- Strona startowa
- Samochod
- Toyota
- Toyota Celica
Toyota Celica Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Toyota Celica, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Toyota Celica
-
Toyota Celica 2004 1.8 TS VVTL-i 192cv Restyling ASi Xenon Tetto
€ 13 750,-- 120 000 km
- 05/2004
- 141 kW (192 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-33170 Pordenone -
Toyota Celica 2000 ST Liftback RA28 de 1977 en stock en France
€ 36 900,-- 114 989 km
- 01/1977
- 86 kW (117 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-68440 HABSHEIM -
Toyota Celica 2.0 124 GT RA28 GT2000
€ 39 990,-- 75 000 km
- 05/1977
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-68000 Colmar -
Toyota Celica Cabriolet GTI, Sommerfahrzeug 29 Jahre in 2. Hand
€ 14 900,-- 148 000 km
- 03/1992
- 115 kW (156 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
9,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
219 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-83059 Kolbermoor -
Toyota Celica T20
€ 2 000,-- 177 900 km
- 05/1995
- 115 kW (156 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-54516 Wittlich -
Toyota Celica 2p 1.8 vvt-i 16v FL
€ 100 000,-- 210 000 km
- 03/2004
- 105 kW (143 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-20021 milano -
Toyota Celica 3p 1.8 16v vvti
€ 7 999,-- 90 000 km
- 02/2000
- 136 kW (185 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-86075 Isernia -
Toyota Celica 1.8i VVT-i 16v S
€ 2 400,-- 220 584 km
- 09/2003
- 105 kW (143 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
185 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1700 Dilbeek -
Toyota Celica Coupé Plus
€ 1 234,-- 120 000 km
- 11/1998
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-87020 Grisolia
Toyota Celica to auto zaliczane do segmentu sportowego, produkowane przez aż 45 lat. Model odniósł duży sukces rynkowy, a w związku z tym cieszy się zainteresowaniem także jako samochód używany. Na rynek trafiło aż siedem generacji tego japońskiego klasyka. Auto do sprzedaży wprowadzono również z nadwoziem coupé, liftback oraz cabrio. Pierwsza generacja modelu pojawiła się na rynku w 1970 roku i miała być tańszą alternatywą dla Toyoty 2000 GT. Samochód należał do najpopularniejszych pojazdów w swojej klasie, bowiem sprzedano go w imponującej liczbie niemal 7 milionów egzemplarzy, co uczyniło go powszechnym także jako samochód używany. Samochód pozwolił japońskiemu producentowi na zdobycie prestiżowych tytułów w rajdowych mistrzostwach.
Siedem generacji Toyoty Celica
Pierwsza generacja modelu Toyota Celica po raz pierwszy zjechała z taśmy w 1970 roku. Wówczas trafiła na rynek w wersji nadwoziowej coupé, zaś trzy lata później do oferty dołączył także liftback. Auto było pierwszym japońskim samochodem stanowiącym odpowiednik popularnego w USA pony car. Coupé proponowano w wersji dwudrzwiowej, z kolei liftback był samochodem trzydrzwiowym. Oba auta wyposażono w napęd na tylną oś. Produkcję drugiej generacji modelu Toyota Celica rozpoczęto w 1977 roku, jednak za właściwy rocznik uznawano już 1978. Wersje nadwoziowe nie uległy zmianie, choć warto przyznać, że wprowadzono pewne zmiany estetyczne, do których należało usunięcie ram przy szybach. Toyota Celica drugiej generacji produkowana była w serii A w latach 1978-79 oraz B w latach 1979-1981. Wersja A w standardzie wyposażona była w chromowane zderzaki i okrągłe światła, natomiast w przypadku wersji B zderzaki były ogumowane, a światła w kształcie prostokątów. Już w 1981 roku na rynek wprowadzono trzecią generację modelu. Ta wersja Celiki charakteryzowała się kanciastymi kształtami. Dodatkowo po raz pierwszy producent zdecydował się na podnoszone reflektory. Auto wprowadzono na rynek w wersji liftback, coupé i kabrio. Był to ostatni model z napędem na tył. Na rynku pojawiła się także wersja z aktywnym układem zawieszenia, który wyposażono w system czterech skrętnych kół. W 1983 roku auto poddano liftingowi. Czwarta generacja zaprezentowana w 1985 roku zdecydowanie różniła się od poprzedniej. Podstawową zmianą był napęd na przód oraz opływowy kształt nadwozia. Producent zdecydował się pozostawić w ofercie jedynie wersję nadwoziową liftback i kabrio. W 1985 roku do sprzedaży trafiła wersja GT-Four, która zapewniła Carlosowi Sainzowi pierwsze miejsce na podium w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Piątą generację Toyoty Celiki rozpoczęto produkować w 1989 jako rocznik 1990. Model miał jeszcze bardziej opływowe kształty, a jego długość zwiększono o ponad 5 cm. Auto było wprowadzone na rynek w wersji liftback, coupé i kabrio. Producent pozostał przy przednim napędzie, na który zdecydowali się w przypadku poprzedniej generacji. Toyota Celica szóstej generacji w sprzedaży pojawiła się w 1994 roku. Cechą charakterystyczną samochodu były partie nośne karoserii, które zostały wykonane głównie z ocynkowanych blach stalowych. Producent tym razem postawił na wersje nadwoziowe liftback i kabrio. Szóstą odsłonę produkowano od 1999 do 2006 roku. W 2006 roku na rynek trafiła siódma generacja modelu. Samochód cechował się niższą masą niż poprzednik.
Silniki w modelu Toyota Celica
Pierwszą generację modelu w wersji coupé wyposażono w cztery silniki benzynowe do wyboru, które pozwalały na osiągi od 96 do 115 KM. Na rynek trafiły wersje z cztero- i pięciobiegową manualną skrzynią biegów, a także trzybiegowym automatem. Wersja liftback była napędzana silnikami o mocy 115 i 145 KM. Toyota Celica drugiej generacji napędzana była silnikami tłokowymi typu DOHC, które umożliwiał osiągnięcie mocy od 75 do nawet 118 KM w wersji GT. Ten ostatni silnik pozwalał na uzyskanie prędkości maksymalnej 195 km/h. Wersje skrzyni biegów pozostały bez zmian w stosunku do poprzedzającej generacji. Toyota Celica trzeciej generacji dysponowała natomiast pięciobiegową skrzynią manualną i czterobiegowym automatem do wyboru. W ofercie pojawił się silnik z turbodoładowaniem 3T-GTEU. Czwarta generacja modelu wyposażona była w mocniejsze jednostki, rozwijające prędkość od 175 do 220 km/h. Silnik z turbodoładowaniem przyspieszał do setki w nieco ponad 8 sekund. Piąta generacja modelu posiadała trzy benzynowe silniki do wyboru, o mocy od 105 do 204 KM. Ten ostatni umożliwiał pojazdowi przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu tylko 6,7 s. W zależności od mocy silnika auta rozwijały prędkość maksymalną od 200 do 225 km/h. Producent zdecydował się na pięciobiegową manualną skrzynię biegów oraz czterobiegowy automat do wyboru. Szósta generacja modelu w wersji podstawowej wyposażona była w silnik o pojemności 1,8 l i mocy 116 KM. Wersja GT napędzana była przez silnik o mocy 242 KM, zaś w Japonii dostępna była wersja o nieco wyższej mocy 252 KM. Siódma generacja auta była sprzedawana z silnikami o mocy 143 i 192 KM. Ten pierwszy pozwalał na przyspieszenie do setki w ciągu 8,7 s przy średnim zużyciu paliwa 7,7 l na 100 km. Silnik o mocy 192 KM zapewniał przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 7,2 s, zużywając 8 l paliwa na 100 km. Nabywcy mogli wybierać spośród czterobiegowej automatycznej skrzyni biegów oraz pięcio- i sześciobiegowej manualnej skrzyni.