- Strona startowa
- Samochod
- Honda
- Honda Integra
Honda Integra Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Honda Integra, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Honda Integra
-
Honda Integra Type-R DC5 (Traumzustand)
€ 29 990,-- 156 754 km
- 11/2003
- 162 kW (220 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-83395 Freilassing -
Honda Integra Acura Integra
€ 10 800,-- 160 000 km
- 01/1995
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, AT-1100 Wien -
Honda Integra Type R DC5 restyling
€ 27 000,-- 130 459 km
- 05/2005
- 162 kW (220 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-22036 Erba - Como -
Honda Integra 1.8 TYPE-R
€ 12 900,-- 322 000 km
- 04/1998
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, AT-7400 Oberwart -
Honda Integra Type R Sedan SiR G B18C DC2 DB8 VTEC B16 K20
€ 22 500,-- 63 190 km
- 04/1998
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
208 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-99734 Nordhausen -
Honda Integra Integra 1.8 type-R
€ 47 500,-- 160 480 km
- 05/2000
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-20862 Arcore (MB) -
Honda Integra TYPE-R B20 VTEC
€ 14 500,-- 170 100 km
- 02/1998
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
208 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, AT-9700 Szombathely -
Honda Integra 1.8 type-R
€ 23 000,-- 126 000 km
- 01/1999
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-20098 San Giuliano Milanese -
Honda Integra 1,8i VTEC Typ R
€ 29 400,-- 134 200 km
- 05/1998
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
209 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, AT-1230 Wien 23.
Modele coupé japońskiej marki Honda cieszyły się popularnością co najmniej od końca lat 70., kiedy na europejskim rynku pojawiła się Honda Prelude. Sportowe dwudrzwiowe Hondy ceniono za osiągi i elegancką sylwetkę. Taką linię karoserii prezentowały też samochody klasy średniej i kompakty. W roku 1983 pojawiła się Honda CRX, a w roku 1988 zaprezentowano Hondę Accord coupé. Modele te stanowiły stałą ofertę producenta, którą w roku 1985 uzupełniło coupé Honda Integra – w sprzedaży do roku 2007 z przeznaczeniem głównie na rynek północnoamerykański oraz japoński. Topowy model Integra Type-R pojawił się na rynku europejskim w roku 1997 i był dostępny do 2001.
Honda Integra powstaje na bazie modelu Honda Civic
Hondę Integra produkowano na podzespołach kompaktowej Hondy Civic. Składane reflektory oraz przedni spojler w kolorze karoserii nadawały modelowi sportowy charakter. Pierwsza generacja, produkowana w latach 1985-1989, dostępna była w trzech wersjach: jako coupé, czterodrzwiowy sedan oraz pięciodrzwiowy hatchback. Jednostkę napędową stanowił silnik o pojemności 1,6 l o mocy 120 KM (88 kW).
Model GS-R produkowany na rynek północnoamerykański jest poprzednikiem Hondy Integra Type-R
Druga generacja produkowana była w latach 1989-1993. Zrezygnowano z pięciodrzwiowej limuzyny, Integra otrzymała linię Hondy Prelude i nie miała już charakterystycznych składanych reflektorów. Pozostałe w ofercie czterodrzwiowa limuzyna oraz coupé otrzymały mocniejszy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 142 KM (104 kW). Topowa wersja weszła na rynek amerykański w roku 1992 pod nazwą Honda Integra GS-R. Jednostka napędowa o pojemności 1,7 l generowała moc 162 KM (119 kW).
W roku 1995 Honda Integra Type-R wchodzi na rynek japoński
Trzecia generacja zaprezentowana zostaje w roku 1993 w niemal niezmienionej formie. W dalszym ciągu zarówno w limuzynie, jak i coupé stylistycznie dominowały wąskie, opasujące niemal cały przód reflektory. Gama jednostek napędowych obejmowała silniki o pojemności 1,7 l i mocy 144 KM (106 kW) oraz 1,8 l i mocy 182 KM (134 kW) dla wersji GS-R. W roku 1995 paletę modeli uzupełniono o nową topowa wersję, która znacznie różniła się zarówno stylistyką, jak i jednostkami napędowymi od pozostałych modeli Integry.
Honda Integra Type-R ze sportowym obliczem
W Europie sportowe coupé pojawiło się w salonach sprzedaży dopiero w roku 1997. Charakterystyczne dla Hondy Integra Type-R były duże spojlery i agresywnie wyglądający zderzak przedni. Prowadzenie ułatwiała przekładnia pięciobiegowa i blokada mechanizmu różnicowego, które wpływały jednocześnie na osiągi. Silnik o pojemności 1,8 l generował moc 190 KM (140 kW). Coupé o wadze 1,2 t przyspieszało do “setki” w 6,7 s. Prędkość maksymalna wynosiła 235 km/h. Topowa wersja Integry pozostawała w sprzedaży na rynku europejskim do roku 2001. Produkowany w latach 2002-2007 następca Honda Integra RSX nie był dostępny w Europie.