3p Si c/clima
€ 1 000,-- 255 000 km
- 03/1999
- 76 kW (103 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
7,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-22063 Cantù -
Rover 25 1.4i/103CV 5 porte Club
€ 2 390,-- 140 000 km
- 05/2003
- 76 kW (103 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
164 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-41042 Spezzano - Modena - Mo
Gdy tradycyjny brytyjski producent Rover w połowie lat 80. XX wieku prezentował stworzoną we współpracy z Hondą nową serię kompaktowych aut, dla marki Rover i MG była to sprawa życia i śmierci. Roverowi nie udało się przetrwać, chociaż trzy- i pięciodrzwiowe limuzyny z serii Rover 200 z biegiem czasu rozwinęły się, tworząc rodzinę składającą się z kombi, coupé i kabrioletów, stanowiąc tym samym największą serię w historii przedsiębiorstwa. W 1994 roku BMW przejęło Rover Group, markę stojącą na skraju bankructwa. Jednym z pierwszych modeli stworzonym pod niemiecką banderą była nowa generacja modelu Rover 200, która zadebiutowała w 1995 roku. Pięć lat później na rynek trafił jego następca pod nową nazwą Rover 25. Gigant z Monachium wycofał się jednak jeszcze w tym samym roku i sprzedał markę brytyjskiej grupie inwestorów. Pod władzą nowego właściciela Rover 25 wraz z większym Roverem 75 stanowiły ostatnie wyprodukowane modele pod nazwą Rover. Auta przestały zjeżdżać z taśmy, gdy w 2005 roku Rover ponownie znalazł się na granicy niewypłacalności i w efekcie zniknął z rynku.
Rover 25 wprowadzony na rynek w 2000 roku
Podobnie jak poprzednik, również wprowadzony na rynek w 2000 roku Rover 25 dostępny był w dwóch wersjach nadwoziowych jako trzy lub pięciodrzwiowy hatchback. Pod względem designu Rover 200 był właściwie identyczny jak model poprzedniej generacji. Rover 25 zyskał nowy przód i charakterystyczne detale takie jak okrągłe reflektory i owalny chromowany grill z podłużnymi szczeblami, który został zaczerpnięty od starszego brata – Rovera 75. Celem designerów było wyostrzenie profilu marki Rover dzięki jasno określonym cechom wspólnym. Rover 25 poddano faceliftingowi jeszcze w 2004 roku, czyli na krótko przed zakończeniem produkcji. Oprócz modyfikacji w obrębie wyposażenia wnętrza, zmieniono grill oraz wprowadzono nowe wpuszczane zespoły reflektorów zamiast czterech pojedynczych świateł.
Rover 25 z siedmioma silnikami benzynowymi do wyboru
Nie ulega wątpliwości, że inżynierowie Rovera położyli nacisk na jednostki benzynowe. W czasie produkcji Rovera 25 od 2000 do 2005 roku w ofercie było siedem silników. W podstawowej wersji z 2000 roku montowano silnik o pojemności 1,1 l, który dysponował mocą 75 KM (55 kW). W klasie o pojemności skokowej 1,4 l w programie były auta z silnikami o mocy 84 KM (62 kW) i 103 KM (76 kW). Środkową część programu Rovera 25 uzupełniał silnik o pojemności 1,6 l, który osiągał moc 109 KM (80 kW). Do 2001 roku z taśmy zjeżdżał topowy model Rovera 25 z silnikiem o pojemności 1,8 l, który w zależności od wersji dysponował mocą 117 KM (86 kW) lub 145 KM (107 kW).
Topowy model Rovera 25 sprzedawany od 2001 roku jako MG ZR
W 2001 roku najmocniejszy model Rovera 25 został zastąpiony nową topową wersją o mocy 160 KM (118 kW), która pozwalała autu rozpędzić się maksymalnie do niemal 210 km/h. Rover 25 ze sportowym silnikiem sprzedawany był pod szyldem spółki-córki Rovera MG jako MG ZR. Powodem był fakt, iż marka MG była tradycyjnie znana z aut sportowych oraz roadsterów. Wydawało się, że Rover 25 ze sportowym silnikiem będzie bardziej pasował do image’u MG i pozwoli poszerzyć krąg klientów.
Silniki Diesla w Roverze 25
Wśród Diesli w ofercie były silniki o pojemności skokowej 2,0 l, które nie trafiły jednak na wszystkie rynki. W podstawowej wersji Rover 25 dysponował napędem Diesla o mocy 101 KM (74 kW). Model dostępny był także z nieco zmienionym napędem Diesla o mocy 113 KM (83 kW). Obie wysokoprężne jednostki montowano także w modelach, które weszły na rynek pod szyldem MG ZR. Zarówno wersja MG, jak i Rover 25 po raz ostatni zjechały z taśmy w Anglii w 2005 roku. Po ogłoszeniu upadłości Rovera chiński producent SAIC zapewnił sobie prawa licencyjne do Rovera 25, który od 2007 roku w nieco zmodyfikowanej formie i pod inną nazwą ponownie trafił na kilka azjatyckich rynków.