- Strona startowa
- Samochod
- Suzuki
- Suzuki Swift
- Suzuki Swift Sport
Suzuki Swift Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Suzuki Swift, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Suzuki Swift Sport
-
Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet Hybrid *LED *RFK *PDC *SHZ
€ 17 292,-- 49 450 km
- 08/2021
- 95 kW (129 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-06536 Südharz OT Bennungen -
Suzuki Swift Sport 1.4 Hybrid World Champion Edition
€ 20 700,-- 37 670 km
- 04/2021
- 95 kW (129 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Elektryczno-benzynowy
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
106 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-17100 Savona - Sv -
Suzuki Swift Sport 1.4L BoosterJet 2024 (Site de Wavre 010/81.
€ 21 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 9 500 km
- 04/2024
- 95 kW (129 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
125 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1400 Nivelles - Chaussée de Bruxelles 230 -
Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet Hybrid
€ 17 998,-- 46 500 km
- 08/2020
- 95 kW (129 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
127 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-32545 Bad Oeynhausen -
Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet
€ 19 800,-- 46 000 km
- 09/2019
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
125 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20060 Truccazzano - Milano -
Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet
€ 19 800,-- 39 500 km
- 02/2019
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
125 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20060 Truccazzano - Milano -
Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet *LED*ACC*KeyLess*
€ 16 490,-- 55 000 km
- 09/2019
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-38350 Helmstedt -
Suzuki Swift Sport Hybrid 1,4 Sitzheizung+Parkpilot+Navi
€ 21 988,-Możliwość odliczenia VAT-u - 100 km
- 03/2024
- 95 kW (129 KM)
- Pokazowy
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
125 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-77652 Offenburg -
Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet EU6d-T Navi LED ACC DAB SHZ.
€ 13 490,-- 98 542 km
- 04/2019
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-52078 Aachen
Mały model Swift był obecny w ofercie japońskiego producenta samochodów i silników Suzuki od końca lat osiemdziesiątych. Japończycy chcieli sprzedawać Swifta, stanowiącego klasykę marki w różnych wersjach nadwoziowych. Powstały więc sedany, hatchbacki, a nawet kabriolety z tradycyjnym dachem z materiału. Suzuki Swift stanowił też podstawę sukcesów producenta w międzynarodowych wyścigach. W latach 2007 i 2010 team Suzuki odnosił zwycięstwa prowadząc Swifta Super 1600. Sportowe sukcesy Japończycy wykorzystali przy konstrukcji wersji drogowej, którą wyposażyli w wiele elementów typowych dla pojazdów wyścigowych. W ten sposób kontynuowano tradycję zapoczątkowaną w latach 90. przez Suzuki Swift GTi. Topowy model serii Suzuki Swift Sport miał premierę w 2006 roku.
Dynamiczne oblicze Suzuki Swift Sport
Jako wersja topowa serii Suzuki Swift Sport otrzymał wyposażenie specjalne. Wyścigowy charakter podkreślały sportowe fotele i aluminiowe sportowe pedały. Także stylistyka nadwozia odróżniała go od reszty modeli tej serii. Spojlery dachowe i boczne, 17-calowe felgi oraz tylne dyfuzory nadawały mu zdecydowanego dynamicznego charakteru. Swift Sport był ukierunkowany na wyższe osiągi dzięki sportowemu amortyzowanemu zawieszeniu, wzmocnionym hamulcom oraz bezpośredniemu układowi kierowniczemu. Aby zoptymalizować stabilność auta, inżynierowie wydłużyli karoserię Suzuki Swift Sport w stosunku do wersji o mniejszej mocy o około 7 centymetrów. Samochód mierzył więc 3,76 m przy rozstawie kół 2,38 metra.
Osiągi Suzuki Swift Sport
O sportowym charakterze Swifta Sport decydował wypróbowany w wyścigach czterocylindrowy silnik ze zmiennymi fazami rozrządu. Wersja drogowa o pojemności 1,6 l osiągała moc 125 KM (92 kW). Napęd współpracował z manualną pięciobiegową przekładnią. Suzuki Swift Sport wyposażony w tę jednostką napędową rozpędzał się do 100 km/h w 8,9 sekundy. Takie parametry niewielki pojazd prezentował dzięki konstrukcji z niezwykle wytrzymałej stali. Waga sportowego modelu została zredukowana do nieco ponad jednej tony. Prędkość maksymalna wynosiła 200 km/h, a średnie zużycie według deklaracji producenta to 7,0 l, co odpowiadało emisji dwutlenku węgla na poziomie 165 g/km