- Strona startowa
- Samochod
- SsangYong
- SsangYong Korando
SsangYong Korando Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu SsangYong Korando, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla SsangYong Korando
-
SsangYong Korando E-Motion Titanium
€ 19 900,-1 - 17 005 km
- 02/2023
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
2
Dealer, DE-56070 Koblenz -
SsangYong Korando SAPPHIRE 1.5P 2WD 6-GANG
€ 17 880,-- 46 222 km
- 02/2020
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-24768 Rendsburg -
SsangYong Korando 1.6 Diesel 2WD aut. Dream
€ 15 900,-- 68 198 km
- 09/2020
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
6,2 l/100 km (c.miesz)
2 -
164 g/km (c.miesz)
2
Dealer, IT-57121 Livorno - LI -
SsangYong Korando Korando 2.0 e-xdi Classy awd auto
€ 6 300,-- 110 000 km
- 10/2011
- 129 kW (175 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,5 l/100 km (c.miesz)
2 -
199 g/km (c.miesz)
2
Dealer, IT-00162 Roma -
SsangYong Korando E-Motion Titanium +Leder+Navi+Kamera
€ 22 980,-1 - 7 000 km
- 08/2023
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
2 -
19,4 kWh/100 km (c.miesz)
2
Dealer, DE-24223 Schwentinental -
SsangYong Korando Sapphire 4x2 AT NAVI, 19", AHK (2T Anhängelast)
€ 27 880,-- 26 900 km
- 02/2023
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
5,5 l/100 km (c.miesz)
2 -
144 g/km (c.miesz)
2
Dealer, DE-56470 Bad Marienberg -
SsangYong Korando Amber 4x2 ANHÄNGERKUPPLUNG/ALLWETTERREIFEN
€ 16 940,-- 17 750 km
- 03/2020
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-41464 Neuss -
SsangYong Korando 1.5 GDI-Turbo 2WD Dream
€ 18 900,-- 17 525 km
- 02/2022
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
2 -
157 g/km (c.miesz)
2
Dealer, IT-10044 Pianezza - Torino - To -
SsangYong Korando 2.0i e-XGi200 2WD Sapphire - Trekhaak - LPG
€ 10 950,-- 44 187 km
- 01/2018
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
7,5 l/100 km (c.miesz)
2 -
175 g/km (c.miesz)
2
Dealer, BE-2940 Hoevenen - Antwerpen
Pochodzący z Korei Południowej producent samochodów terenowych SsangYong po raz pierwszy pojawił się w Europie pod koniec lat 80., oferując replikę pojazdu militarnego Jeep. Poza stworzeniem tej reprodukcji Koreańczycy rozwinęli też własny wariant modelu w postaci SsangYong Korando , który zjeżdżał z taśmy produkcyjnej z przedłużonym rozstawem osi. W 1996 roku producent wykorzystał wprowadzoną wcześniej nazwę Korando, aby nadać ją linii kompaktowych samochodów terenowych. Auto produkowane na licencji koncernu Mercedes-Benz do 2006 roku zjeżdżało z taśm montażowych w dwóch wersjach nadwoziowych. Po ponad czterech latach przerwy koreańska marka zaprezentowała nową generację SsangYong Korando jako crossovera utrzymanego w stylistyce charakterystycznej dla SUV-a (Sport Utility Vehicle).
Modele SsangYong Korando z lat 1996-2006
Pierwszym modelem stworzonym przez markę SSangYong po replice Jeepa był trzydrzwiowy samochód terenowy Korando produkowany od 1996 do 2006 roku. Za podstawę do opracowania pierwszej generacji posłużył starszy o trzy lata SsangYong Musso, który był równocześnie pierwszym SUV-em, jaki Koreańczycy wprowadzili do swojej oferty. W modelu Korando skrócono rozstaw osi do 2,48 m. Wyposażono go również w klasyczną, kanciastą, typową dla terenówek karoserię o długości 4,33 m i szerokości 1,84 m. Trzydrzwiowy pojazd o masie 1,8 t był dostępny w różnych wersjach nadwozia z twardym i miękkim dachem, zaś na niektórych rynkach w sprzedaży była także wersja z pięcioma drzwiami. W pojeździe montowano silniki benzynowe oraz Diesla o pojemności skokowej między 2,3 a 3,2 l, których konstrukcja częściowo opierała się na motorach koncernu Mercedes-Benz.
W 2010 roku SsangYong Korando zadebiutował jako crossover
W kolejnej odsłonie serii Korando zaprezentowanej przez koreańską markę w 2010 roku pojazd stworzono w oparciu o nową koncepcję, którą wykreowali specjaliści z włoskiego biura projektowego Giugiaro. Efektem było auto typu crossover, które łączyło w sobie elementy cechujące limuzynę oraz SUV-a. W SsangYong Korando krawędzie z przodu i z tyłu były zaokrąglone, co stanowiło cechę charakterystyczną dla tej klasy pojazdów. Nadwozie miało długość 4,41 m i szerokość 1,83 m. Rozstaw osi tego tworzonego tylko w wersji pięciodrzwiowej samochodu wzrósł do 2,65 m.
Napędy SsangYong Korando w wersji crossover
SsangYong Korando od 2010 roku był dostępny z napędem na przednią oś lub na wszystkie koła. Koreańczycy w modelu podstawowym montowali motory o pojemności skokowej wynoszącej 2 l i mocy 149 KM (110 kW). Poza tym SsangYong Korando występował także w wersji z silnikiem Diesla, który cechował się mocą 149 KM (110 kW) lub 175 KM (129 kW).
- 1Możliwość odliczenia VAT-u
- 2Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.