- Strona startowa
- Samochod
- Suzuki
- Suzuki Baleno
Suzuki Baleno Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Suzuki Baleno, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Suzuki Baleno
-
Suzuki Baleno 1.2 VVT Dualjet B-Cool UNICO PROPRIETARIO
€ 8 400,-- 113 000 km
- 02/2017
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
98 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-36040 Brendola - Vicenza - Vi -
Suzuki Baleno 1.2 Dualjet(SHVS) Hybrid Comfort*ACC*RFK*SHZ*XENON
€ 10 850,-- 31 460 km
- 04/2017
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Elektryczno-benzynowy
-
4,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
99 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-06536 Südharz OT Bennungen -
Suzuki Baleno 1.0 Boosterjet AUTOMATIK Comfort*AHK*SHZ*RFK*XENON
€ 13 444,-- 34 110 km
- 09/2018
- 82 kW (111 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
5,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
124 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-06536 Südharz OT Bennungen -
Suzuki Baleno 1.0 Boosterjet Automatik Comfort aus 1.Hand
€ 12 480,-- 80 260 km
- 01/2018
- 82 kW (111 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
5,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
124 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-15926 Luckau -
Suzuki Baleno 1.2 Hybrid B-Top
€ 8 990,-- 59 000 km
- 01/2017
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Elektryczno-benzynowy
-
4,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
93 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10093 Collegno- To -
Suzuki Baleno 1.0 Boosterjet Comfort
€ 9 570,-- 58 781 km
- 08/2016
- 82 kW (111 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-91154 Roth -
Suzuki Baleno Hatchback 1.3 GS
€ 1 400,-- 88 000 km
- 09/2000
- 62 kW (84 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-28007 MADRID -
Suzuki Baleno Comfort *Automatik*
€ 9 990,-- 117 650 km
- 01/2017
- 82 kW (111 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-26532 Großheide -
Suzuki Baleno von Omi mit Klima und TÜV bis 05-2026 TOP
€ 2 222,-- 54 123 km
- 05/1999
- 63 kW (86 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-09111 Chemnitz
Japoński konstruktor samochodów i motocykli Suzuki, produkujący samochody terenowe takie jak Vitara oraz serie małych samochodów Swift, miał w programie dwa modele, które na wielu międzynarodowych rynkach, a w szczególności w Europie, silnie ukształtowały obraz azjatyckiej marki. Przedsiębiorstwo nie odważyło się jednak przez długi czas na aktywność w kompaktowej klasie pojazdów, która ma w Europie niebagatelne znaczenie. Strategowie koncernu ograniczyli się zamiast tego do modelu Suzuki Swift w wersji sedan. W pierwszej połowie lat 90. XX wieku Japończycy włączyli do swojej oferty kompaktowe auto. Od 1995 roku nowy model został wprowadzony na rynek pod nazwą Suzuki Baleno. Po siedmiu latach w 2002 roku zakończono produkcję w Japonii. Przy współpracy z indyjskim partnerem Maruti model Suzuki Baleno był nadal produkowany z przeznaczeniem na kilka rynków aż do 2007 roku.
Suzuki Baleno produkowany jako limuzyna i kombi
Suzuki Baleno na początku wprowadzania na rynek w 1995 roku produkowany był jako limuzyna w dwóch wariantach nadwoziowych: jako sedan i hatchback. W 1996 roku serię rozszerzono o kolejną wersję: Suzuki Baleno trafił do sprzedaży z nadwoziem typu kombi. Był to debiut dla producenta, który dotychczas nie włączał do swoich serii aut w wersji kombi. Suzuki Baleno w wersji sedan osiągał 4,37 m długości i niemal 1,70 m szerokości. Jako hatchback Suzuki Baleno był znacznie krótszy. Wersja trzydrzwiowa z klapą bagażnika liczyła około 3,87 m długości.
Silniki Suzuki Baleno
Japończycy w początkowym kompaktowym modelu Suzuki Baleno wykorzystali silnik o pojemności 1,3 l i mocy 85 KM (63 kW), który był montowany przede wszystkim w modelach trzydrzwiowych. Sedan i kombi były najmniejszymi benzynowcami o pojemności 1,6 l, które osiągały moc do 99 KM (73 kW). Aby Suzuki Baleno był w pełni konkurencyjny na europejskich rynkach, japoński koncern musiał jednak włączyć do programu także napęd Diesla. W ramach faceliftingu, który przyniósł przede wszystkim modyfikacje reflektorów i sylwetki z przodu auta, od 1998 roku wprowadzono napęd Diesla, który zaczerpnięto od francuskiego koncernu Peugeot. Jednostki Diesla od Francuzów miały w Suzuki Baleno pojemność 1,9 l i moc 75 KM (55 kW). Najbardziej sportowym z wariantów tej serii był Suzuki Baleno GTi, który produkowano jako auto o małych gabarytach wyłącznie w wersji hatchback. Sportowy model zyskał silnik o pojemności 1,8 l, który montowano jako najmocniejszy napęd w wersji sedan. Jednostka dysponowała mocą do 121 KM (89 kW).