- Strona startowa
- Samochod
- Toyota
- Toyota Hilux
Toyota Hilux Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Toyota Hilux, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Toyota Hilux
-
Toyota Hilux 2.4 D-4D Extra Cab Duty 4x4
€ 21 790,-Możliwość odliczenia VAT-u - 189 480 km
- 11/2019
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-41469 Neuss -
Toyota Hilux 2.8 D4-D Invincible ,VOLL! ACC,JBL,LED,AHK
€ 42 200,-- 40 280 km
- 08/2021
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-36043 Fulda -
Toyota Hilux 2.4 D-4D+DC+Comfort +AHK+Allrad+Automatik+
€ 33 498,-- 63 000 km
- 10/2019
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-52078 Aachen -
Toyota Hilux 4x4 UMBAU /OFFROAD SPECIAL GR MODEL
€ 49 990,-- 186 700 km
- 10/2016
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
179 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-49439 Steinfeld -
Toyota Hilux 2.4d DC Comfort 4x4 KM0 EUROPEO PRONTA CONSEGNA
€ 32 500,-Możliwość odliczenia VAT-u - 30 km
- 04/2024
- 110 kW (150 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-31015 Conegliano - Treviso- TV -
Toyota Hilux 2.4 d-4d extra cab Executive 4wd
€ 30 900,-- 19 200 km
- 12/2024
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
6,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-27046 Santa Giuletta - Pavia - PV -
Toyota Hilux 2.8 D4-D Executive ,VOLL,Hard Top,ACC,AHK
€ 41 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 52 430 km
- 09/2021
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-36043 Fulda -
Toyota Hilux 2.4 D-4D A/T 4WD 4 porte Double Cab Executive
€ 37 990,-- 17 943 km
- 07/2021
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-36022 Cassola - Vi -
Toyota Hilux Invincible+ALUCAB+UITSCH LAADV
€ 44 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 138 330 km
- 07/2021
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
249 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-8900 Ieper
Toyota Hilux to samochód półciężarowy produkowany nieprzerwanie od 1968 roku. To model, który odniósł ogromny sukces komercyjny, zaś dziennikarze brytyjskiego programu Top Gear poddali go niezliczonym próbom wytrzymałościowym i tym samym udowodnili, że Hilux to solidne i prawie niezniszczalne auto. Azja i Afryka to rynki wręcz opanowane przez japońskiego producenta. Przyczyna jest prosta - to wozy dobre, trwałe i niezawodne. Warto zwrócić uwagę przede wszystkim na modele, który zaczęły się pojawiać w latach 80. Wiele z nich jeździ do dziś. Przeszły one spore metamorfozy, głównie w zakresie wyglądu, wyposażenia i silników. Od momentu, kiedy pierwszy Hilux ujrzał światło dzienne, pojawiło się już osiem generacji tego auta. Każda kolejna edycja cechowała się widocznie zmienioną stylistyką - projektanci marki dążyli do złagodzenia wyglądu pojazdu, a tym samym nawiązania do kształtu i budowy modnych i popularnych SUV-ów. Toyota Hilux - nawet taka, która już dawno osiągnęła pełnoletność - to świetny wybór. Auto sprawdza się w terenie i na szosie i jest idealne wszędzie tam, gdzie zachodzi konieczność transportowania materiałów budowlanych czy większych przedmiotów. Pojemna "paka" w wersji otwartej lub zamkniętej pomieści kilka pralek, a wygodna kabina pasażerska przeznaczona jest dla całej rodziny. Do tej pory na całym świecie sprzedano 16 milionów egzemplarzy wszystkich edycji.
Toyota Hilux ósmej generacji - solidny samochód na każdą drogę
Półciężarowa Toyota Hilux powróciła po 10 latach przerwy i od razu stała się sensacją. Długo oczekiwana ósma edycja popularnego modelu zyskała nowoczesną stylistykę. Japońscy konstruktorzy wczuli się w panujące trendy i zaokrąglili swój flagowy terenowy model, równocześnie przydając mu aerodynamiki, lekkości i zadziorności. Można zauważyć, że przednia część auta z grillem i światłami uległa wyostrzeniu i uniesieniu. Pojazd otrzymał wydajne i energooszczędne światła LED-owe. Reflektory wydłużono na boki, dzięki czemu pojazd oferuje lepsze doświetlenie zakrętów. Japoński koncern postarał się także, aby wnętrze zaskakiwało swoim przyjaznym wyglądem i dobrym wyposażeniem. Konsola centralna otrzymała między innymi 7-calowy dotykowy ekran multimedialny, co do tej pory w pickup-ach praktycznie nie miało miejsca. Przejrzysty układ liczników, wielofunkcyjna kierownica i eleganckie stonowane wykończenia przestrzeni kierowcy dodają nowej Toyocie Hilux szyku. Kabinę wyciszono, dzięki czemu wersja z czterema miejscami nadaje się do przewozu dzieci, nawet tych bardzo małych. Czyżby nowy Hilux stał się samochodem rodzinnym? Roboczy ciągnik, auto zdające egzamin w terenie i wreszcie świetny wehikuł transportowy w dzisiejszych czasach musi być wielofunkcyjny i zapewniać bezpieczeństwo. Samochód używany Toyota Hilux ósmej generacji to również zupełnie nowe odczucie komfortu, tak nietypowe dla pojazdów tego gatunku.
Toyota Hilux - dane techniczne
Trzeba przyznać, że japońscy inżynierowie nie byli przesadnie hojni jeśli chodzi o ilość jednostek napędowych. Ale takie postępowanie nie powinno dziwić, gdyż mały wybór świadczy o doskonałym dopracowaniu proponowanych silników. Na rynek europejski trafiły więc modele Hiluxa z nowymi motorami. Koncern z Kraju Kwitnącej Wiśni zaproponował trzy silniki wysokoprężne i jeden benzynowy. Diesle to silniki o pojemnościach pomiędzy 2,4, a 2,8 litra i mocach wynoszących 103 KM, 150 KM oraz 177 KM. Jeśli chodzi o model benzynowy, to jest to jednostka wolnossąca o czterech cylindrach, pojemności skokowej 2,7 l i mocy 165 KM. Silniki te zostały stworzone do pracy z sześciostopniowymi manualnymi skrzyniami biegów lub ze specjalnie skonstruowaną, również sześciostopniową automatyczną przekładnią Super ECT. Napęd w standardzie zaimplementowano na tylnej osi, natomiast 4WD to napęd opcjonalny. Zawieszenie - w stosunku do tego z modelu poprzedniego sprzed ponad dziesięciu lat - daje większe poczucie komfortu, a wstrząsy są zdecydowanie mniej odczuwalne. Można je ustawić do pracy w trzech trybach: standard na asfaltową równą drogę lub do poruszania się po mieście, a także do jazdy z dużym obciążeniem i do jazdy po utwardzanych drogach.