- Strona startowa
- Samochod
- Honda
- Honda Integra
Honda Integra Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Honda Integra, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Honda Integra
-
Honda Integra 1.8 TYPE-R
€ 12 900,-- 322 000 km
- 04/1998
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, AT-7400 Oberwart -
Honda Integra 1.8 type-R
€ 23 000,-- 126 000 km
- 01/1999
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-20098 San Giuliano Milanese -
Honda Integra TYPE-R B20 VTEC
€ 14 500,-- 170 100 km
- 02/1998
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
208 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, AT-9700 Szombathely -
Honda Integra DC5 JDM HOMOLOGADO
€ 25 000,-- 70 000 km
- 09/2001
- 148 kW (201 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
10,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, ES-08224 Barcelona -
Honda Integra TYPE-R
€ 22 000,-- 150 000 km
- 09/1998
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
208 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, BE-2220 heist op den berg -
Honda Integra Integra 1.8 type-R
€ 99 999,-- 83 252 km
- 04/1998
- 141 kW (192 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-43018 Parma -
Honda Integra
€ 28 500,-- 113 000 km
- 06/1998
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-7911 Frasnes-lez-buissenal -
Honda Integra 1.8 type-R
€ 25 500,-- 146 000 km
- 06/1998
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-25064 brescia -
Honda Integra 1.8i 16V V-TEC cat Coupé R
€ 26 000,-- 260 000 km
- 01/1999
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- 5 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-21043 Castiglione Olona - Varese - VA
Modele coupé japońskiej marki Honda cieszyły się popularnością co najmniej od końca lat 70., kiedy na europejskim rynku pojawiła się Honda Prelude. Sportowe dwudrzwiowe Hondy ceniono za osiągi i elegancką sylwetkę. Taką linię karoserii prezentowały też samochody klasy średniej i kompakty. W roku 1983 pojawiła się Honda CRX, a w roku 1988 zaprezentowano Hondę Accord coupé. Modele te stanowiły stałą ofertę producenta, którą w roku 1985 uzupełniło coupé Honda Integra – w sprzedaży do roku 2007 z przeznaczeniem głównie na rynek północnoamerykański oraz japoński. Topowy model Integra Type-R pojawił się na rynku europejskim w roku 1997 i był dostępny do 2001.
Honda Integra powstaje na bazie modelu Honda Civic
Hondę Integra produkowano na podzespołach kompaktowej Hondy Civic. Składane reflektory oraz przedni spojler w kolorze karoserii nadawały modelowi sportowy charakter. Pierwsza generacja, produkowana w latach 1985-1989, dostępna była w trzech wersjach: jako coupé, czterodrzwiowy sedan oraz pięciodrzwiowy hatchback. Jednostkę napędową stanowił silnik o pojemności 1,6 l o mocy 120 KM (88 kW).
Model GS-R produkowany na rynek północnoamerykański jest poprzednikiem Hondy Integra Type-R
Druga generacja produkowana była w latach 1989-1993. Zrezygnowano z pięciodrzwiowej limuzyny, Integra otrzymała linię Hondy Prelude i nie miała już charakterystycznych składanych reflektorów. Pozostałe w ofercie czterodrzwiowa limuzyna oraz coupé otrzymały mocniejszy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 142 KM (104 kW). Topowa wersja weszła na rynek amerykański w roku 1992 pod nazwą Honda Integra GS-R. Jednostka napędowa o pojemności 1,7 l generowała moc 162 KM (119 kW).
W roku 1995 Honda Integra Type-R wchodzi na rynek japoński
Trzecia generacja zaprezentowana zostaje w roku 1993 w niemal niezmienionej formie. W dalszym ciągu zarówno w limuzynie, jak i coupé stylistycznie dominowały wąskie, opasujące niemal cały przód reflektory. Gama jednostek napędowych obejmowała silniki o pojemności 1,7 l i mocy 144 KM (106 kW) oraz 1,8 l i mocy 182 KM (134 kW) dla wersji GS-R. W roku 1995 paletę modeli uzupełniono o nową topowa wersję, która znacznie różniła się zarówno stylistyką, jak i jednostkami napędowymi od pozostałych modeli Integry.
Honda Integra Type-R ze sportowym obliczem
W Europie sportowe coupé pojawiło się w salonach sprzedaży dopiero w roku 1997. Charakterystyczne dla Hondy Integra Type-R były duże spojlery i agresywnie wyglądający zderzak przedni. Prowadzenie ułatwiała przekładnia pięciobiegowa i blokada mechanizmu różnicowego, które wpływały jednocześnie na osiągi. Silnik o pojemności 1,8 l generował moc 190 KM (140 kW). Coupé o wadze 1,2 t przyspieszało do “setki” w 6,7 s. Prędkość maksymalna wynosiła 235 km/h. Topowa wersja Integry pozostawała w sprzedaży na rynku europejskim do roku 2001. Produkowany w latach 2002-2007 następca Honda Integra RSX nie był dostępny w Europie.