- Strona startowa
- Samochod
- Volvo
- Volvo V40
Volvo V40 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Volvo V40, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Volvo V40
-
Volvo V40 Kinetic D2 1.Hd*Navi*Totw.*SHZ*Kamera*Gar.
€ 8 990,-- 134 000 km
- 05/2015
- 84 kW (114 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-70329 Stuttgart -
Volvo V40 1.6 T4 Boite Auto Sensors City Safety Cruise Gps
€ 12 990,-- 54 254 km
- 09/2014
- 132 kW (179 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
143 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-6200 Chatelet -
Volvo V40 🛑🆕🛑 2.0 D2 Kinetic GPS LED 1hand CarPass
€ 11 950,-Możliwość odliczenia VAT-u - 63 000 km
- 01/2018
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
3,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
89 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1760 Roosdaal -
Volvo V40 V40 2.0 d2 my17
€ 10 999,-- 100 000 km
- 03/2017
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
3,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
104 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-35030 Selvazzano Dentro - PD -
Volvo V40 D2 Business UNICO PROPRIETARIO
€ 15 400,-Możliwość odliczenia VAT-u - 66 000 km
- 10/2018
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
122 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-36040 Brendola - Vicenza - Vi -
Volvo V40 D2 Kinetic KEYLESS CLIMATRONIC AUX-IN
€ 9 888,-- 92 331 km
- 05/2013
- 84 kW (114 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-45701 Herten -
Volvo V40 Navi ,Klimaautomatik ,Tempomat ,PDC
€ 10 800,-- 133 500 km
- 01/2015
- 84 kW (114 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-08112 Wilkau-Haßlau -
Volvo V40 D2 Geartronic Business
€ 10 900,-- 145 000 km
- 04/2018
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
118 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20065 Inzago - Mi -
Volvo V40 D2 Geartronic Business-NEOPATENTATI
€ 13 500,-- 136 745 km
- 07/2018
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
118 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-31027 Spresiano - Treviso - Tv
Kultowe Volvo V40, które swoje korzenie ma zarówno w Szwecji, jak i Holandii, od połowy lat 90. zeszłego stulecia niezmiennie dzierży palmę pierwszeństwa w kwestii najchętniej wybieranego samochodu w swoim autosegmencie. Kompaktowy pojazd, odznaczający się na tle swoich poprzedników dość wysokim komfortem jazdy i bardzo pojemnym wnętrzem, zawojował europejskie drogi w 1995 roku i od razu stał się niemal wyznacznikiem ówczesnego prestiżu na miarę miejskich możliwości. Produkowane głównie w kombi Volvo V40 charakteryzował pokaźnych rozmiarów bagażnik i znacznie przedłużona linia maski, jednak zmieniające się zapotrzebowanie rynku na auta o typowym, eleganckim designie spowodowało, że z taśm produkcyjnych w Holandii zaczęły zjeżdżać stylowe sedany funkcjonujące pod nazwą S40. Nowoczesny projekt nadwozia szybko zyskał aprobatę estetów i krytyków motoryzacyjnych, dlatego dla wzmocnienia efektu i subtelnego odświeżenia modelu - w zaledwie cztery lata po produkcji pierwszych egzemplarzy Volvo V40 - producenci zdecydowali się na facelifting, zarówno na wariancie kombi, jak i sedan. Do zabiegu podniesienia linii reflektorów i dodania kilku chromowanych elementów twórcy auta dodali także sporo nowinek technicznych, które zdecydowanie podniosły jakość prowadzenia V40 i S40. Po długiej, trwającej blisko osiem lat przerwie w produkcji, popularny model powrócił w przebojowej wersji hatchback i szybko zyskał liczne grono sympatyków spośród entuzjastów szwedzkiej marki, a także przekonał do siebie jury wielu prestiżowych konkursów o międzynarodowym zasięgu.
Stabilna historia z niespodzianką
Jeden z najpopularniejszych modeli Volvo, generacja V40, swoje pierwsze kilometry przejechał w 1995 roku po zjeździe z holenderskich taśm produkcyjnych i rytuał ten powtarzał przez niemal dekadę. W 2004 roku dumny następca Volvo 460 ostatecznie zniknął z europejskich fabryk, jednak jego legenda na stałe wpisała się w obraz dróg Starego Kontynentu, zmieniając tym samym definicję auta kompaktowego. Rok 1999 był swoistym przełomem w karierze Volvo V40, bo właśnie wtedy projektanci maszyny zdecydowali się na wizualne modyfikacje auta za pomocą delikatnego faceliftingu i korzystając z okazji zmian, wprowadzili także kilka ulepszeń pod maską pokaźnych rozmiarów miejskiego auta. Zaledwie pięć lat po popularnym liftingu Volvo V40 w wersji znanej z pierwszego projektu zniknęło z planów produkcyjnych fabryki w Born, by kilka lat później, w 2012 roku, powrócić na rynek ze zdwojoną siłą przebicia i nowym designem. Produkowany w belgijskiej wytwórni w Gandawie model w ciągu zaledwie pierwszego roku zyskał pokaźny szereg nagród i ujął serca krytyków innowacyjnymi koncepcjami technologicznymi oraz wizualnymi. Stylowy hatchback idealnie pasował do nowoczesnej wizji samochodu miejskiego, a ukryty pod maską potencjał skutecznie podniósł rangę ikonicznego auta kompaktowego do niemal luksusowej lokaty w rankingu pojazdów autosegmentu C.
Nieśmiertelne możliwości
Volvo V40, dzięki swoim dobrze przemyślanym parametrom i dość przystępnej cenie, to dziś zdecydowanie najchętniej wybierany samochód używany w swoim autosegmencie. Możliwość wyboru między projektem pierwszej generacji a jego stylową i nowoczesną odsłoną z 2012 roku zaowocowała sporym zainteresowaniem ze strony miłośników motoryzacji. Ukryte pod maską możliwości i konsekwencja producenta w kwestii pojemności silnika dodatkowo podnoszą zainteresowanie tym rodzajem samochodu, powodując, że posiadacze Volvo V40 mają zdecydowanie ułatwione zadanie diagnostyki ewentualnych usterek, co w przypadku "auta z przeszłością" jest nie lada zaletą. Pierwowzory pojazdu produkowane były w zaledwie czterech odsłonach silnika benzynowego i jedynie jednym wariancie motoru wysokoprężnego o pojemności 1.9 TD lub Di. Spośród "benzyniaków" szczególnie upodobano sobie 1.8 GDI z maksymalną mocą 122 KM, choć równie często na ulicach Europy pojawiają się skromniejsze 1.6 czy - imponujące jak na miejskie przeznaczenie auta - pokaźne 2 litry z mocą nawet do 200 KM i momentem obrotowym na poziomie 300 obrotów na minutę. Volvo V40 z datą produkcji po 2012 roku odznacza się nieco innymi parametrami technicznymi, lecz jego potencjał i realne możliwości nadal pozostają na wysokim i bardzo zadowalającym poziomie. O westchnienie podziwu przyprawia także prędkość maksymalna, jaką może rozwinąć ta szwedzka maszyna, bowiem rozpędzenie jej nawet do 210 kilometrów na godzinę nie stanowi większego problemu, zwłaszcza gdy w grę wchodzi samochód używany o wysokoprężnym silniku pojemności 1.9. Pięciocylindrowy, turbodoładowany Diesel idealnie sprawdza się w warunkach miejskich dzięki niewielkiemu spalaniu nie sięgającemu nawet pięciu litrów na sto kilometrów, a dla miłośników motorów zasilanych benzyną Volvo V40 ma miłą niespodziankę w postaci imponującej pojemności blisko 2,5 litra oraz zawrotnej mocy 254 koni mechanicznych. Kilkuletnie V40 dodatkowo wyposażone są w wirtualne wyświetlacze komputerów pokładowych, przejrzyste i czytelne kokpity, a także funkcyjne kierownice.