- Strona startowa
- Samochod
- Toyota
- Toyota Highlander
Toyota Highlander Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Toyota Highlander, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Toyota Highlander
-
Toyota Highlander XLE 4WD FULLY LOADED-ONLY EXPORT OUT OF EUROPE
€ 17 000,-- 62 275 km
- 12/2014
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-1070 Bruxelles -
Toyota Highlander Premium Plus 2.5 AWD
€ 49 490,-Możliwość odliczenia VAT-u - 46 964 km
- 12/2021
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
-
1 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1070 Anderlecht -
Toyota Highlander FULLY LOADED 4WD-ONLY EXPORT OUT OF EUROPE
€ 17 500,-- 42 512 km
- 12/2014
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-1070 Bruxelles -
Toyota Highlander 2.5 Hybrid Luxury | JBL | SHZ | Leder
€ 58 990,-- 2 000 km
- 05/2022
- 182 kW (247 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-91463 Dietersheim -
Toyota Highlander LIMITED 4WD FULLY LOADED-ONLY EXPORT OUT OF EUROPE
€ 11 000,-- 91 450 km
- 12/2010
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-1070 Bruxelles -
Toyota Highlander AWD Premium Plus
€ 75 389,-Możliwość odliczenia VAT-u - 0 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 179 kW (243 KM)
- Nowy
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
159 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9940 Evergem -
Toyota Highlander 2.5 Luxury P. Metalizada
€ 39 090,-- 102 719 km
- 10/2021
- 181 kW (246 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-28914 MADRID -
Toyota Highlander 2.5-l Hybrid Luxury 8-Fach Bereift Pano
€ 50 790,-Możliwość odliczenia VAT-u - 64 700 km
- 03/2022
- 182 kW (247 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
7,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
160 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-73431 Aalen -
Toyota Highlander 2.5 Hybrid Luxury
€ 49 990,-- 17 792 km
- 05/2021
- 182 kW (247 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-85521 Ottobrunn
Toyota Highlander jest autem wygodnym i ciekawym, ale jego stylistyka bardziej kojarzyć się może z pojazdami rodem z filmów science-fiction. Samochód używany, jakim jest Toyota Highlander, z pewnością sprawi radość tym kierowcom, którzy oczekują przestrzeni, niezawodnych komponentów oraz możliwości podróżowania z całą rodziną niekoniecznie na miejskich dystansach. Samochód Toyota Highlander wyjechał z fabryk na ulice w 2000 roku, czyli w czasie, w którym w przemyśle motoryzacyjnym nowe trendy związane ze stylistyką i wyposażeniem mocno siłowały się z odchodzącymi do lamusa historii kanciastymi wykończeniami. Inżynierowie z japońskiego koncernu szybko zareagowali na potrzeby zmieniającego się rynku i dostarczyli auto terenowo-rodzinne, które na ulicach miast okazało się prawdziwym spryciarzem.
Piętnaście lat pełnej sukcesów obecności na rynku motoryzacyjnym
Pierwsza generacja Toyoty Highlander była produkowana w latach 2000-2007. Choć pobrzmiewały w niej echa nie do końca minionej jeszcze stylistyki, niosła ona w sobie powiew nowego. Wysoki prześwit, zaokrąglone boki, subtelnie zarysowana linia boczna, uniesiony tył - to główne cechy Highlandera odpowiadające za pierwsze pozytywne wrażenie związane z tym pojazdem. Wnętrze nawiązywało do limuzyn z tamtych czasów i dawało miłe poczucie wygody i bezpieczeństwa. Kolejna edycja pojazdu miała swoją premierę w 2007 roku podczas salonu samochodowego w Chicago. Konstruktorzy z Kraju Kwitnącej Wiśni, obok standardowo zasilanej wersji, zaprezentowali również hybrydę. W warstwie związanej z designem Toyota Highlander przeszła sport lifting, który nadał jej bardziej nowoczesnego wyglądu. Ogólna sylwetka auta uległa optycznemu wyszczupleniu dzięki bardzo niskiemu poprowadzeniu linii bocznej, która płynnie przechodziła w delikatnie zarysowane obramowanie nadkola. Reflektory wydłużono i rozciągnięto ku górze, co przyczyniło się do nadania Toyocie Highlander z drugiej generacji bardziej drapieżnego i dynamicznego charakteru. Także tylna część pojazdu zyskała nowy kształt, zaś poszerzona szyba na klapie bagażnika dawała większe wsteczne pole do manewrowania. Wnętrze po raz kolejny zaskoczyło wygodą i eleganckim sznytem. Konstruktorzy z koncernu Toyoty zawsze wiedzieli, że w dużym rodzinnym pojeździe wygoda oraz praktyczne rozwiązania są niezwykle istotne, dlatego postarali się o to, aby zarówno dorośli pasażerowie mogli cieszyć się z drewnianych wykończeń i chromowanych detali, zaś dzieci mogły podróżować bezpiecznie w aucie, które umożliwiało im zabawę i naukę podczas jazdy na tylnym siedzeniu. W trzeciej i jak dotąd ostatniej odsłonie, która triumfalnie wyjechała na ulice w 2013 roku, można już doszukiwać się śmiałego wkroczenia w motoryzacyjną przyszłość.
Toyota Highlander trzeciej generacji - ciekawy design i komfortowe wnętrze
Model Highlander w swojej najnowszej odsłonie miał premierę w marcu 2013 roku podczas imprezy o nazwie New York International Auto Show. Ciekawostką z pewnością jest fakt, że pojazd ten w trzeciej edycji został dopuszczony do użytku przez korporacje taksówkarskie w Nowym Jorku. Nadwozie zyskało jeszcze bardziej kompaktowy wygląd. Tym razem konstruktorzy bardzo mocno zarysowali linię boczną, a także ciekawie wymodelowali przód auta. Długie reflektory zamykały po bokach szeroką i wysoką atrapę chłodnicy, która stanowiła zdecydowaną dominantę, zaś jej obrys dokładnie okalała chromowana ramka. Z kolei tył wozu nawiązywał do wyglądu poprzedników, jednak światła - wkomponowane w krawędzie i w klapę bagażnika - sugerowały, że auto pod względem designu jednak lekko wyprzedziło swoją epokę. Wnętrze po raz kolejny nie zawiodło - estetycznie wykończone, elegancko zaprojektowane znów łączyło w sobie styl, klasę i praktyczne zastosowanie. Kierowca mógł cieszyć się elektrycznie sterowanymi szybami i lusterkami bocznymi, podgrzewanym siedziskiem, bezkluczykowym uruchamianiem samochodu, oraz takimi udogodnieniami jak czterostrefowa klimatyzacja, wielofunkcyjna kierownica czy oszczędne i wydajne światła LED. Toyota Highlander to świetny samochód używany, który opiera się standardowemu myśleniu o tym, że SUV to tylko miejskie auto. Jest ona idealna do tego, aby pojechać w dłuższą podróż, zaś dzięki poszerzonej wersji z ośmioma miejscami siedzącymi pojazd ten nadaje się także to tego, by w nim spać.
Toyota Highlander - dane techniczne i spalanie
W gamie silników zaproponowanych przez japońskich inżynierów dla trzeciej odsłony modelu najpopularniejszym ze względu na pojemność i moc okazał się 3,5-litrowy motor, który na dystansie 100 km w cyklu mieszanym generował spalanie wynoszące około 9-11 litrów benzyny. Jego moc wynosiła natomiast 280 KM. Dla porównania warto dodać, że najmocniejsze motory implementowane w pierwszej generacji Highlandera miały 3,3 litra pojemności, oferując moc 225 KM. Drugą edycję proponowano między innymi z 3,5-litrową jednostką napędową dysponującą 270 końmi mechanicznymi. Skrzynie biegów implementowane w ostatniej generacji Highlandera to sześcio- lub ośmiostopniowe przekładnie automatyczne. Każde auto wyprodukowane po 2013 roku dysponowało załączanym automatycznie napędem na cztery koła. W pakiecie podstawowym odbiorca otrzymywał systemy bezpieczeństwa (ABS, ASR, ESP), a także szereg asystentów wspomagających jazdę: tylny czujnik parkowania, kamerę wsteczną, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, system start-stop oraz czujnik martwego pola i asystent pasa ruchu.