- Strona startowa
- Samochod
- Subaru
Aktualne oferty dla Subaru
-
Subaru XV 2.0 I ES 6MT BIFUEL STYLE MY14
€ 10 500,-- 146 082 km
- 04/2015
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-41126 Modena -
Subaru XV 1.6i Style
€ 10 500,-- 104 000 km
- 04/2014
- 84 kW (114 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
151 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-13100 Caresanablot - Vercelli - VC -
Subaru Forester 2.0 e-Boxer MHEV CVT Lineartronic Premium
€ 32 990,-- 22 076 km
- 05/2023
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
6,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
154 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-41126 Modena -
Subaru Legacy Kombi 2.0 GT AWD Japan-Import RHD CARVX
€ 14 980,-- 126 905 km
- 06/2004
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-99867 Gotha -
Subaru OUTBACK 2.5i Lineartronic Premium TETTO|UNIPROP.|ACC|AUTO
€ 34 950,-- 49 000 km
- 03/2022
- 124 kW (169 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
169 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-22100 Como - Co -
Subaru XV 2.0D Comfort
€ 10 990,-- 96 701 km
- 07/2014
- 108 kW (147 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-50735 Köln -
Subaru XV 2.0 D 147 HP UNLIMITED 4WD PER COMMERCIANTI
€ 5 900,-- 290 566 km
- 01/2015
- 108 kW (147 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
141 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-33100 Udine - Ud -
Subaru OUTBACK 2.0d * PER OPERATORI DEL SETTORE *
€ 6 999,-- 170 000 km
- 11/2013
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
6,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
167 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-59100 Prato - Po -
Subaru Levorg 2,0i Trend Aut. AWD
€ 19 490,-- 50 000 km
- 11/2019
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
192 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-3623 Kottes
Choć w swoim kraju Subaru stanowi relatywnie słabą markę, w innych częściach świata Japończycy cieszą się znacznie większymi względami klientów. I całkiem słusznie, ponieważ samochody Subaru cechuje ogromna przyjemność z jazdy, duża przydatność na co dzień, doskonałe bezpieczeństwo i wysoka jakość. Także używane samochody tej marki są wysoko notowane. Organizacje kontrolne od ADAC do TÜV przyznają im regularnie najwyższe noty za wytrzymałość i niezawodność. Od przełomu tysiącleci samochody Subaru we wszystkich rzędach wielkości otrzymały ponadto nową, bardziej dynamiczną konstrukcję, co przekonuje także coraz więcej klientów w rodzimym kraju. Charakterystyczny dla marki jest napęd na cztery koła – nie ma chyba Subaru, który byłby dostarczony bez napędu 4x4. Typowy jest również silnik typu bokser. Oprócz Japończyków właściwie jeszcze tylko Porsche stosuje tę kosztowną technikę w celu osiągnięcia optymalnej stateczności samochodu.
Popularne modele Subaru, które posiadają napęd na cztery koła i silnik typu bokser
Kiedy Subaru przedstawia swoje najnowsze modele, najchętniej robi to na pobliskim obszarze leśnym. I nie ma się co dziwić - najwierniejszych klientów można przecież znaleźć wśród leśniczych, myśliwych, strażników leśnych i wielu innych osób, którzy codziennie mają do czynienia z lasami i łąkami. Jazda terenowa w przypadku SUV-ów i samochodów terenowych jest możliwa w każdej chwili dzięki stałemu napędowi na cztery koła, ochrzczonego jako Symmetrical AWD (All Wheel Drive). Typowy silnik typu bokser przez swoją bardzo równomierną pracę i nisko położony środek ciężkości zapewnia wystarczający kontakt z podłożem na drogach leśnych – lub autostradach – przy niskim poziomie hałasu. Podczas gdy inne marki mają klientów, Subaru ma lojalnych fanów. Ten, kto raz kupił Subaru (czy używane, czy nowe – nie ma przy tym znaczenia), przy kolejnej wymianie samochodu prawie zawsze sięga ponownie po jedną z propozycji tego japońskiego producenta. Przedstawiamy trzy najpopularniejsze modele Subaru, które zachwycą także tych nabywców samochodów, którzy nie są myśliwymi. Subaru Forester: Nazwa Forester – po niemiecku: leśniczy lub pracownik leśny – nie jest przypadkowa. Subaru Forester najlepiej czuje się w terenie. Pierwsza generacja weszła na rynek w 1997 roku, oczywiście z silnikiem typu bokser i napędem na cztery koła. W 2005 nastąpiła druga, w 2008 już trzecia generacja, proponująca gabarytowo większe samochody niż w poprzedniej serii produkcyjnej. Wraz z czwartą generacją, fabrykowaną od 2013 roku, Subaru ponownie zwiększyło długość o kilka centymetrów. Dlatego obecny Forester ze swoimi wymiarami plasuje się w kategorii kompaktowych SUV-ów. Subaru pokonuje liczną konkurencję nie tyle przez sportowy styl, co przez niezawodną technikę. Forester marki Subaru zajmuje wśród nabywców samochodów używanych wysoką pozycję na skali zadowolenia. Szczególnie z tego powodu, że Japończycy rezygnują ze zbyt wielu ozdób i zamiast tego produkują wytrzymały i przestronny samochód terenowy ze „zdolnością „przyjmowania ciosów”. Subaru Outback: Także wcześniejsze generacje tego dążącego do miana SUV-a crossovera, powstałego z wcześniejszego modelu kombi, przemawiały do typowych klientów Subaru. Na europejskich ulicach za kierownicą Subaru Outback zasiadali oczywiście myśliwi i inni miłośnicy (i miłośniczki) lasu. Czwarta (od 2009 do 2014) i piąta (od 2015) seria Outback wizualnie prezentują już coś innego - ich kształty są bardziej opływowe, z kolei przód bardziej ostry. Nie zapomniano o wystarczającej przestrzeni na nogi i głowę, a także na bagaż i wszelkiego rodzaju zakupy. Silniki benzynowe i wysokoprężne (także te typu bokser!) zapewniają niezbędny napęd na jezdni i jeśli potrzeba, także w terenie (napęd na cztery koła!). Elektryczna pokrywa tylna, oferowana przez Subaru opcjonalnie, występuje w niektórych samochodach używanych. Może wymagać ona nieco cierpliwości, ponieważ otwiera się i zamyka dosyć powoli. Subaru Levorg: Levorg to słowo powstałe z wyrazów: Legacy, Revolution i Touring. Subaru Levorg jest dostępny od 2014. Jako spuścizna Subaru Legacy, który od 2015 nie jest już oferowany w Europie, średniej klasy kombi kontynuuje tradycje – zamiast o nich całkiem zapomnieć. Levorg oferuje dużo przestrzeni, bagażnik posiada maksymalną pojemność około 1.450 litrów. Nie jest to wprawdzie spektakularne, ale w swojej klasie jednak ważne i absolutnie przydatne na co dzień. Delikatnie mruczy silnik benzynowy typu bokser, jednostki napędowe Diesla nie są obecnie oferowane. To, że chodzi o silnik z turbodoładowaniem, zdradza pokrywa wentylacyjna na masce. Napęd na cztery koła jest oczywiście kolejną nieodzowną cechą tego modelu Subaru. Używane kombi, które jest seryjnie wyposażone także w bezstopniową automatyczną skrzynię biegów, już niedługo będzie można korzystnie nabyć.
Subaru - Japończycy uchodzą za indywidualistów, jeśli chodzi o marki samochodów
Historia Subaru rozpoczęła się w Japonii w 1953 roku. W tym roku wojsko amerykańskie zezwoliło na ponowne połączenie się sześciu z dwunastu branż wcześniejszego producenta samolotów Nakajima. W czasie Drugiej Wojny Światowej firma Nakajima wyprodukowała między innymi samolot torpedowo-bombowy B5N – zwany przez aliantów „Kate“ – jeden z najważniejszych samolotów japońskiej armii, która używała ich także podczas ataku na Pearl Harbour. Po wojnie Nakajima została jednak zmuszona przez amerykański rząd do produkowania samolotów wyłącznie do cywilnego użycia. W 1950 roku nastąpił podział. Pod nazwą Fuji Heavy Industries rozpoczął się nowy mały rozdział koncernu. Oprócz autobusów, lokomotyw i samolotów w Utsunomiya produkowano także samochody, oferowane jednak pod nazwą marki Subaru. Nazwa wybrana była świadomie: „Subaru“ oznacza w języku japońskim „łączyć się“ i nawiązuje do zjednoczenia się różnych gałęzi przedsiębiorstwa. Jednocześnie nazwa „Subaru“ stosowana jest w Japonii na Gwiazdozbiór Plejad. Układ sześciu najjaśniejszych gwiazd można znaleźć także w logo, które do dzisiaj zdobi każdy samochód Subaru. Pierwszym samochodem wyprodukowanym seryjnie przez Subaru od 1958 roku był model 360, wyposażony w dwucylindrowy silnik dwusuwowy i napęd na tylne koła. Do początku lat 70. XX wieku napęd na dwa koła 2WD (Two-Wheel-Drive) był powszechnie stosowaną konstrukcją – aż do czasu wygrania przez Subaru przetargu na samochód z napędem 4x4. Jeden z warunków, jakie ustaliła firma elektryczna Tohoku Electric ogłaszająca przetarg, brzmiał: samochody powinny być zdolne do wykonania prac konserwacyjnych na ośnieżonych wzniesieniach. Zwycięski model wszedł do produkcji jako Subaru Leone Station Wagon 4WD, wersja kombi Subaru Leone z przednim napędem, silnikiem typu bokser i dołączanym napędem na cztery koła. W połowie lat 70. rozpoczął się eksport na najważniejsze rynki USA i Szwajcarii. W Niemczech Japończycy obecni są od 1980 roku, a pierwszym dealerem Subaru był – jak mogło być inaczej – zapalony myśliwy. Subaru XT jako pierwszy samochód seryjny posiadał stały napęd na cztery koła już w 1987 roku. W 2012 koncern Subaru po raz pierwszy zaprezentował ponownie model bez napędu na cztery koła: Subaru BRZ (B oznacza silnik typu bokser, R – Rear-Wheel-Drive / napęd na tylne koła, a Z – zenit) powstał we współpracy z producentem samochodów Toyota, który sprzedał swoją wersję auta sportowego pod nazwą GT86.
Aktualne serie produkcyjne Subaru, które mają dobry stosunek osiągów do ceny
Nazwa modelu | Klasa samochodu | Generacja | Okres produkcji | Cechy szczególne |
---|---|---|---|---|
Subaru Forester | SUV | Czwarta generacja | od 2012 | Silnik benzynowy dostępny także z turbosprężarką, maksymalna moc 240 KM. |
Subaru XV | SUV | Pierwsza generacja | od 2011 | Bazuje na czwartej generacji modelu Subaru Impreza. Dostępne dwa silniki benzynowe (114 / 150 KM) i silnik wysokoprężny typu bokser (147 KM). |
Subaru Outback | SUV | Piąta generacja | od 2015 | Bazuje na piątej generacji modelu Subaru Legacy. Dostępny silnik benzynowy (175 KM) i silnik wysokoprężny typu bokser (150 KM). |
Subaru Levorg | Klasa średnia | Pierwsza generacja | od 2014 | Nazwa składa się ze słów: Legacy, Revolution i Touring. Zastępuje nieoferowany już w Niemczech model Legacy. |
Subaru Impreza | Klasa kompaktowa | Czwarta generacja | od 2011 | Dostępny jako czterodrzwiowa limuzyna sedan i pięciodrzwiowa limuzyna hatchback. |
Subaru BRZ | Samochód sportowy | Pierwsza generacja | od 2012 | Konstrukcja taka jak w modelu Toyota GT86 i Scion FR-S. Pierwsze Subaru z napędem na tylne koła. |
Subaru WRX STI | Samochód sportowy | Czwarta generacja | od 2014 | Bazuje na czwartej generacji Subaru Impreza. Maksymalna moc 300 KM. Wcześniejsze generacje zajmowały czołowe lokaty w mistrzostwach świata samochodów Rallye, trzy tytuły MŚ pod rząd dla Colin McRae w latach od 1995 do 1997. |