- Strona startowa
- Samochod
- Suzuki
- Suzuki Vitara
Suzuki Vitara Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Suzuki Vitara, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Suzuki Vitara
-
Suzuki Vitara 1.9TD Hard Top SE
€ 2 400,-- 270 000 km
- 01/1998
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
8,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-28330 SAN MARTIN DE LA VEGA -
Suzuki Vitara 1.6 ddis V-Cool s&s 2wd
€ 8 950,-- 139 000 km
- 09/2015
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-20124 Milano -
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Top 2WD
€ 11 900,-- 92 000 km
- 05/2019
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
131 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-37136 Verona - Vr -
Suzuki Vitara 1.6 VVT 4WD All Grip V-Cool
€ 12 900,-- 96 619 km
- 08/2016
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
5,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
130 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-40068 San Lazzaro di Savena - BO -
Suzuki Vitara 4x4 / 1.6i / Clim Auto / Cuir / 4WD / KeyLess Go /
€ 12 490,-- 30 000 km
- 04/2011
- 78 kW (106 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-6238 Luttre -
Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 4WD Allgrip Top
€ 15 900,-- 93 478 km
- 01/2021
- 95 kW (129 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Elektryczno-benzynowy
-
4,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-35131 Padova -
Suzuki Vitara 1.4 BJET Hybrid 2WD AHK Navi-MirrorLink Klimaaut A
€ 20 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 200 km
- 12/2022
- 95 kW (129 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
120 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-68753 Waghäusel -
Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet Cool GPL
€ 12 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 111 625 km
- 12/2019
- 82 kW (111 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
139 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-26866 Cornegliano Laudense - Lodi - Lo -
Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet Comfort NAVI*KLIMA*SHZ*RFK
€ 14 970,-- 27 043 km
- 05/2019
- 82 kW (111 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-50968 Köln
Suzuki Vitara to pojazd terenowy, który japońska marka Suzuki wypuściła na rynek w 1988 roku. Model ten przez lata zyskał miano niezawodnego i wygodnego samochodu, który bez problemu dawał sobie radę z trudnym terenem i nieregularnymi nawierzchniami. W końcu lat 90. ubiegłego stulecia koncern z Kraju Kwitnącej Wiśni zaprezentował auto o nazwie Suzuki Grand Vitara - w sprzedaży pojawiły się dwie edycje tego modelu, a następnie producent powrócił do oryginalnej nazwy sprzed lat. Pierwszym samochodem z terenowej serii był Suzuki Vitara pierwszej generacji. Odpowiadał on potrzebom tych klientów, którzy oczekiwali środka lokomocji łączącego w sobie doskonałe właściwości jezdne, wygodę, a także wysoką stabilność prowadzenia na nieasfaltowych drogach. Suzuki Vitara pierwszej generacji był dostępny w różnych wariantach. Do wyboru były egzemplarze trzy oraz pięciodrzwiowe, a także wyjątkowy model dwudrzwiowy ze składanym dachem. Konstrukcja pojazdu była oparta na ramie, ale mimo terenowego przeznaczenia samochód nosił w sobie cechy typowe dla miejskiej limuzyny. Świadczyło o tym przede wszystkim "cywilne" nadwozie, które w niczym nie przypominało typowych na tamte czasy kwadratowych kształtów popularnych terenówek. Do dziś model ten cieszy się uznaniem i sympatią użytkowników, stąd też można go spotkać na drogach w wielu krajach świata. Po zmianie nazwy Suzuki Vitara zniknął z rynku, by powrócić w unowocześnionej i odświeżonej wersji w końcu 2014 roku. Tym razem producent postawił na wizualną stronę projektu. Nowy model swoją stylistyką nawiązywał do współcześnie projektowanych miejskich SUV-ów. Opływowy kształt, wydłużone reflektory, samonośne nadwozie to wyróżniki nowego pojazdu Vitara. Trzeba przyznać, że pod względem designu, przeszedł - czy raczej przejechał on - długą drogę.
Suzuki Vitara pierwszej generacji - legendarny japoński samochód
Choć model Suzuki Vitara z pierwszej serii nie był pojazdem dużym, bardzo dobrze spisywał się w trudnych warunkach. Model ten został skonstruowany jako auto użytkowe, które poradzi sobie nie tylko z transportem osób, ale także będzie wspierać swoich użytkowników w zakresie przewożenia różnego typu ładunków. Poza tym, miał on także za zadanie dawać przyjemność z jazdy terenowej. Obecnie, samochód z pierwszej generacji Vitary - dzięki napędowi na obie osie i reduktorowi - wciąż jest pojazdem niezawodnym i wartym uwagi. Auto to nie zostało przesadnie bogato wyposażone przez producenta. Jednak dość wysokie zawieszenie i gwarantowana przez nie dobra widoczność, oszczędne w eksploatacji i przy okazji niewielkie, silniki sprawiły, że Vitara stał się samochodem tak samo do terenu, jak i do miasta. Konstrukcja oparta na ramie dawała dość twarde zawieszenie, co przekładało się na niewielkie obniżenie komfortu jazdy przy większej prędkości w nieregularnym terenie. Vitara, poza tym, że odznaczał się trwałymi jednostkami napędowymi, wyróżniał się także kolorami. Oczywiście, w sprzedaży były dostępne egzemplarze w neutralnych barwach, ale do dziś na drogach można spotkać takie, które posiadają karoserię wymalowaną na fioletowo, turkusowo lub różowo oraz dodatkowo ich wygląd dopełniają wzorzyste naklejki. Z biegiem lat pojazd ten przechodził drobne przeobrażenia stylistyczne. Zyskał na przykład próg ułatwiający wsiadanie i wysiadanie, a także osłonę przednią, instalowaną na przednim zderzaku. Innymi istotnymi innowacjami ostatniej odsłony jest napęd na wszystkie cztery koła z systemem AllGrip. Samochód używany taki jak Suzuki Vitara często jest poddawany różnego rodzaju fachowym i amatorskim modernizacjom, aby stworzyć z niego tzw. "przeprawówkę", czyli wóz, który daje mnóstwo frajdy w jeździe off-roadowej. Model japońskiego koncernu Suzuki bił rekordy popularności i świetnie się sprzedawał, dlatego producent zdecydował się produkować Vitarę także poza Japonią - w Kanadzie czy Hiszpanii.
Suzuki Vitara pierwszej generacji - dane techniczne
W najstarszych modelach Vitary najczęściej montowano silniki benzynowe cechujące się pojemnością 1,6 l i mocą od 80 do 95 KM. Jak na pojazd terenowy nie były to przesadnie duże jednostki, ale dzięki temu były one ekonomiczne i sprawiały, że wóz mógł oszczędnie poruszać się także w ruchu miejskim. W tym przypadku konsumpcja paliwa wynosiła między 8l, a 9 l na 100 km. W pierwszych modelach warto także zwrócić uwagę na napęd. Stały napęd samochody te miały tylko na tylną oś, zaś napęd na przednią oś wymagał osobnego uruchomienia. Na początku lat 90. pojawiły się nowe silniki dla modelu Suzuki Vitara. Wówczas, oprócz mocniejszej wersji wspomnianego już silnika benzynowego (przeznaczonej do modelu o dłuższym nadwoziu i z układem pięciodrzwiowym), w ofercie znalazł się także benzynowy silnik V6 o pojemności 2.0 l, który generował moc 136 KM. Równolegle na rynek wprowadzono modele z silnikiem wysokoprężnym o takiej samej pojemności skokowej i mocy między 70 a 87 KM.