- Strona startowa
- Samochod
- Volkswagen
- Volkswagen Multivan
Aktualne oferty dla Volkswagen Multivan
-
Volkswagen T5 Multivan 2.0TDI DSG Highline *Webasto*AHK*
€ 19 900,-- 229 000 km
- 10/2015
- 132 kW (179 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
232 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-12681 Berlin -
Volkswagen T5 Transporter Multivan 2.0 BiTDI 180CV DSG Highline AUTOCARRO 6P
€ 20 800,-- 158 570 km
- 06/2010
- 132 kW (179 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
8,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
214 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-42035 Castelnovo ne Monti – Reggio Emilia – Re -
Volkswagen T6 Multivan AHK CLIMATRONIC KAMERA
€ 24 910,-- 151 607 km
- 11/2015
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-47059 Duisburg -
Volkswagen T5 Multivan /AUTOMATIK/7-SITZER/AHK/EURO5/2HAND/
€ 22 990,-- 144 537 km
- 01/2013
- 132 kW (179 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
8,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
214 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-72458 Albstadt -
Volkswagen T6 Multivan Trendline Navi Kamera
€ 32 450,-Możliwość odliczenia VAT-u - 60 200 km
- 05/2019
- 75 kW (102 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
7,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
194,8 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-91126 Schwabach -
Volkswagen T6 Multivan 2.0 tdi Trendline 102cv FURGONE
€ 14 950,-Możliwość odliczenia VAT-u - 109 000 km
- 12/2016
- 75 kW (102 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
6,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
155 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-12042 Bra - Cuneo - Cn -
Volkswagen T5 Multivan Highline TEMPO NAVI ALCANTARA
€ 13 999,-- 234 000 km
- 08/2011
- 132 kW (179 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-73084 Salach -
Volkswagen T7 Multivan 2.0 TSI DSG Life*19Zoll*PANORAMA*7-SITZE*
€ 52 970,-Możliwość odliczenia VAT-u - 12 000 km
- 05/2023
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-38350 Helmstedt -
Volkswagen T6 Multivan Generation Six 4Motion/ LED
€ 37 490,-- 108 000 km
- 12/2017
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
178 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-49439 Steinfeld
Po tym jak koncern Volkswagen rozpoczął w latach pięćdziesiątych seryjną produkcję pierwszego Transportera T1, kupujący szybko mogli stwierdzić, że minibus, określany potocznie mianem „Bulli” był w stanie przewieźć znacznie więcej, niż tylko dziewięciu pasażerów oraz nieporęczny ładunek. Po zdemontowaniu siedzeń i włożeniu materaca T1 zamieniał się bez większego wysiłku i bez specjalnej rozbudowy w wersji Westfalia w idealny kamper marki własnej. Volkswagen zmodyfikował to wielofunkcyjne zastosowanie, opracowując w połowie lat 80. swój własny koncept samochodu, łączącego właściwości Transportera, samochodu rodzinnego i kampera. Tak oto na bazie VW T3 powstał pierwszy VW Multivan, który został zaprezentowany na IAA we Frankfurcie w 1985 roku, a rok później był już seryjnie produkowany. Jego cechy charakterystyczne to składany trzymiejscowy rząd tylnych siedzeń, dający po złożeniu dużo miejsca leżącego, składany stolik, obrotowe siedzenie kierowcy, a za nim siedzenie pojedyncze, zamontowane odwrotnie do kierunku jazdy.
Przemiana VW Multivan w dużą limuzynę
Koncepcja VW Multivan idealnie sprostała oczekiwaniom nabywców. Samochód, który łatwo prowadził się podczas codziennej jazdy, a w razie potrzeby zamieniał się w wygodne posłanie lub w Transporter o powierzchni załadunkowej czterech metrów kwadratowych, znajdował rocznie ponad 10.000 właścicieli i został tym samym najlepszym kamperem w swojej klasie. Volkswagen dzięki edycjom specjalnym takim jak VW Multivan Magnum, Blue i White Star uczynił z początkowo nieco rustykalnego VW Multivana elegancki kamper z wbudowaną lodówką przenośną oraz znakami rozpoznawczymi takimi jak aluminiowe felgi, niższe zawieszenie i szersze opony. Ostatnie modele VW Multivan bazujące na VW T3 tworzyły w 1992 roku grupę kultowych Bulli z edycji limitowanej. Wraz z wprowadzeniem VW T4 z napędem na przód, producent z Wolfsburga utworzył z serii Multivan duże limuzyny wysokiej jakości z różnymi wersjami wyposażenia, od dynamicznego modelu specjalnego VW Multivan Atlantis, aż do salki konferencyjnej na kółkach VW Multivan Business.
Modele VW Multivan
Modele VW Multivan od 1992 roku miały w podstawowym wyposażeniu kompletną zabudowę wnętrza, w środkowym rzędzie pojedyncze siedzenia z oparciami, montowane odwrotnie do kierunku jazdy, na życzenie wpinane zasłony, drugą baterię oraz wbudowaną w siedzenie lodówkę przenośną. VW Multivans Allstar oraz Classic to modele, które pojawiły się na rynku w 1993 roku jako siedmioosobowe samochody z wyposażeniem zwiększającym komfort jazdy, na które składała się klimatyzacja, obrotomierz, elektrycznie podnoszone oraz podgrzewane szyby. Od 1995 roku modele VW Multivan seryjnie dysponowały wspomaganiem kierownicy. W kolejnej serii VW Multivan opartej na VW T5 Volkswagen od 1999 roku oferował VW Multivan po raz pierwszy jako dużą limuzynę z montowanymi na szynach siedzeniami środkowymi, które można było ustawić także w pozycji zgodnej z kierunkiem jazdy. Modelem początkowym z ograniczonym wyposażeniem standardowym był VW Multivan Startline. Dużo lepiej wyposażone były wersje Comfortline oraz Highline. VW Multivan United dysponował sportowym zawieszeniem, a VW Multivan PanAmericana, który zastąpił VW Multivan syncro, miał już napęd na cztery koła. W VW Multivan Business producent z Wolfsburga umieścił nawet biurko na kółkach z nowoczesnymi urządzeniami komunikacyjnymi. Od 2007 roku VW Multivan istniał w dwóch wersjach o różnym rozstawie kół (2,92 metra i 3,32 metra), przy czym większy model był w stanie zaoferować maksymalnie osiem miejsc siedzących.
Silniki napędzające VW Multivan
Pierwsze modele VW Multivan bazujące na VW T3 były oferowane w latach 1985-1990 z silnikami benzynowymi o mocy 50 KM (37 kW), motorami typu Boxer o mocy 92 KM chłodzonymi cieczą oraz jednostkami Turbodiesel o mocy 70 KM (51 kW). W 1996 roku Volkswagen po raz pierwszy zastosował silniki TDI o mocy między 88 KM (65 kW) a 151 KM (111 kW). Nowocześniejsze silniki Diesla o pojemności skokowej 1,9 l rozwijały moc 84 KM (62 kW) i 102 KM (75 kW), a większe silniki o pojemności 2,5 l zapewniały moc 131 KM (96 kW) lub 174 KM (128 kW). Od końca 2006 roku VW Multivan można było zamówić z filtrem cząsteczek stałych. W 1996 roku zastosowano silnik benzynowy V6 o mocy 204 KM (150 kW), który w serii modeli VW T5 w 2003 roku został wyparty przez jeszcze mocniejszy motor o mocy 235 KM (173 kW) z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów. Silnik Otto o mniejszej mocy 116 KM (85 kW) był dostępny z pięciobiegową przekładnią. Zużycie paliwa w VW Multivan wynosiło ─ w zależności od układu napędowego ─ 13,3 l (przy emisji dwutlenku węgla 316 g/km) dla modelu z silnikiem benzynowym i napędem na cztery koła oraz 8 litrów (przy emisji dwutlenku węgla wynoszącej 199 g/km) dla wariantu z najmniejszym silnikiem Diesla.