- Strona startowa
- Samochod
- Volkswagen
- Volkswagen Multivan
Aktualne oferty dla Volkswagen Multivan
-
Volkswagen Transporter T5 Bus Multivan MÄNGEL ohne TÜV/HU Startline 2.5 T
€ 7 500,-- 317 000 km
- 09/2009
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 6 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-79400 Kandern -
Volkswagen T5 Multivan Startline Sthz. AHK AUX MP3 TÜV NEU!
€ 16 090,-- 248 500 km
- 02/2014
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
7,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
203 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-90574 Roßtal -
Volkswagen T5 Multivan 2.0 bitdi Comfortline 4motion 180cv dsg
€ 20 000,-- 146 000 km
- 10/2011
- 132 kW (179 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-25064 Gussago (BS) -
Volkswagen T5 Multivan Atlantis 2.5 TDI Automatik Bremse neu+Leder+PDC...
€ 11 890,-- 236 916 km
- 03/2008
- 128 kW (174 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
9,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
265 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-71229 Leonberg -
Volkswagen T5 Multivan DPF Highline TÜV NEU
€ 10 900,-- 303 400 km
- 06/2009
- 128 kW (174 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
8,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
228 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-25421 Pinneberg -
Volkswagen T4 Multivan 2.5 TDI Senza Ruggine
€ 18 500,-- 213 000 km
- 01/2002
- 75 kW (102 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
9,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-39010 Nalles - Bolzano - Bz -
Volkswagen T5 Multivan 2.0 TDI 4Motion
€ 23 000,-- 176 000 km
- 04/2012
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
7,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
203 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-39010 Nalles - Bolzano - Bz -
Volkswagen T5 Multivan 4Motion 2,0 TDI *Garantie*LED*
€ 19 990,-- 169 000 km
- 11/2012
- 132 kW (179 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
8,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
223 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-45711 Datteln -
Volkswagen T6 Multivan 2.0 TDI DSG GJR Trendline PDC Klima Klima
€ 34 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 59 565 km
- 05/2019
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
8,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
221 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-30419 Hannover
Po tym jak koncern Volkswagen rozpoczął w latach pięćdziesiątych seryjną produkcję pierwszego Transportera T1, kupujący szybko mogli stwierdzić, że minibus, określany potocznie mianem „Bulli” był w stanie przewieźć znacznie więcej, niż tylko dziewięciu pasażerów oraz nieporęczny ładunek. Po zdemontowaniu siedzeń i włożeniu materaca T1 zamieniał się bez większego wysiłku i bez specjalnej rozbudowy w wersji Westfalia w idealny kamper marki własnej. Volkswagen zmodyfikował to wielofunkcyjne zastosowanie, opracowując w połowie lat 80. swój własny koncept samochodu, łączącego właściwości Transportera, samochodu rodzinnego i kampera. Tak oto na bazie VW T3 powstał pierwszy VW Multivan, który został zaprezentowany na IAA we Frankfurcie w 1985 roku, a rok później był już seryjnie produkowany. Jego cechy charakterystyczne to składany trzymiejscowy rząd tylnych siedzeń, dający po złożeniu dużo miejsca leżącego, składany stolik, obrotowe siedzenie kierowcy, a za nim siedzenie pojedyncze, zamontowane odwrotnie do kierunku jazdy.
Przemiana VW Multivan w dużą limuzynę
Koncepcja VW Multivan idealnie sprostała oczekiwaniom nabywców. Samochód, który łatwo prowadził się podczas codziennej jazdy, a w razie potrzeby zamieniał się w wygodne posłanie lub w Transporter o powierzchni załadunkowej czterech metrów kwadratowych, znajdował rocznie ponad 10.000 właścicieli i został tym samym najlepszym kamperem w swojej klasie. Volkswagen dzięki edycjom specjalnym takim jak VW Multivan Magnum, Blue i White Star uczynił z początkowo nieco rustykalnego VW Multivana elegancki kamper z wbudowaną lodówką przenośną oraz znakami rozpoznawczymi takimi jak aluminiowe felgi, niższe zawieszenie i szersze opony. Ostatnie modele VW Multivan bazujące na VW T3 tworzyły w 1992 roku grupę kultowych Bulli z edycji limitowanej. Wraz z wprowadzeniem VW T4 z napędem na przód, producent z Wolfsburga utworzył z serii Multivan duże limuzyny wysokiej jakości z różnymi wersjami wyposażenia, od dynamicznego modelu specjalnego VW Multivan Atlantis, aż do salki konferencyjnej na kółkach VW Multivan Business.
Modele VW Multivan
Modele VW Multivan od 1992 roku miały w podstawowym wyposażeniu kompletną zabudowę wnętrza, w środkowym rzędzie pojedyncze siedzenia z oparciami, montowane odwrotnie do kierunku jazdy, na życzenie wpinane zasłony, drugą baterię oraz wbudowaną w siedzenie lodówkę przenośną. VW Multivans Allstar oraz Classic to modele, które pojawiły się na rynku w 1993 roku jako siedmioosobowe samochody z wyposażeniem zwiększającym komfort jazdy, na które składała się klimatyzacja, obrotomierz, elektrycznie podnoszone oraz podgrzewane szyby. Od 1995 roku modele VW Multivan seryjnie dysponowały wspomaganiem kierownicy. W kolejnej serii VW Multivan opartej na VW T5 Volkswagen od 1999 roku oferował VW Multivan po raz pierwszy jako dużą limuzynę z montowanymi na szynach siedzeniami środkowymi, które można było ustawić także w pozycji zgodnej z kierunkiem jazdy. Modelem początkowym z ograniczonym wyposażeniem standardowym był VW Multivan Startline. Dużo lepiej wyposażone były wersje Comfortline oraz Highline. VW Multivan United dysponował sportowym zawieszeniem, a VW Multivan PanAmericana, który zastąpił VW Multivan syncro, miał już napęd na cztery koła. W VW Multivan Business producent z Wolfsburga umieścił nawet biurko na kółkach z nowoczesnymi urządzeniami komunikacyjnymi. Od 2007 roku VW Multivan istniał w dwóch wersjach o różnym rozstawie kół (2,92 metra i 3,32 metra), przy czym większy model był w stanie zaoferować maksymalnie osiem miejsc siedzących.
Silniki napędzające VW Multivan
Pierwsze modele VW Multivan bazujące na VW T3 były oferowane w latach 1985-1990 z silnikami benzynowymi o mocy 50 KM (37 kW), motorami typu Boxer o mocy 92 KM chłodzonymi cieczą oraz jednostkami Turbodiesel o mocy 70 KM (51 kW). W 1996 roku Volkswagen po raz pierwszy zastosował silniki TDI o mocy między 88 KM (65 kW) a 151 KM (111 kW). Nowocześniejsze silniki Diesla o pojemności skokowej 1,9 l rozwijały moc 84 KM (62 kW) i 102 KM (75 kW), a większe silniki o pojemności 2,5 l zapewniały moc 131 KM (96 kW) lub 174 KM (128 kW). Od końca 2006 roku VW Multivan można było zamówić z filtrem cząsteczek stałych. W 1996 roku zastosowano silnik benzynowy V6 o mocy 204 KM (150 kW), który w serii modeli VW T5 w 2003 roku został wyparty przez jeszcze mocniejszy motor o mocy 235 KM (173 kW) z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów. Silnik Otto o mniejszej mocy 116 KM (85 kW) był dostępny z pięciobiegową przekładnią. Zużycie paliwa w VW Multivan wynosiło ─ w zależności od układu napędowego ─ 13,3 l (przy emisji dwutlenku węgla 316 g/km) dla modelu z silnikiem benzynowym i napędem na cztery koła oraz 8 litrów (przy emisji dwutlenku węgla wynoszącej 199 g/km) dla wariantu z najmniejszym silnikiem Diesla.