- Strona startowa
- Samochod
- Toyota
- Toyota Hilux
Toyota Hilux Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Toyota Hilux, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Toyota Hilux
-
Toyota Hilux 2.4 D-4D Extra Cab Duty 4x4
€ 20 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 189 480 km
- 11/2019
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-41469 Neuss -
Toyota Hilux 2.4 D-4D DOUBLE CAP COMFORT
€ 25 320,-Możliwość odliczenia VAT-u - 56 395 km
- 11/2020
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-39030 Perca - Percha - Bolzano - Bz -
Toyota Hilux Double Cab 2.4 D-4D 4x4 Duty *HARDTOP*
€ 29 890,-Możliwość odliczenia VAT-u - 57 434 km
- 01/2019
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
185 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-40233 Düsseldorf -
Toyota Hilux Double Cab Comfort 4x4 Automatik + Garantie + +
€ 24 950,-- 187 250 km
- 10/2019
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
204 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-30165 Hannover -
Toyota Hilux Style Hilux Style 2.8 Automaat !!!DIRECT BESCHIKBA
€ 49 999,-Możliwość odliczenia VAT-u - 5 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 150 kW (204 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
262 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9160 Lokeren -
Toyota Hilux 2.4 D-4D A/T 4WD 4 porte Double Cab Lounge
€ 32 500,-- 92 200 km
- 08/2020
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
14,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
177 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-50019 Sesto Fiorentino - Firenze -
Toyota Hilux 2.4 D-4D A/T 4WD 4 porte Double Cab Executive
€ 34 990,-- 17 943 km
- 07/2021
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-36022 Cassola - Vi -
Toyota Hilux 2.8 D4-D 4x4 AUT.Executive,Navi,LED,Kamera
€ 45 400,-- 33 240 km
- 11/2021
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-36043 Fulda -
Toyota Hilux 2.8 DC Comfort - Navi - SHZ - SOFORT - Lager
€ 50 949,-Możliwość odliczenia VAT-u - 20 km
- 02/2025
- 150 kW (204 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
10,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
264 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-87656 Germaringen
Toyota Hilux to samochód półciężarowy produkowany nieprzerwanie od 1968 roku. To model, który odniósł ogromny sukces komercyjny, zaś dziennikarze brytyjskiego programu Top Gear poddali go niezliczonym próbom wytrzymałościowym i tym samym udowodnili, że Hilux to solidne i prawie niezniszczalne auto. Azja i Afryka to rynki wręcz opanowane przez japońskiego producenta. Przyczyna jest prosta - to wozy dobre, trwałe i niezawodne. Warto zwrócić uwagę przede wszystkim na modele, który zaczęły się pojawiać w latach 80. Wiele z nich jeździ do dziś. Przeszły one spore metamorfozy, głównie w zakresie wyglądu, wyposażenia i silników. Od momentu, kiedy pierwszy Hilux ujrzał światło dzienne, pojawiło się już osiem generacji tego auta. Każda kolejna edycja cechowała się widocznie zmienioną stylistyką - projektanci marki dążyli do złagodzenia wyglądu pojazdu, a tym samym nawiązania do kształtu i budowy modnych i popularnych SUV-ów. Toyota Hilux - nawet taka, która już dawno osiągnęła pełnoletność - to świetny wybór. Auto sprawdza się w terenie i na szosie i jest idealne wszędzie tam, gdzie zachodzi konieczność transportowania materiałów budowlanych czy większych przedmiotów. Pojemna "paka" w wersji otwartej lub zamkniętej pomieści kilka pralek, a wygodna kabina pasażerska przeznaczona jest dla całej rodziny. Do tej pory na całym świecie sprzedano 16 milionów egzemplarzy wszystkich edycji.
Toyota Hilux ósmej generacji - solidny samochód na każdą drogę
Półciężarowa Toyota Hilux powróciła po 10 latach przerwy i od razu stała się sensacją. Długo oczekiwana ósma edycja popularnego modelu zyskała nowoczesną stylistykę. Japońscy konstruktorzy wczuli się w panujące trendy i zaokrąglili swój flagowy terenowy model, równocześnie przydając mu aerodynamiki, lekkości i zadziorności. Można zauważyć, że przednia część auta z grillem i światłami uległa wyostrzeniu i uniesieniu. Pojazd otrzymał wydajne i energooszczędne światła LED-owe. Reflektory wydłużono na boki, dzięki czemu pojazd oferuje lepsze doświetlenie zakrętów. Japoński koncern postarał się także, aby wnętrze zaskakiwało swoim przyjaznym wyglądem i dobrym wyposażeniem. Konsola centralna otrzymała między innymi 7-calowy dotykowy ekran multimedialny, co do tej pory w pickup-ach praktycznie nie miało miejsca. Przejrzysty układ liczników, wielofunkcyjna kierownica i eleganckie stonowane wykończenia przestrzeni kierowcy dodają nowej Toyocie Hilux szyku. Kabinę wyciszono, dzięki czemu wersja z czterema miejscami nadaje się do przewozu dzieci, nawet tych bardzo małych. Czyżby nowy Hilux stał się samochodem rodzinnym? Roboczy ciągnik, auto zdające egzamin w terenie i wreszcie świetny wehikuł transportowy w dzisiejszych czasach musi być wielofunkcyjny i zapewniać bezpieczeństwo. Samochód używany Toyota Hilux ósmej generacji to również zupełnie nowe odczucie komfortu, tak nietypowe dla pojazdów tego gatunku.
Toyota Hilux - dane techniczne
Trzeba przyznać, że japońscy inżynierowie nie byli przesadnie hojni jeśli chodzi o ilość jednostek napędowych. Ale takie postępowanie nie powinno dziwić, gdyż mały wybór świadczy o doskonałym dopracowaniu proponowanych silników. Na rynek europejski trafiły więc modele Hiluxa z nowymi motorami. Koncern z Kraju Kwitnącej Wiśni zaproponował trzy silniki wysokoprężne i jeden benzynowy. Diesle to silniki o pojemnościach pomiędzy 2,4, a 2,8 litra i mocach wynoszących 103 KM, 150 KM oraz 177 KM. Jeśli chodzi o model benzynowy, to jest to jednostka wolnossąca o czterech cylindrach, pojemności skokowej 2,7 l i mocy 165 KM. Silniki te zostały stworzone do pracy z sześciostopniowymi manualnymi skrzyniami biegów lub ze specjalnie skonstruowaną, również sześciostopniową automatyczną przekładnią Super ECT. Napęd w standardzie zaimplementowano na tylnej osi, natomiast 4WD to napęd opcjonalny. Zawieszenie - w stosunku do tego z modelu poprzedniego sprzed ponad dziesięciu lat - daje większe poczucie komfortu, a wstrząsy są zdecydowanie mniej odczuwalne. Można je ustawić do pracy w trzech trybach: standard na asfaltową równą drogę lub do poruszania się po mieście, a także do jazdy z dużym obciążeniem i do jazdy po utwardzanych drogach.