- Strona startowa
- Samochod
- SsangYong
Aktualne oferty dla SsangYong
-
SsangYong Rexton Rexton 2.2 D Kamera360/AHK/NAVI/SCHDACH/
€ 25 980,-- 57 500 km
- 12/2019
- 133 kW (181 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
7,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
199 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-49685 Emstek -
SsangYong Tivoli 1.6 2WD Icon
€ 12 500,-- 33 500 km
- 02/2019
- 94 kW (128 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Autogaz (LPG)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-10154 Torino - TO -
SsangYong Korando 2.0 C 2wd
€ 3 900,-- 153 000 km
- 09/2013
- 109 kW (148 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
175 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-51100 Pistoia - Pt -
SsangYong Rexton Rexton Sports 2.2 4wd / UNICO PROPRIETARIO
€ 14 900,-- 136 000 km
- 10/2019
- 133 kW (181 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
211 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-24040 Lallio - Bergamo - BG -
SsangYong Rodius 2.0 e-XDi200~Sapphire~AHK~7-Sitzer
€ 14 490,-- 85 850 km
- 09/2015
- 114 kW (155 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-63741 Aschaffenburg -
SsangYong Korando 1.6 E-XDI 2WD Amber (EU6d-temp)
€ 13 900,-- 91 300 km
- 08/2020
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
130 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-4850 Plombieres - Verviers -
SsangYong Torres Sondermodell Forest Edition
€ 33 450,-Możliwość odliczenia VAT-u - 16 500 km
- 08/2023
- 120 kW (163 KM)
- Pokazowy
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
8,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
194 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-56587 Straßenhaus -
SsangYong Korando safire camera leder trekhaak
€ 9 490,-- 94 726 km
- 02/2015
- 109 kW (148 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
147 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-8800 Roeselare -
SsangYong Korando E-Motion Platinum WärmeP RKam
€ 23 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 0 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 140 kW (190 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
19,4 kWh/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-74076 Heilbronn
Kiedy południowokoreański ekspert od samochodów offroadowych i Sport Utility Vehicles (SUV) SsangYong na początku lat 90. zapowiedział kooperację z niemieckim producentem marki premium, czyli Daimler. W krótkim czasie po tym Niemcy kupili większość udziałów w SsangYong, a Koreańczycy widzieli dla siebie szansę, aby niedrogimi samochodami terenowymi z prestiżową technologią marki Mercedes zamieszać na rynku samochodów typu SUV w Europie. Jednocześnie chcieli wykorzystać szansę obsługiwania rozwijających się rynków azjatyckich, montując dodatkowe elementy lekkich samochodów użytkowych Mercedes-Benz, a także oferując samochody osobowe na bazie starej serii W124 klasy E, które weszły na rynek jako SsangYong Chairman. Kryzys azjatycki lat 90. położył jednak przedwcześnie kres tym ambitnym planom. Produkcja samochodów trwała wprawdzie dalej, jednak firmie SsangYong brakowało pieniędzy na kontynuację swoich projektów. Zwłaszcza, że samochody SUV marki SsangYong z trudem sprzedawały się na rynkach europejskich. Nie pomogła także informacja o zamontowanych w nich silnikach firmy Mercedes. W 1997 roku SsangYong musiał zgodzić się na współpracę z południowokoreańskim Daewoo, który do tej pory nie miał w ofercie własnych modeli SUV. W 2004 do SsangYong dołączył w końcu chiński producent samochodów SAIC, który próbował wzmocnić na całym świecie pozycję południowokoreańskiego SsangYong świeżym kapitałem i nowymi generacjami modelu, budując jego reputację jako sprzedawcy niedrogich SUV-ów z techniką Mercedesa.
Pierwsze samochody terenowe Ssang Yong na Starym Kontynencie
SsangYong w połowie lat 90. ubiegłego stulecia wraz z modelem Musso zaprezentował w Europie swojego pierwszego SUV-a, który jako samochód terenowy wyposażony był seryjnie w napęd na cztery koła i po raz pierwszy wypuścił na ulice południowokoreańskie wysokoprężne i benzynowe zespoły napędowe powstałe w kooperacji z firmą Mercedes Benz. SsangYong Musso produkowany był do 2005 roku, a po przejściu SsangYong pod skrzydła Daewoo oferowany był także jako Daewoo Musso. Program samochodów uzupełniono o mniejszy model Ssangyong Korando, który w latach od 1997 do 2006 schodził z taśmy w dwóch wersjach z twardym i miękkim dachem. Ten także jeździł z południowokoreańskimi silnikami firmy Mercedes. Ze swoim dołączanym lub stałym napędem na cztery koła SsangYong Korando zaprojektowany był jako prawdziwy samochód terenowy przystosowany do jazdy w trudnych warunkach.
Samochody SUV marki SsangYong od roku produkcji 2003
Oprócz modeli do jazdy terenowej, SsangYong od 2003 roku oferował w Europie skonstruowany na potrzeby ruchu ulicznego model SsangYong Rexton, który przy długości ponad 4,70 m, komfortowo urządzonym wnętrzu i ciężarze całkowitym do 2,7 t wykazywał typowe cechy dla SUV-a. Dzięki temu stał się flagowym okrętem floty SsangYong. Montowane silniki, benzynowy o pojemności skokowej 3,2 i oraz wysokoprężny z turbodoładowaniem o klasie pojemności 2,9 l produkowane były ponownie w Korei Południowej według konstrukcji Mercedes-Benz. Od 2004 roku SsangYong Rexton wyposażony był w elektroniczny system stabilizacji. W 2006 roku Rexton otrzymał facelifting – doczekał się nowego przodu.
Nowe modele SUV-ów i vanów marki SsangYong
Rok 2006 – oprócz zmiany modelu SsangYong Rexton – przyniósł nową generację Musso, który został wprowadzony na rynek jako Ssangyong Actyon i dostępny był w wersji zamkniętej oraz jako pick-up. Całkowicie na nowo zaprojektowany SsangYong Actyon produkowany był z oszczędniejszymi silnikami: 2,0 l wysokoprężnym Common Rail oraz z silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 2,3 l. Dostępny był do wyboru z napędem na tylne koła lub cztery koła. Paletę modeli SsangYong w Europie od 2004 roku uzupełniono o vana Ssangyong Rodius, który posiadał miejsca dla siedmiu pasażerów i przyciągał uwagę nietypową szklaną konstrukcją tyłu.