Aktualne oferty dla Tata
-
Tata Vista 1.4
€ 3 799,-- 120 000 km
- 01/2012
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-41410 CARMONA -
Tata Xenon 2.2 td 16v Dicor 4x4
€ 11 500,-- 38 500 km
- 07/2010
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-15060 Basaluzzo - AL -
Tata Indica Indica Vista 1.4 Safire bi-fuel G E5
€ 1 200,-- 113 000 km
- 04/2012
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Autogaz (LPG)
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-44029 Porto Garibaldi -
Tata Aria 2.2 DICOR 16V PRESTIGE 4x4 MOTORE DA SISTEMARE
€ 1 300,-- 112 000 km
- 10/2015
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-10042 Nichelino - Torino - To -
Tata Indica 1.4 GLX AC bi-fuel G
€ 500,-- 200 000 km
- 05/2010
- 63 kW (86 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Autogaz (LPG)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-10098 Rivoli -
Tata Indica Indica Vista Vista 1.3 td quadrajet
€ 2 500,-- 19 600 km
- 12/2011
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
4,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-66100 chieti -
Tata Aria 2.2D 4x4
€ 6 500,-- 99 500 km
- 01/2014
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-48960 GALDAKAO -
Tata Aria 2.2 dicor 16v Prestige 4x4 PER COMMERCIANTI
€ 2 900,-- 155 600 km
- 06/2015
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
205 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-33052 Cervignano - Udine - Ud -
Tata Aria 7 posti 4wd
€ 3 300,-- 100 125 km
- 05/2015
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-10050 Villar Focchiardo
Zanim europejscy producenci odkryli Indie jako niezwykle obiecujący rynek zbytu, szczególnie dla aut małych i kompaktowych, rodzimy koncern Tata, którego początki sięgają 1870 roku, wykorzystał potencjał gospodarczy szybko rozwijającego się subkontynentu. Już w 1945 roku powołano do życia Tata Motors Ltd. Początkowo produkcja obejmowała lokomotywy, maszyny budowlane i pojazdy użytkowe. Brak technicznego know-how spowodował, że w latach pięćdziesiątych nawiązano współpracę z niemieckim producentem Daimler-Benz. Trwała ona aż do połowy lat 90. XX wieku, kiedy Hindusi rozpoczęli licencyjną produkcję osobowych Mercedesów.
Pierwsze własne modele marki Tata
Od początku lat 80. Tata coraz częściej wypuszcza na rynek własne produkty i modele. Już w 1971 roku inżynierowie marki zaprezentowali skonstruowany przez nich silnik z wtryskiem paliwa. Niecałe dziesięć lat później rozpoczęto produkcję samochodów ciężarowych. W latach 90. koncern Tata zaprezentował całkowicie własne modele: Tata Sumo to auto terenowe, a Tata Indica to samochód osobowy. Od tej pory firma plasuje się w czołówce motoryzacyjnej Indii. Produkcja obejmuje zarówno pojazdy użytkowe, vany, autobusy, jak również auta osobowe, którym koncern poświęca coraz więcej uwagi.
Pozycję międzynarodową Tata zdobywa, przejmując znane marki.
Hindusi kupują segment pojazdów użytkowych od Daewoo w Korei Południowej, w Europie przejmują Jaguara, a w Ameryce Północnej Land Rovera. Celem jest zwiększenie sprzedaży własnych modeli na rynkach zagranicznych. W Europie Tata koncentruje się najpierw na rynku włoskim, hiszpańskim i polskim. Drzwi do tych sektorów otworzyć miało małe auto Tata Nano, które Hindusi nazywali najtańszym autem świata i z wielkim sukcesem sprzedawali u siebie.
Małe i kompaktowe auta marki Tata
Produkowany od 2009 roku Tata Nano stał się więc pierwszym modelem wprowadzanym na europejskie rynki. W wyższym segmencie oferowano sprzedawany od 1998 roku Tata Indica, który po dziesięciu latach zastąpiony został modelem Tata Vista. W 2002 roku wprowadzono na rynek limuzynę z nadwoziem typu hatchback oraz wersję kombi modelu Tata Indigo. W 2009 roku producent zaprezentował nową generację tego modelu pod nazwą Tata Manza, oferowaną z nadwoziem typu sedan.
Samochody terenowe i SUVy marki Tata
Paletę modeli koncern Tata poszerza o auta terenowe. W 2008 roku Sumo Grande zastępuje wcześniejszy model Tata Sumo. Jest to nowa generacja samochodów typu Sport Utility Vehicle (SUV), oferujących wyższy komfort użytkowania. Dużym SUV-em jest produkowany od 1998 roku Tata Safari, a mniejszym model Tata Aria. W ofercie producenta są także pick-upy Tata Xenon i Tata 207.
Małe samochody dostawcze, busy i vany marki Tata
W segmencie pojazdów użytkowych Tata może zaoferować pojazdy w każdej klasie wagowej. Pierwszym modelem w kategorii lekkich aut dostawczych był Tata Ace, który sprzedawano w różnych wersjach nadwozia. Ofertę uzupełniają busy serii Tata Magic i Tata Winger z miejscem dla siedmiu pasażerów.