- Strona startowa
- Samochod
- Rover
- Rover 45
Rover 45 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Rover 45, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Rover 45
-
Rover 45 45 1.6 Charme
€ 1 500,-- 87 000 km
- 07/2000
- 80 kW (109 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-82362 Weilheim -
Rover 45 Rover Lim. Classic *Klima*1.Hand*Allwetter*
€ 2 950,-- 59 710 km
- 04/2000
- 76 kW (103 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
164 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-39120 Magdeburg -
Rover 45 1.6 Classic
€ 2 500,-- 155 000 km
- 06/2000
- 80 kW (109 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, ES-14001 Córdoba -
Rover 45 2.0 d Classic
€ 2 900,-- 169 000 km
- 08/2002
- 74 kW (101 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, ES-28034 Madrid -
Rover 45 2,0-Diesel-Leder-Klima-Pickerl-Kredit-Sparsam-Top
€ 2 900,-- 209 994 km
- 06/2000
- 74 kW (101 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
154 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-4850 Timelkam -
Rover 45 1.6+Classic
€ 2 500,-- 160 000 km
- 06/2000
- 80 kW (109 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, ES-14001 Córdoba
Rover 45 to auto, które ma za sobą bujną przeszłość. Model wywodzi się bowiem od zaprezentowanego w 1990 roku Rovera serii 400, stanowiącego podwaliny dla czterdziestkipiątki. Model 45 zadebiutował w 1999 roku. Warto mieć na uwadze fakt, że Grupa Rover niejednokrotnie zmieniała właścicieli, co przełożyło się na kierunek, w jakim podążała marka. W 1994 Grupę Rover przejęło BMW, jednak charakterystyczne przedsiębiorstwo nie pozostawało długo pod rządami Bawarczyków. Kłopoty finansowe i coraz gorsze wyniki sprzedaży sprawiły, że BMW zdecydowało się na sprzedaż Rovera. Marka trafiła w ręce angielskiego konsorcjum Phoenix i to pod jego szyldem produkowano hatchbacka i sedana znanego jako Rover 45.
Rover 45 inspirowany serią 400
W stosunku do pierwowzoru z serii 400 Rover 45 różnił się przede wszystkim pod względem designu. Producent zdecydował się na zmodyfikowanie przednich reflektorów, które zastąpiono podwójnymi światłami montowanymi też w Roverze 75, również wywodzącym się z tej serii. Ponadto auto zyskało nowy grill, odmieniony kształt karoserii, a także większe zderzaki. Już na pierwszy rzut oka można było dostrzec więcej chromowanych akcentów w postaci klamek czy listew umieszczonych na zderzakach. Zmiany objęły także wnętrze pojazdu. Producent postawił na wygodne fotele zaczerpnięte z Rovera 75. Dodatkowo inżynierowie wprowadzili sztywniejsze zawieszenie, które skutkowało lepszą przyczepnością i bardziej stabilnym pokonywaniem zakrętów. Na wysoki poziom bezpieczeństwa podczas jazdy wpływało także zastosowanie systemu ABS z elektronicznym rozdziałem sił hamowania. Tym samym w Roverze 45 udało się skrócić drogę hamowania dzięki automatycznemu dostosowaniu siły hamowania kół z przodu i z tyłu. Ta funkcja pomagała także utrzymać autu stabilność podczas gwałtownego zwalniania nawet na zakręcie. W 2001 roku zaprezentowano usportowioną wersję modelu. Auto znane jako MG ZS trafiło na rynek pod marką MG. Pojazd był sprzedawany w dwóch wersjach nadwoziowych: hatchback i sedan. Wbrew pozorom nie był to jedynie bliźniaczy model Rovera 45 z mocniejszym silnikiem. Auto różniło się od pierwowzoru także pod względem wizualnym. Designerzy wyposażyli go w progi i zderzaki utrzymane o bardziej agresywnej i dynamicznej stylistyce. W aucie o najlepszych osiągach zamontowano tylny spojler podkreślający sportowy charakter pojazdu. MG ZS zjeżdżało z taśmy z karoserią w mocnych kolorach. Wewnątrz sportowy efekt dopełniały sportowe fotele obite skórzaną tapicerką oraz charakterystyczne wykończenie. W standardzie oferowane były także szesnastocalowe alufelgi. W 2004 roku auto przeszło facelifting, wskutek którego samochód stracił tylny spojler. W tym samym roku poddano modernizacji również podstawowy model Rovera 45. Facelifting pociągnął za sobą szereg modyfikacji na zewnątrz pojazdu oraz w środku. Z przodu wyraźną zmianą była ponowna modyfikacja reflektorów, grilla i zderzaków. Z tyłu natomiast uwagę zwracał kształt klapy bagażnika, z której usunięto tablicę rejestracyjną. Designerzy zdecydowali o przemieszczeniu jej na zderzak. Auto zyskało większą spójność pod względem kolorystycznym dzięki lakierowaniu listw na drzwiach i progów w odcieniu, na który malowano nadwozie. Facelifting przyniósł również znaczące zmiany w kokpicie. Warto wspomnieć o zupełnie nowej desce rozdzielczej, a także dźwigni zmiany biegów. Nabywcy mogli wybierać spośród nowych barw karoserii, a także tapiecerki w nowych tonacjach kolorystycznych.
Napędy benzynowe i Diesla w Roverze 45
Rover 45 w klasycznej wersji wyposażono w cztery silniki benzynowe i jeden napęd Diesla do wyboru. Wśród benzynowców nabywcy mogli wybrać motory o mocy w przedziale od 101 do 117 KM. Najmocniejsza jednostka pozwalała autu przyspieszyć do 190 km/h. Pojazd cechował się stosunkowo niskim spalaniem oscylującym w granicach 7 l na 100 km, więc z pewnością warto rozważyć je, gdy chce się kupić ekonomiczny samochód używany. Wersja z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2 l i mocy 150 KM generowała jeszcze wyższe osiągi w postaci prędkości maksymalnej sięgającej nawet 205 km/h. Sportowa odsłona auta w topowej wersji dysponowała silnikiem o mocy 177 km, która pozwalała mu rozpędzić się do 224 km/h.