Aktualne oferty dla BMW E34
-
BMW 520 520i E34 Executive ClassicCar Klima/Leder/LM+M&S
€ 4 990,-- 439 000 km
- 09/1995
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
9,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
229 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-34127 Kassel -
BMW 525 525td E34 orig. 158 Tkm KLIMA 30 Jahre ROSTFREi !
€ 2 500,-- 158 100 km
- 05/1993
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-04205 Leipzig -
BMW 525 525i E34
€ 6 500,-- 182 000 km
- 02/1992
- 141 kW (192 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-85253 Erdweg / OT Eisenhofen -
BMW 520 bmw 520 i e34 24 valvole
€ 6 900,-- 197 000 km
- 01/1995
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-20140 milano -
BMW M5 E34 *HU/H-Kennzeichen neu*Leder*eSD*AT-Motor*
€ 18 500,-- 456 200 km
- 03/1990
- 232 kW (315 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-27616 Beverstedt -
BMW 525 i E34 M-Sport*Rarität~Diamant Schwarz~Gel.
€ 10 500,-- 330 200 km
- 07/1993
- 141 kW (192 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-67122 Altrip -
BMW 520 520 E34
€ 4 500,-- 265 000 km
- 05/1995
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
12,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, AT-4716 Hofkirchen an der Trattnach -
BMW 530 i 1.HAND Scheckheft gepflegt e34
€ 11 450,-- 118 000 km
- 05/1988
- 138 kW (188 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-52428 Jülich -
BMW 520 520i 24V E34 Schaltgetriebe Klima SHD
€ 3 500,-- 194 489 km
- 09/1995
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
10,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-47800 Krefeld
BMW serii 5 - klasyczna limuzyna klasy premium, której pierwsza odsłona miała miejsce w 1972 roku, to samochód z duszą. Prestiż, który wiąże się z posiadaniem "piątki", trudno jest racjonalnie wytłumaczyć. Od ponad 40 lat kolejne wcielenia BMW 5 stanowią wzór dla luksusowych samochodów innych marek. Każda następna odsłona "piątki" zapisywała się w historii motoryzacji, tworząc legendę BMW. W ofercie portali aukcyjnych można znaleźć zadbane samochody używane z lat 1988-1996, należące do trzeciej generacji modelu i oznaczone symbolem E34.
Solidnie ukryte wnętrze
BMW serii piątej jest produkowane od 1972 roku. Pierwsza wersja modelu oznaczona została symbolem E12 i zastąpiła wytwarzane wcześniej BMW 115. Kolejna odsłona, tym razem BMW E28, jest uznawana za początek generacji nowoczesnych pojazdów koncernu z Bawarii. BMW E34 produkowane od 1988 roku stanowiło rozwinięcie koncepcji nowoczesnego, 4-drzwiowego sedana klasy premium. Samochód używany BMW E34 jest dużą, solidną limuzyną z segmentu E. Auto od początku uważane było za jeden z najbezpieczniejszych pojazdów na świecie. Jego karoseria jest sztywniejsza i bardziej atrakcyjna wizualnie od tej poprzednika. Samochód został wyposażony w poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, co na ówczesne czasy stanowiło nowość. Zastosowano także automatyczny system stabilizacji ASC, a później kontroli trakcji ASC+T oraz ABS. Konstrukcja pojazdu uzyskała specjalne wzmocnienia, chroniące przestrzeń pasażerską, dzięki czemu samochód spełniał amerykańskie normy bezpieczeństwa. Pojazd rozpędzony do prędkości 48 km/h, po uderzeniu w sztywną barierę, zachowywał nienaruszoną kabinę pasażerską. Drzwi po wypadku można było otworzyć bez użycia specjalistycznych narzędzi. BMW E34 charakteryzowało się wyjątkowo krótką drogą hamowania. Podczas testów przeprowadzonych w 1990 roku, samochód hamował najlepiej ze wszystkich produkowanych wtedy sedanów. BMW E34 przez długie lata od premiery zadziwiało innowacyjnością rozwiązań, solidnością i bezpieczeństwem. Jednym z najważniejszych atutów samochodu jest niewątpliwie jego wygląd. BMW E34 łączy w sobie tradycję z nowoczesnością. Jego karoseria jest jeszcze charakterystyczna dla modeli z serii E12 i E28, a jednocześnie posiada mocno unowocześnioną konstrukcję i sporo innowacji wewnątrz. BMW E34 z jednej strony jest klasyczną limuzyną, z linią karoserii nawiązującą stylistyką do lat 70. Z drugiej - to całkiem nowoczesne auto - nawet, jak na dzisiejsze czasy. Pod maską BMW E34 początkowo oferowanych było 5 różnych silników: benzynowe M20B20/B25 520i i 525i o mocy 129 KM i 170 KM oraz 6-cylindrowe M30B30/B35 530i, 535i. Wersje wyposażone w 6 cylindrów określane były mianem "dużej szóstki" i posiadały moc odpowiednio: 184 i 211 KM. Ofertę uzupełniał diesel M21D24 524td o mocy 115 KM. W kolejnych latach silniki 12-zaworowe zastąpiono jednostkami M50, wyposażonymi w 24 zawory. Ponadto wprowadzono 3-litrowy motor V8 oznaczony symbolem M60B30 (3 litry/160 KM) i 4-litrowy M60B40 (4 litry/210 KM). Diesle także przeszły kilka modyfikacji, dlatego w ofercie samochodów używanych znajdują się auta wyposażone w 3 różne silniki wysokoprężne: 524td (M21D24, 2,4 l/115 KM), 525tds (M51D25, 2,5 l/143 KM) oraz 525td (M51D25, 2,5 l/115 KM). Wiele jednostek napędowych, produkowanych z myślą o BMW E34, zostało nagrodzonych w konkursie na silnik roku (Engine of the Year). Zresztą konstrukcja silników, które trafiły pod maskę serii E34, stanowi jedną z bardziej udanych w całej historii koncernu z Bawarii.
Nowoczesność połączona z klasyką
BMW E34 to wyjątkowo solidne auto. Silniki, które konstruowane były w latach produkcji modelu, należą do mało awaryjnych, ponieważ nie posiadają rozbudowanej elektroniki. Wynalazki charakterystyczne dla jednostek napędowych produkowanych po 2000 roku, w erze BMW E34 nie były jeszcze znane. Dlatego używany silnik, nawet jeśli będzie posiadał duży przebieg, nie dostarczy właścicielowi zmartwień. Ważne jest jednak dokonywanie wszystkich czynności serwisowych w terminie. Olej oraz inne płyny eksploatacyjne należy wymieniać zgodnie z instrukcją samochodu. Duża ilość dostępnych na rynku części do modelu E34 umożliwia przeprowadzenie koniecznych czynności serwisowych. BMW E34 doskonale sprawdza się na długich trasach. Jazda po mieście także nie jest uciążliwa, ze względu na ukrytą pod maską moc i dynamikę auta. Komfort prowadzenia BMW E34 pozostaje nieporównywalny z żadną inną maszyną. Mimo dużej masy, samochód okazuje się dynamiczny, a solidna konstrukcja zawieszenia dostarcza wspaniałych wrażeń z prowadzenia. Piękno "piątki" trzeciej generacji docenią pasjonaci długich podróży. Solidną konstrukcję podwozia, która odpowiada za właściwości jezdne pojazdu, trudno porównać z możliwościami współczesnych samochodów. Oprócz tego, klasyczne BMW to samochód z duszą. Jego elegancka, stylowa karoseria przyciąga uwagę, a kierowcy zasiadającemu za kółkiem dodaje prestiżu. Trudno jest w ofercie konkurencji znaleźć równie elegancki samochód używany. BMW E34 jest po prostu jedyne w swoim rodzaju. Klasyczną wersją "piątki" potrafią zachwycić się nie tylko miłośnicy motoryzacji – to właśnie dlatego wszyscy klienci, którzy zdecydowali się na kupno pojazdu, stali się właścicielami żywej legendy.