- Strona startowa
- Samochod
- Tesla
- Tesla Model S
Tesla Model S Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Tesla Model S, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Tesla Model S
-
Tesla Model S 75kWh All-Wheel Drive
€ 27 704,-Możliwość odliczenia VAT-u - 71 000 km
- 11/2018
- 158 kW (215 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-29012 Caorso – Piacenza - Pc -
Tesla Model S 75D - SUNROOF - AIR SUSPENSION - TINTED WINDOWS
€ 27 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 109 339 km
- 12/2018
- 386 kW (525 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1840 Londerzeel -
Tesla Model S Long Range / RAVEN / Autopilot / 46.500 km
€ 44 950,-Możliwość odliczenia VAT-u - 46 500 km
- 05/2020
- 386 kW (525 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-2930 Brasschaat -
Tesla Model S 90D Allradantrieb Autopilot,Pano,HighSound,Navi
€ 25 550,-- 95 000 km
- 11/2015
- 310 kW (421 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Elektryczne
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
18,1 kWh/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-85737 Ismaning -
Tesla Model S TESLA Model S 75D - Autopilot
€ 26 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 109 283 km
- 03/2018
- 386 kW (525 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1840 Londerzeel -
Tesla Model S 85D - TO - SUPERCHARGE GRATUITE -Autopilot - 386kw
€ 24 990,-- 168 001 km
- 01/2016
- 386 kW (525 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-7711 DOTTIGNIES -
Tesla Model S 75 PANO*360°*LED*KEYL*SPURH*21-ZOLL
€ 32 890,-- 59 871 km
- 06/2017
- 315 kW (428 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-73066 Uhingen -
Tesla Model S 75kWh (mit Batterie)
€ 26 990,-- 123 288 km
- 11/2018
- 158 kW (215 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-4600 Wels -
Tesla Model S Long Range *FSD* *21Alu*
€ 39 820,-Możliwość odliczenia VAT-u - 61 600 km
- 12/2019
- 413 kW (562 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-4663 Laakirchen
Podczas gdy duże firmy produkujące samochody, elektryczne pojazdy i auta oparte o technikę hybrydową na początku skutecznie reklamowały je jako niszowe modele – ze względu na to, że były w stanie obniżyć ich średnią wartość zużycia paliwa we flocie – pochodzące z Kalifornii start-upowe przedsiębiorstwo Tesla w 2003 roku w swoim założeniu skupiało się na znacznie bardziej ambitnym celu: nowicjusz z Krzemowej Doliny obwieścił rychły koniec silników spalinowych w przemyśle samochodowym. Inżynierowie firmy Tesla dlatego właśnie chcieli skoncentrować się na rozwoju energooszczędnych i niezawerających szkodliwych substancji, zasilanych elektrycznie napędów na dużą produkcyjną skalę. Po prawie pięciu latach prac konstrukcyjnych Amerykanie zaprezentowali w 2008 roku pojazd Tesla Roadster, pierwszy e-model, dla którego brytyjski producent samochodów sportowych Lotus stworzył podstawę konstrukcyjną. Swoje pierwsze kompletnie własne osiągnięcie Kalifornijczycy zaprezentowali potem latem 2012 roku i była to pięciodrzwiowa sportowa limuzyna, która uplasowała się w wyższej klasie samochodów, zaś w sprzedaży zawitała na rynek europejski w 2013 roku pod nazwą Tesla Model S. Dostępny w opcji napęd na wszystkie koła był oferowany w Europie już na początku 2015 roku w pojazdach Tesla o trzech poziomach mocy. Warto przyjrzeć się szczególnym cechom działania tego wolego od emisji spalin modelu S to. Sportowa limuzyna mogła dzięki dwóm dodatkowym siedzeniom zostać rozbudowana do rodzinnej wersji z siedmioma fotelami, zaś na należących do firmy Tesla stacjach szybkiego ładowania można było za darmo uzyskać energię elektryczną.
Silniki elektryczne w pojazdach Tesli dbają o zrywność
Zawarte w ofercie darmowe tankowanie na stacjach ładowania Tesli było dostępne tylko dla obu najwyższych modeli, które weszły do sprzedaży jako Model S 85 i P 85. Wydajność akumulatorowa (85 kWh) z roku modelowego 2015 dostarczała moc 476 KM (350 kW), podczas gdy model Tesla S 85 oraz wyposażony w mniejszą baterię model podstawowy S 60 miały maksymalną moc 387 KM (285 kW). Z takim potencjałem mocy, który osiągały te limuzyny wyższej klasy, i dzięki różnym e-bateriom, ich prędkość maksymalna oscylowała wokół wartości 190 km/h i 210 km/h. Te osiągi były jednak wciąż poniżej poziomu, który oferowały porównywalne pojazdy ze standardowymi silnikami spalinowymi. Jeśli zaś chodzi o zachowanie zrywności, bezpośrednio reagujące silniki elektryczne Modelu S udowodniły, że spełniają sportowe wymagania i nie zostają w tyle za konkurencją z napędami benzynowymi lub wysokoprężnym: w zależności od wyposażenia, Tesla Model S osiągał prędkość 100 km/h w czasie od 4,4 s do 6,2 s.
Zasięg i czas ładowania dla elektrycznego samochodu Tesla Model S
Maksymalny zasięg dla Modelu S 85 był zależny od rodzaju drogi oraz indywidualnego stylu jazdy i wynosił około 500 kilometrów. Model S zaopatrzony w mniejszą baterię (60-kWh) mógł przejechać co najwyżej 375 km. Aby w pełni załadować ten pojazd, należało zostawić go wpiętego w domową sieć elektryczną albo w gniazdko prądu trójfazowego na całą noc lub skorzystać ze stacji szybkiego ładowania. Ładowanie samochodu za pomocą urządzeń marki Tesla trwało średnio 20 minut. Tyle czasu wystarczało, aby załadować 50% energii. Żeby znowu pełna pojemność akumulatora mogła być wykorzystana, Model S musiał być podłączony do prądu nieco ponad godzinę. Aby bardziej przyspieszyć proces ładowania, Model S można było wyposażyć w podwójną ładowarkę, dzięki której wydajność ładowania zwiększała się z 11 kW do 22 kW, toteż czas potrzebny do pełnego naładowania samochodu skracał się o połowę.
Napęd na cztery koła oraz autopilot w Tesla Model S dostępne od 2015 roku
W 2015 roku producent w linii pojazdu Model S poprawił stronę techniczną samochodu. Jako opcję dla wszystkich wariantów dodano napęd na obie osie. Do tego producent Tesla postanowił montować seryjnie na tylnej osi drugi elektryczny, a na przedniej drugi elektroagregat. Dodatkowe rozwiązania techniczne przyniosły także autopilota zintegrowanego z systemem wspomagania, z którego pomocą ultradźwiękowe czujniki i kamery wspierały różnego rodzaju zadania, a były to między innymi działające niezależnie asystent parkowania bądź system ostrzegający przed wypadkiem. Poza tym w drugiej fazie produkcji samochodu marka Tesla obrała sobie za cel przygotowanie niezależnego sytemu sterowania pojazdem. Obsługa funkcji pokładowych była dostępna za pomocą 17’’ ekranu dotykowego Tesli.
Tesla Model S – sportowa limuzyna o klasycznej stylistyce
Innowacyjny napęd, inteligentne zarządzenie pojazdem, przygotowywany z myślą o przyszłości system pokładowy – z taką strategią kalifornijski producent chciał w wielu obszarach przodować na polu nowoczesnych motoryzacyjnych rozwiązań. Jeśli chodzi o stylistykę pojazdu Tesla Model S, twórcy inspirowali się współczesną modą, choć w kształcie nadwozia wyraźnie widać wpływy włoskie. Model S reprezentował klasycznie elegancką sportową limuzynę, która szczególnie z przodu była niebywale okazała, zaś z tyłu przemodelowane błotniki stanowiły dosłowne odbicie tego eleganckiego stylu. Designerzy stworzyli dla Modelu S przednią część w taki sposób, że chromowane obramowanie optycznie zamykało atrapę chłodnicy, chociaż ta, dzięki zastosowaniu silnika elektrycznego, właściwie w ogóle nie była potrzebna. Sylwetka Modelu S wyróżniała się długim opadającym dachem, dzięki czemu auto zyskiwało sportowy charakter pojazdu coupé. Szeroka pokrywa bagażnika z wielkopowierzchniowym przeszkleniem i kompaktowo zakończony wydech i zintegrowany zderzak wykańczały dynamiczny wygląd Modelu S.
Pojazdy z serii Model S oferowały aż siedem miejsc dla pasażerów
Jeśli chodzi o wymiary, Model S mieścił się w ramy typowe dla swojej klasy. Z długością wynoszącą prawie 5 m, rozstawem osi niespełna 3 m oraz szerokością 1,96 m, miał rozmiary charakterystyczne dla klasycznej limuzyny, która oferowała przestronne siedzenia dla pięciu osób. Ponieważ producent Tesla w Modelu S chciał połączyć sportowy charakter pojazdu z codzienną używalnością, rozszerzył więc możliwości wykorzystywania samochodu i umieścił w nim aż siedem siedzeń. W ten sposób dzięki dużej klapie bagażnika, pod łagodnie opadającą linią dachu, zmieściły się dwa fotele dla dzieci, na które miejsce zostało wygospodarowane z przestrzenie bagażowej.
Model Tesla S z baterią o ogromnej pojemności
Ponieważ model S miał za zadanie służyć jako siedmioosobowe rodzinne auto, musiał mieć także zdolność do gromadzenia energii dla napędu elektrycznego, co inżynierowie Tesli rozwiązali za pomocą zainstalowanego w podłodze, oszczędzającego przestrzeń, płaskiego akumulatora. Łącznie około 800 komórek litowo-jonowych zostało umieszczonych w płycie podłogowej samochodu. W ten sposób w bagażniku do dyspozycji było prawie 750 litrów przestrzeni ładunkowej. A ponieważ e-silniki zostały umieszczone na osiach samochodu, pod maską urządzono przestrzeń, która dodatkowo dawało 150 litrów na przewożenie bagażu.