- Strona startowa
- Samochod
- Volkswagen
- Volkswagen up!
Volkswagen up! Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Volkswagen up!, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Volkswagen up!
-
Volkswagen up! 5p 1.0 evo 65cv
€ 9 900,-- 31 000 km
- 07/2022
- 48 kW (65 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
98 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10156 Torino - To -
Volkswagen up! 1.0i White BMT
€ 7 490,-- 20 000 km
- 07/2012
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
4,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
98 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-6200 Chatelineau -
Volkswagen up! move up! BMT/Start-Stopp*SitzHZG*PDC
€ 10 990,-- 44 690 km
- 03/2018
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-10715 Berlin -
Volkswagen up! ACTIVE MFL Sitzh Klima 5-Türer LM KlimaA
€ 10 220,-Możliwość odliczenia VAT-u - 44 400 km
- 06/2021
- 48 kW (65 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
119 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-92637 Weiden i.d.OPf. -
Volkswagen up! 1.0 BMT beats 4-türer Klimaaut. SHZ PDC BT
€ 5 980,-- 132 750 km
- 03/2017
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
4,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
96 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-30880 Laatzen -
Volkswagen up! 1.0 75 CV 5 porte AUTOMATICA
€ 8 900,-- 78 123 km
- 02/2015
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
105 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-21053 Castellanza - VA -
Volkswagen up! United *KLIMA*ALU*maps+more docking*
€ 10 470,-Możliwość odliczenia VAT-u - 23 000 km
- 10/2020
- 48 kW (65 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
4,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
98 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-38350 Helmstedt -
Volkswagen up! 1.0i CNG Eco - BMT
€ 4 400,-- 118 000 km
- 08/2013
- 50 kW (68 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Gaz ziemny (CNG)
-
2,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
79 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-4140 Sprimont -
Volkswagen up! United 1.0 48kW(65ch) 5v
€ 10 950,-- 16 233 km
- 03/2021
- 48 kW (65 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
4,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
117 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-5651 Tarcienne
Pierwszą generacją modelu Volkswagen Lupo pochodzący z Wolfsburga koncern Volkswagena udowodnił, że pojazd bazujący na dużej serii modelowej ze zredukowanym zużyciem paliwa do 3 litrów jest jak najbardziej realny. “Trzylitrówka” w latach 1998-2005 była najwyższą linią produkcyjną bazującą na modelu Volkswagen Lupo. Rynkowy sukces oszczędnego wozu z silnikiem Diesla nie był jednak zadowalający, dlatego producent w konstruowanym w Brazylii następcy, modelu Volkswagen Fox, zrzekł się stosunkowo kosztownego wariantu trzylitrowego. W innej formie odżyła ekologiczna koncepcja z Wolfsburga: od roku 2007 roku konstruktorzy pokazywali różne modele z na nowo opracowanej rodziny pojazdów, która zastąpiła model Volkswagen Fox i w ten sposób do gamy modelowej wprowadzone zostały różne warianty nadwozi. Był to sygnał ze strony koncernu Volkswagena, który teraz skupiał się na wzmocnieniu swoich pojazdów innowacyjnymi i przyjaznymi dla środowiska technologiami oraz cieszącym się coraz większym zainteresowaniem napędem elektrycznym. Zgodnie z tym nowoczesnym podejściem rodzina pojazdów otrzymała energetyczną nazwę Volkswagen up!, co było dowodem na zaczynający się w niemieckiej firmie przełom.
W roku 2011 w linii modelowej Volkswagen up! pojawiła się mała miejska limuzyna
Następca modelu Lupo – miejskie auto w małym formacie – zostało wprowadzone do linii Volkswagen up! W 2001 roku. Limuzyna o ściętym tyle była podobna w swojej podstawowej formie do Volkswagen Lupo, jednak do dyspozycji pasażerów był rozstawo osi wynoszący 2,5 m, przy zachowanej tej samej długości 3,5 m, co równocześnie dawało większe niż w poprzednim modelu wnętrze. Podstawowa wersja modelu Volkswagen up!, dostępna w dwóch wersjach nadwozia z trzema i pięcioma drzwiami, była produkowana w słowackich zakładach Volkswagena. Wersja pięciodrzwiowa funkcjonowała jako van pod nazwą Volkswagen Space Up!. Dodatkowo w planach był pojazd z napędem hybrydowym z lekkich materiałów, który najpierw został zaprezentowany jako auto koncepcyjne Volkswagen up! w 2009 roku.
Silniki modelu Volkswagen up!
Jeśli chodzi o silniki w modelach serii Volkswagen up!, inżynierowie z Wolfsburga postawiali na dwie benzynowe jednostki napędowe w dwóch wariantach. Silniki o pojemności skokowej wynoszącej 1,0 l miały moc 60 KM (44 kW). Najmocniejszy motor z turbosprężarką osiągał moc 86 KM (63 kW). W planach była także seria „trzylitrówek” na ropę. Tę rolę spełniały silniki Diesla o mocy 75 KM (55 kW). Emisja CO2 w tych modelach zamykała się w 80 gramach na każdy kilometr jazdy. Poza tym inżynierowie planowali także elektryczne wersje modelu Volkswagen up!. Obok modelu hybrydowego seria miała zostać uzupełniona o model VE E-up!, czyli o pojazd zasilany czystą energią.