Aktualne oferty dla BMW E34
-
BMW 525 E34 M SPORT Shadowline Touring AUTO
€ 14 900,-- 320 000 km
- 06/1995
- 141 kW (192 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
10,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, ES-28702 San Sebastian de los reyes -
BMW 520 520i E34 Executive ClassicCar Klima/Leder/LM+M&S
€ 4 990,-- 439 000 km
- 09/1995
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
9,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
229 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-34127 Kassel -
BMW 535 i E34 *Schalter*läuft*braucht Arbeit*Alu*eSD*
€ 2 750,-- 238 274 km
- 01/1990
- 155 kW (211 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-27616 Beverstedt -
BMW 525 525td E34 orig. 158 Tkm KLIMA 30 Jahre ROSTFREi !
€ 2 500,-- 158 100 km
- 05/1993
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-04205 Leipzig -
BMW 525 525i E34
€ 6 500,-- 182 000 km
- 02/1992
- 141 kW (192 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-85253 Erdweg / OT Eisenhofen -
BMW 520 E34 6 cilindri 1989 - ASI
€ 2 500,-- 151 000 km
- 11/1989
- 95 kW (129 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
10,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-00071 Pomezia -
BMW 520 520i .E34,M50.SD.AHK.1Hand
€ 2 500,-- 290 000 km
- 10/1991
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-61381 Friedrichsdorf -
BMW 530 i E34 V8 Automatik Klima 2.Hand Rostfrei
€ 13 500,-- 275 000 km
- 06/1995
- 160 kW (218 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-03055 Cottbus -
BMW 540 i Auto E34 Full Option Oldtimer 100% Original
€ 23 500,-- 167 000 km
- 04/1993
- 210 kW (286 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
9,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-1090 Jette
BMW serii 5 - klasyczna limuzyna klasy premium, której pierwsza odsłona miała miejsce w 1972 roku, to samochód z duszą. Prestiż, który wiąże się z posiadaniem "piątki", trudno jest racjonalnie wytłumaczyć. Od ponad 40 lat kolejne wcielenia BMW 5 stanowią wzór dla luksusowych samochodów innych marek. Każda następna odsłona "piątki" zapisywała się w historii motoryzacji, tworząc legendę BMW. W ofercie portali aukcyjnych można znaleźć zadbane samochody używane z lat 1988-1996, należące do trzeciej generacji modelu i oznaczone symbolem E34.
Solidnie ukryte wnętrze
BMW serii piątej jest produkowane od 1972 roku. Pierwsza wersja modelu oznaczona została symbolem E12 i zastąpiła wytwarzane wcześniej BMW 115. Kolejna odsłona, tym razem BMW E28, jest uznawana za początek generacji nowoczesnych pojazdów koncernu z Bawarii. BMW E34 produkowane od 1988 roku stanowiło rozwinięcie koncepcji nowoczesnego, 4-drzwiowego sedana klasy premium. Samochód używany BMW E34 jest dużą, solidną limuzyną z segmentu E. Auto od początku uważane było za jeden z najbezpieczniejszych pojazdów na świecie. Jego karoseria jest sztywniejsza i bardziej atrakcyjna wizualnie od tej poprzednika. Samochód został wyposażony w poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, co na ówczesne czasy stanowiło nowość. Zastosowano także automatyczny system stabilizacji ASC, a później kontroli trakcji ASC+T oraz ABS. Konstrukcja pojazdu uzyskała specjalne wzmocnienia, chroniące przestrzeń pasażerską, dzięki czemu samochód spełniał amerykańskie normy bezpieczeństwa. Pojazd rozpędzony do prędkości 48 km/h, po uderzeniu w sztywną barierę, zachowywał nienaruszoną kabinę pasażerską. Drzwi po wypadku można było otworzyć bez użycia specjalistycznych narzędzi. BMW E34 charakteryzowało się wyjątkowo krótką drogą hamowania. Podczas testów przeprowadzonych w 1990 roku, samochód hamował najlepiej ze wszystkich produkowanych wtedy sedanów. BMW E34 przez długie lata od premiery zadziwiało innowacyjnością rozwiązań, solidnością i bezpieczeństwem. Jednym z najważniejszych atutów samochodu jest niewątpliwie jego wygląd. BMW E34 łączy w sobie tradycję z nowoczesnością. Jego karoseria jest jeszcze charakterystyczna dla modeli z serii E12 i E28, a jednocześnie posiada mocno unowocześnioną konstrukcję i sporo innowacji wewnątrz. BMW E34 z jednej strony jest klasyczną limuzyną, z linią karoserii nawiązującą stylistyką do lat 70. Z drugiej - to całkiem nowoczesne auto - nawet, jak na dzisiejsze czasy. Pod maską BMW E34 początkowo oferowanych było 5 różnych silników: benzynowe M20B20/B25 520i i 525i o mocy 129 KM i 170 KM oraz 6-cylindrowe M30B30/B35 530i, 535i. Wersje wyposażone w 6 cylindrów określane były mianem "dużej szóstki" i posiadały moc odpowiednio: 184 i 211 KM. Ofertę uzupełniał diesel M21D24 524td o mocy 115 KM. W kolejnych latach silniki 12-zaworowe zastąpiono jednostkami M50, wyposażonymi w 24 zawory. Ponadto wprowadzono 3-litrowy motor V8 oznaczony symbolem M60B30 (3 litry/160 KM) i 4-litrowy M60B40 (4 litry/210 KM). Diesle także przeszły kilka modyfikacji, dlatego w ofercie samochodów używanych znajdują się auta wyposażone w 3 różne silniki wysokoprężne: 524td (M21D24, 2,4 l/115 KM), 525tds (M51D25, 2,5 l/143 KM) oraz 525td (M51D25, 2,5 l/115 KM). Wiele jednostek napędowych, produkowanych z myślą o BMW E34, zostało nagrodzonych w konkursie na silnik roku (Engine of the Year). Zresztą konstrukcja silników, które trafiły pod maskę serii E34, stanowi jedną z bardziej udanych w całej historii koncernu z Bawarii.
Nowoczesność połączona z klasyką
BMW E34 to wyjątkowo solidne auto. Silniki, które konstruowane były w latach produkcji modelu, należą do mało awaryjnych, ponieważ nie posiadają rozbudowanej elektroniki. Wynalazki charakterystyczne dla jednostek napędowych produkowanych po 2000 roku, w erze BMW E34 nie były jeszcze znane. Dlatego używany silnik, nawet jeśli będzie posiadał duży przebieg, nie dostarczy właścicielowi zmartwień. Ważne jest jednak dokonywanie wszystkich czynności serwisowych w terminie. Olej oraz inne płyny eksploatacyjne należy wymieniać zgodnie z instrukcją samochodu. Duża ilość dostępnych na rynku części do modelu E34 umożliwia przeprowadzenie koniecznych czynności serwisowych. BMW E34 doskonale sprawdza się na długich trasach. Jazda po mieście także nie jest uciążliwa, ze względu na ukrytą pod maską moc i dynamikę auta. Komfort prowadzenia BMW E34 pozostaje nieporównywalny z żadną inną maszyną. Mimo dużej masy, samochód okazuje się dynamiczny, a solidna konstrukcja zawieszenia dostarcza wspaniałych wrażeń z prowadzenia. Piękno "piątki" trzeciej generacji docenią pasjonaci długich podróży. Solidną konstrukcję podwozia, która odpowiada za właściwości jezdne pojazdu, trudno porównać z możliwościami współczesnych samochodów. Oprócz tego, klasyczne BMW to samochód z duszą. Jego elegancka, stylowa karoseria przyciąga uwagę, a kierowcy zasiadającemu za kółkiem dodaje prestiżu. Trudno jest w ofercie konkurencji znaleźć równie elegancki samochód używany. BMW E34 jest po prostu jedyne w swoim rodzaju. Klasyczną wersją "piątki" potrafią zachwycić się nie tylko miłośnicy motoryzacji – to właśnie dlatego wszyscy klienci, którzy zdecydowali się na kupno pojazdu, stali się właścicielami żywej legendy. Jeśli chodzi o konieczne czynności serwisowe - warto zadbać o wspomnianą już regularną wymianę płynów eksploatacyjnych. Silniki rzadko wymagają dolewek oleju, a poprawnie eksploatowane należą do długowiecznych. Wnętrze pojazdu wykonane jest z materiałów najwyższej jakości. Połamane klamki czy zerwane dźwignie raczej się nie zdarzają. Podobnie solidnie wykonane są zawieszenie i układ kierownicy - dzięki temu nawet zaawansowane wiekiem jednostki trzymają się zupełnie nieźle, tym bardziej, że samochód od początku powstania zasłynął ze swojej solidnej, wzmacnianej konstrukcji. Właściciele zadbanego, używanego egzemplarza, prawdopodobnie nie znajdą na karoserii śladów napraw blacharskich. Koncern z Bawarii słynie z solidności i ścisłego przestrzegania norm technologicznych. Karoserie samochodów oraz zawieszenie i elementy podwozia nie korodują tak łatwo, jak w samochodach innych marek. BMW E34 na pewno nie jest samochodem uniwersalnym. Zdecydowanie lepiej wypada w roli prestiżowej limuzyny niż auta użytkowego. Od swojego właściciela ten samochód używany wymaga terminowych przeglądów i dbania o jakość płynów eksploatacyjnych. BMW E34 może jednak dostarczyć kierowcy sporo satysfakcji. Gwarantuje prestiż i niezapomniane wrażenia z jazdy. Można śmiało zaryzykować stwierdzenie, że komfort, z jakim spotyka się użytkownik, wsiadając do klasycznej limuzyny klasy premium, nie cechuje żadnego innego samochodu.