- Strona startowa
- Samochod
- Volvo
- Volvo 740
Volvo 740 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Volvo 740, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Volvo 740
-
Volvo 740 GL Business Edition BAUJAHR 1985
€ 1 200,-- 325 498 km
- 04/1991
- 82 kW (111 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
10,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
1 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-33397 Rietberg -
Volvo 740 GL (740) Oldtimer 6 Zylinder
€ 1 000,-- 270 000 km
- 08/1985
- 60 kW (82 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-83278 Traunstein -
Volvo 740 GL Business Edition
€ 1 950,-- 335 150 km
- 05/1992
- 83 kW (113 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-82256 Fürstenfeldbruck -
Volvo 740 Automatik Bestatter Nilsson
€ 3 690,-- 119 000 km
- 04/1987
- 86 kW (117 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-51147 Köln Porz-Grengel -
Volvo 740 740 GLE TD
€ 15 000,-- 211 770 km
- 11/1987
- 79 kW (107 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, AT-9500 Villach -
Volvo 740 GLE KEIN ROST 1.Hd., AUTOM., KLIMA, TOP OLDIE
€ 7 740,-- 154 900 km
- 06/1990
- 96 kW (131 KM)
- Oldtimer
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-99084 Erfurt -
Volvo 740 GL
€ 11 291,-- 185 924 km
- 05/1986
- 83 kW (113 KM)
- Używany
- 5 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
9,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-64832 Babenhausen -
Volvo 740
€ 5 250,-- 453 524 km
- 07/1991
- 82 kW (111 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
10,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-66740 Saarlouis -
Volvo 740 745 sw gle ASI Ottimo conservato d'epoca
€ 9 500,-- 186 540 km
- 07/1987
- 85 kW (116 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-35042 pra' d'este
Wraz ze swoimi limuzynami i wersjami kombi serii Volvo 240 szwedzki konstruktor samochodów Volvo zaprezentował na początku lat 70. XX wieku modele w klasie średniej, które stały się symbolem skandynawskiej stylistyki samochodowej i ustaliły kryteria bezpieczeństwa pasażerów. Grube zderzaki z warstwą gumy i wyraźnie kanciaste ukształtowanie dachu stały się w tym okresie cechami charakterystycznymi szwedzkich samochodów. Istotne elementy techniczne modelu producent przejął jednak od poprzednika z lat 60., więc inżynierowie rozpoczęli prace przy nowej generacji, w której miały być uwzględnione zwłaszcza wymagania klientów na coraz ważniejszym dla Szwedów rynku amerykańskim. W roku modelowym 1982 weszły na rynek pierwsze samochody nowej serii produkcyjnej pod nazwą Volvo 760. W latach 1984 i 1985 producent poszerzył paletę modeli o wersję wejściową, która trafiła do sprzedaży jako limuzyna i kombi z nazwą serii produkcyjnej Volvo 740. Samochody Volvo 740 były wytwarzane do roku 1992 i stanowiły zaawansowaną technicznie alternatywę produkowanych równolegle Volvo 240.
Model 740 schodzi z taśmy jako limuzyna i kombi
Przy długości 4,80 m i szerokości około 1,75 m limuzyny i kombi Volvo 740 posiadały prawie takie same wymiary co poprzednicy. Modele serii produkcyjnej Volvo 240 stały się wzorem także przy tworzeniu nowej generacji. I tak samochody serii 740 otrzymały podobne masywne zderzaki i prawie pionowo ustawiony tylny słupek dachu z prawie pionowo nachyloną także w limuzynach tylną szybą. Mocno wystający w samochodach czterodrzwiowych tył sprawiał więc takie wrażenie, jakby był inspirowany przez amerykańskie limuzyny klasy luksusowej. Natomiast wersje kombi na skutek lekko klinowo zakończonego przodu uzyskały bardziej dynamiczny kształt niż pięciodrzwiowe samochody serii 200.
Silniki Turbo w modelu Volvo 740
W modelach wejściowych Szwedzi montowali silniki czterocylindrowe, które w wersjach Turbo Volvo 740 pozwalały osiągać moc od 115 KM (85 kW) do 165 KM (121 kW). W przypadku silników wysokoprężnych stosowano sześciocylindrowe zespoły napędowe z turbodoładowaniem, przy których model 740 mógł uzyskać do 122 KM (90 kW).